Dovolená s polopenzí na chorvatském ostrově Pag: hotel s luxusními pokoji přímo u oblázkové pláže
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je možnost transfer z letiště na daný hotel?
Dobrý den, Sophie, děkuji za váš dotaz.
Ano, možnost zajištění transferu z letiště v Zadaru přímo do hotelu je možná. Transfer vám zařídí poskytovatel služby na e-mailové adrese sales2@uniline.hr
Pokud budete mít potíže s komunikací v angličtině nebo chorvatštině, stačí nás kontaktovat přes kontaktní formulář nebo zavolat na naši zákaznickou linku +420 222 745 354 a my vám ochotně pomůžeme s řešením jakékoliv situace
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, je v hotelu v hotelu možnost obědů?
Dobrý den, Stando,
můžete využít restauraci Tokyo Sushi Bar & Restaurant, kde nabízí asijskou kuchyni, sushi nebo mezinárodní jídla. Otevírací doba restaurace je 12:00 – 01:00.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza