Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Chata v Beskydech: pokoje se společnou i vlastní koupelnou, snídaně či polopenze, wellness i skipas

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Chata Severka
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornění nastaveno Upozornění odhlášeno
Přihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Přehled nabídky
Check out do 10:00
Krásné prostředí, personál super, děkujeme moc.
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
V období do 22. 12. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování Zobrazit galerii Ubytování nabízí více typů pokojů, fotky dostupných pokojů vám zobrazíme po vaší volbě termínu a počtu osob.
- Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně 

- Snídaně formou bohatého bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma (polní cesta k ubytování)
Wi-Fi zdarma
Omezení
- V zimní sezóně (sníh či umělé zasněžování, cca od 26. 12. 2023 – 28. 3. 2024) není možné parkování u chaty
- je nutné parkovat cca 1,3 km pod chatou, v takovém případě máte zajištěnou dopravu při příjezdu/odjezdu dvousedačkovou lanovkou
- Provozní doba lanovky a vleků: PO-NE 9:00–16:00
- Pro hosty zdarma při příjezdu a odjezdu, dále za 100 Kč/osoba/jízda
- Před příjezdem, prosím, informujte ubytování, aby byl odvoz k chatě zajištěn
- je nutné parkovat cca 1,3 km pod chatou, v takovém případě máte zajištěnou dopravu při příjezdu/odjezdu dvousedačkovou lanovkou
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Moje nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 733 531 035 (volat je možné od 9:00 do 20:00) nebo e‑mailem na chata@severka.eu.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- V zimní sezóně (sníh či umělé zasněžování, cca od 26. 12. 2023 do 28. 3. 2024) není možné parkování u chaty
- je nutné parkovat cca 1,3 km pod chatou, v takovém případě máte zajištěnou dopravu při příjezdu/odjezdu dvousedačkovou lanovkou
- Provozní doba lanovky a vleků: PO-NE 9:00–16:00
- Pro hosty zdarma při příjezdu a odjezdu, dále za 100 Kč/osoba/jízda
- Před příjezdem, prosím, informujte ubytování, aby byl odvoz k chatě zajištěn
- je nutné parkovat cca 1,3 km pod chatou, v takovém případě máte zajištěnou dopravu při příjezdu/odjezdu dvousedačkovou lanovkou
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 21 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 100 – 300 Kč/noc (malé plemeno (do 40 cm) 100 Kč/noc, střední plemeno (do 60 cm) 200 Kč/noc a velké plemeno 300 Kč (od 60 cm))
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (polní cesta k ubytování)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Svatomartinský pobyt s polopenzí a neomezeným wellness
Termín
V období do 12. 11. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze + dle balíčku
- 2× snídaně formou bohatého bufetu pro všechny
- 1× večeře výběrem z menu pro všechny
- 1× sobotní svatomartinská večeře s lahví svatomartinského vína
Wellness 


- 1× vstup na 90 minut do wellness centra (vířivka a bazén) pro 2 osoby
Ostatní služby
Parkování zdarma (polní cesta k ubytování)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Moje nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 733 531 035 (volat je možné od 9:00 do 20:00) nebo e‑mailem na chata@severka.eu.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- V zimní sezóně (sníh či umělé zasněžování, cca od 26. 12. 2023 do 28. 3. 2024) není možné parkování u chaty
- je nutné parkovat cca 1,3 km pod chatou, v takovém případě máte zajištěnou dopravu při příjezdu/odjezdu dvousedačkovou lanovkou
- Provozní doba lanovky a vleků: PO-NE 9:00–16:00
- Pro hosty zdarma při příjezdu a odjezdu, dále za 100 Kč/osoba/jízda
- Před příjezdem, prosím, informujte ubytování, aby byl odvoz k chatě zajištěn
- je nutné parkovat cca 1,3 km pod chatou, v takovém případě máte zajištěnou dopravu při příjezdu/odjezdu dvousedačkovou lanovkou
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 21 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 100 – 300 Kč/noc (malé plemeno (do 40 cm) 100 Kč/noc, střední plemeno (do 60 cm) 200 Kč/noc a velké plemeno 300 Kč (od 60 cm))
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (polní cesta k ubytování)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 15. 4. 2024 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování Zobrazit galerii Ubytování nabízí více typů pokojů, fotky dostupných pokojů vám zobrazíme po vaší volbě termínu a počtu osob.
- Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bohatého bufetu pro všechny
- Večeře výběrem z menu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma (polní cesta k ubytování)
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher nelze využít během Velikonoc.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Moje nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 733 531 035 (volat je možné od 9:00 do 20:00) nebo e‑mailem na chata@severka.eu.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- V zimní sezóně (sníh či umělé zasněžování, cca od 26. 12. 2023 do 28. 3. 2024) není možné parkování u chaty
- je nutné parkovat cca 1,3 km pod chatou, v takovém případě máte zajištěnou dopravu při příjezdu/odjezdu dvousedačkovou lanovkou
- Provozní doba lanovky a vleků: PO-NE 9:00–16:00
- Pro hosty zdarma při příjezdu a odjezdu, dále za 100 Kč/osoba/jízda
- Před příjezdem, prosím, informujte ubytování, aby byl odvoz k chatě zajištěn
- je nutné parkovat cca 1,3 km pod chatou, v takovém případě máte zajištěnou dopravu při příjezdu/odjezdu dvousedačkovou lanovkou
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 21 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 100 – 300 Kč/noc (malé plemeno (do 40 cm) 100 Kč/noc, střední plemeno (do 60 cm) 200 Kč/noc a velké plemeno 300 Kč (od 60 cm))
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (polní cesta k ubytování)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pobyt s polopenzí a neomezeným wellness
Termín
V období do 15. 4. 2024 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování Zobrazit galerii Ubytování nabízí více typů pokojů, fotky dostupných pokojů vám zobrazíme po vaší volbě termínu a počtu osob.
- Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bohatého bufetu pro všechny
- Večeře výběrem z menu pro všechny
Wellness 


- 1× neomezený vstup do do wellness centra (vířivka a bazén) pro 2 osoby
- v čase 15:00–20:00
- 1× neomezený vstup do sauny pro 2 osoby
- v čase 18:00–20:00
Ostatní služby
Parkování zdarma (polní cesta k ubytování)
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher nelze využít během Velikonoc.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Moje nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 733 531 035 (volat je možné od 9:00 do 20:00) nebo e‑mailem na chata@severka.eu.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- V zimní sezóně (sníh či umělé zasněžování, cca od 26. 12. 2023 do 28. 3. 2024) není možné parkování u chaty
- je nutné parkovat cca 1,3 km pod chatou, v takovém případě máte zajištěnou dopravu při příjezdu/odjezdu dvousedačkovou lanovkou
- Provozní doba lanovky a vleků: PO-NE 9:00–16:00
- Pro hosty zdarma při příjezdu a odjezdu, dále za 100 Kč/osoba/jízda
- Před příjezdem, prosím, informujte ubytování, aby byl odvoz k chatě zajištěn
- je nutné parkovat cca 1,3 km pod chatou, v takovém případě máte zajištěnou dopravu při příjezdu/odjezdu dvousedačkovou lanovkou
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 21 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 100 – 300 Kč/noc (malé plemeno (do 40 cm) 100 Kč/noc, střední plemeno (do 60 cm) 200 Kč/noc a velké plemeno 300 Kč (od 60 cm))
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (polní cesta k ubytování)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Velikonoční pobyt s polopenzí a neomezeným wellness
Termín
V období do 1. 4. 2024 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování Zobrazit galerii Ubytování nabízí více typů pokojů, fotky dostupných pokojů vám zobrazíme po vaší volbě termínu a počtu osob.
- Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bohatého bufetu pro všechny
- Večeře výběrem z menu pro všechny
Wellness 


- 1× neomezený vstup do do wellness centra (vířivka a bazén) pro 2 osoby
- v čase 15:00–20:00
Ostatní služby
Parkování zdarma (polní cesta k ubytování)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Moje nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 733 531 035 (volat je možné od 9:00 do 20:00) nebo e‑mailem na chata@severka.eu.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- V zimní sezóně (sníh či umělé zasněžování, cca od 26. 12. 2023 do 28. 3. 2024) není možné parkování u chaty
- je nutné parkovat cca 1,3 km pod chatou, v takovém případě máte zajištěnou dopravu při příjezdu/odjezdu dvousedačkovou lanovkou
- Provozní doba lanovky a vleků: PO-NE 9:00–16:00
- Pro hosty zdarma při příjezdu a odjezdu, dále za 100 Kč/osoba/jízda
- Před příjezdem, prosím, informujte ubytování, aby byl odvoz k chatě zajištěn
- je nutné parkovat cca 1,3 km pod chatou, v takovém případě máte zajištěnou dopravu při příjezdu/odjezdu dvousedačkovou lanovkou
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 21 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 100 – 300 Kč/noc (malé plemeno (do 40 cm) 100 Kč/noc, střední plemeno (do 60 cm) 200 Kč/noc a velké plemeno 300 Kč (od 60 cm))
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (polní cesta k ubytování)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Severka čili Polárka vám na noční obloze bezpečně ukáže správný směr k cíli. V Beskydech může být ale ona sama právě oním cílem.
To konkrétně v případě, že hledáte perfektní místo pro trávení dovolené v krásné přírodě, odkud se dá vyrážet za nejedním výletním cílem v okolí a v zimě zase na lyže. Přesně takovou ideální základnou pro aktivní pobyt se vám stane chata Severka v Dolní Lomné, kde se na vaši návštěvu těší až do března 2024.
Pohodlí a jídlo pro dva i rodinu či partu
Celý objekt prošel v nedávných letech rozsáhlou rekonstrukcí, díky které je celý interiér k nepoznání. Všechny pokoje jsou nově vybavené, většina z nich má vlastní koupelnu (za tu si ale budete muset připlatit) a podlahové vytápění. To ostatně poznáte sami, až tu složíte hlavu – nocleh tu najde zamilovaný pár i šestičlenná rodina či parta.
Ať už se tu rozhodnete strávit jedinou noc, nebo si celý pobyt protáhnete třeba až na 10 dní, chtělo by to něco do žaludku. To si snadno zajistíte ráno i večer, v nabídce jsou totiž balíčky se snídaní či polopenzí – zatímco ráno bude připravený bufet, večeře se vybírají z menu.
Dobré vědět: Během svatomartinského pobytu na vás u stolu čeká sváteční večeře, pochopitelně i s lahví vína.
Z túry či svahu rovnou do vody
Ke krásám okolí není třeba hledat cestu dlouho. Ty Cyrilometodějská vede takřka za okny a pomocí žluté barvy na stromech a patnících vás navede třeba k rozhledně Kozubová (3 km), odkud už dohlédnete až do nejvzdálenějších koutů Beskyd. Nebo si raději projdete naučnou stezku pralesem Mionší?
V zimě, kdy je pochopitelně všechno kolem zapadané sněhem, se místo do pohor nasoukejte do lyžařských bot a vyrazte rovnou na svah. V rámci zimního pobytu máte dokonce sobotní celodenní skipas v areálu Severka v ceně, takže tu můžete po modrých i červených sjezdovkách svištět jako Bode Miller.
Ať už dorazíte v jakémkoli ročním období, rozhodně zapřemýšlejte nad jednou věcí – nebodla by po takovém výšlapu i hodinka a půl ve wellness? Pokud je odpověď ano (jakože by měla být), pak se díky správně zvolené variantě pobytu těšte na bazén, vířivku i saunu a zasloužený odpočinek.