Rodinný pobyt v Tatrách: polopenze, vstup do wellness i výhled na Chopok
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chtěla bych se optat v jakém dosahu jsou od penzionu sjezdovky. Předem děkuji za odpověď. Motyčková
Dobrý deň,
nie sme penzión,sme hotel v horách ,najbližšia zjazdovka je od hotela cca
3 km,robíme odvoz a dovoz hostí k nej podľa harmonogramu skibusov.Služba
je v cene pobytu.
Dobrý den,
jak je to s trasami na běžecké lyžování? Jak daleko jsou od hotelu?
Druhý dotaz – nemáme auto, rádi bychom přijeli vlakem – je to
reálné?
Děkuji, Radana Horníková
Dobrý večer,
z vlakovej alebo autobusovej stanice v Liptovskom Mikuáši sú prímestské
spoje do Demänovskej doliny ,je treba sa vopred dohodnúť s recepciou ,kedy
vás majú vyzdvihnúť pri hoteli Fim.Na www.jasna.sk v časti aktivity si nájdete
bežecké trate .
Dobrý den.
Nabízíte při ubytování ve vašem hotelu nějakou slevu na skipasy do
střediska Jasná?Děkuji.
Dobrý deň,
najvýhodnejšie je kúpiť si skipas online alebo na mieste v pokladni.
Dobrý den, parkování v garáži je zpoplatněno? Děkuji za odpověď.
Dobrý deň,
parkovanie v garáži je bez poplatku.
Zdravím,
v nabídce Zima je uvedeno neomezený vstup do wellness. Na stránkách hotelu
je však ceník pro ubytované a navíc omezen časem.
Předpokládám, že tento ceník se tohoto voucheru netýká a vstup je
neomezený?
Děkuji
Dobrý deň,
pre hostí Slevomatu platí to,čo je uvedené na voucheri.
Dobrý den,kolik je prosím možné přistýlek..jsme rodina 2 dospělý a 2 děti (11 a 14let)..nebo je možnost rodinného pokoje? děkuji
Hezký den, Heleno, děkuji za dotaz.
Na pokoji mohou být až dvě přistýlky, tudíž v takovém počtu můžete jet. :-) Pokud si přidáte děti ihned do objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně.
Přeji hezký den, Eva
dobrý den. nerozumím odpovědi uvedené hotelem. Lze v termínu 11.2.-13.2.2024 rezervovat pokoj se dvěma lůžky a dvěma přistýlkami? (děti 4 a 7 let, to značí jedno dítě v ceně a druhé s doplatkem)
Dobrý deň,
kontaktujte priamo recepciu +421918777024 alebo
mailom:recepcia@repiska.sk.
Ďakujem.
dobrý den. rádi bychom využili nabídku ubytování se dvěma dětmi (4 a 7 let). v rezervačním systému nám tato možnost lze provést, nicméně v jednom řádku je pak uvedeno, že jsou dvě přistýlky a v druhém uvádíte jen jednu. Lze tedy zabookovat pokoj se dvěmi přistýlkami? Děkuji Kučera
Dobrý deň,
izby Standard sú 1/2 + 1 prístelok a izby Standard 1/2 + 2 prístelky.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda můžeme přijet s naším psem, cca 11 kg? Děkuji.
Krásný den, Veroniko, děkuji vám za dotaz. Pobyt s mazlíčkem je možný za příplatek 15€/noc (zvíře po dohodě s recepcí jen s platným veterinárním průkazem). Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý večer chtěl by se zeptat jak máte odkazy na typ na výlet jestli by tam mohlo být kolik km je to od Hotelu
Dobrý večer chtěl by se zeptat jak máte odkazy na typ na výlet jestli by tam mohlo být kolik km je to děkuji
Dobrý deň,
pozrite si www.repiska.sk alebo si vyhľadajte okolie Jasnej alebo Liptovského Mikuláša ,podľa toho o aké výlety máte záujem.
máme zájem o pobyt v 12.2023, nikde však není uvedena provozní doba
bazénu a saun.
Děkuji
Dobrý deň,
relaxačný bazén je otvorený od 10:00 – 21:00 ,saunový svet od 16:00 –
20:00.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na pobyt v období
28.07. 2024 – 03.08.2024 pro 2 dospělé osoby + 2 děti 15 let a 11 let s polopenzí a s bazénem v ceně.
Zajímala by mě celková cena a dostupnost.
Děkuji
Lenka
Dobrý den, Lenko,
je mi líto, ale tuto nabídku není možné využít v červenci ani v srpnu.
Pro ověření termínu a výpočet ceny vám doporučím využít online kalendář, který naleznete přímo v nabídce. Stačí poté zadat přesný počet osob a věk dětí a vybrat přesný termín.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza