Uplatnění a rezervace termínu: Zašlete e‑mail s návrhem tří vhodných termínů, kódem voucheru a informací o typu vašeho vozu na snow@snowdrive.cz. Dodavatel vám odpoví a dohodnete se na oboustranně vhodném termínu konání.
Něco vám do výuky jízdy v zimních horských podmínkách vlezlo? Nevadí, rezervovaný termín lze u instruktora zrušit. Zrušíte-li svou účast na již rezervovaném termínu do 10 dní před zahájením, můžete si zvolit termín náhradní, v opačném případě kurzovné (poukaz) bez nároku na náhradu propadá.
Zážitek se koná za každého počasí, včetně sněhové pokrývky. Kurz se koná i během sněžení, v chladném či vlhkém počasí. Za sněhem vyjedeme do vyšší nadmořské výšky. Dostavíte-li se na místo srazu později, má instruktor právo zkrátit délku zážitku o míru vašeho zpoždění. Na jednotlivé opozdilce se na místě srazu nečeká, zážitek bude zahájen i s jedním účastníkem.
Pořadatel si vyhrazuje právo změnit místo a čas zahájení, informovat bude zákazníka nejpozději 12 hodin předem. O změnách pořadatel informuje formou e-mailu (do 48 hodin před konáním), nebo SMS či telefonním hovorem. Pořadatel si vyhrazuje právo zrušit termín z důvodu silné oblevy, nedostatku sněhu na vozovkách, nemoci nebo vyšší moci, přičemž zrušení termínu není důvodem pro navrácení finančního plnění zákazníkům. Byl-li termín zrušen ze strany pořadatele, má zákazník právo službu odebrat v termínu náhradním. Náhradní termín bude navrhnut v souladu s časovými možnostmi instruktora a platností voucheru nejdéle do 11 měsíců od zrušení předchozího termínu. Zákazník má právo navržený termín odmítnout, bere však na vědomí, že zájem ze strany zákazníků je vysoký a instruktor je časově vytížený.
Obě strany se zavazují k tomu, že vyvinou maximální úsilí za účelem stanovení oboustranně vyhovujícího řádného nebo náhradního termínu. Nedovolí-li zaneprázdněnost zákazníka či instruktora dodat službu v daném roce či zimní sezóně, souhlasí zákazník s dodáním služby v sezóně budoucí.
Pořadatel nevrací finanční plnění takovým zákazníkům, kteří odmítli službu odebrat v náhradním termínu nebo budoucí sezóně. Dodavatel neodbavuje prošlé poukazy.
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.