Předplatné časopisu Týdeník Květy s TV magazínem: půl nebo celý rok

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Dušan

Dobrý den, jak zakoupím voucher na Květy. Díky. Dušan.

Slevomat.cz

Dobrý den, jestliže máte zájem o nákup voucheru z této nabídky stačí si zvolit variantu, a poté kliknout na zelené tlačítko „Koupit za“. Dále zadáte e-mail nebo se přihlásite na svůj účet a vyberete způsob dopravy a platby. Platit můžete kartou online, bankovním převodem nebo hotově na jakékoli pobočce Sazka. Dále můžete využít službu Twisto nebo zaplatit kredity. Po připsání částky na náš bankovní účet se ve vaší e-mailové schránce objeví voucher. Pěkný den :)

K. Vašáková

Dobrý den, objednala jsem si předplatné (kód voucheru jsem uplatnila dle postupu), součástí je i elektronické předplatné, po registraci na Vašich stránkách ale toto zakoupené předplatné vůbec nevidím. Jak tedy toto předlatné"zvi­ditelnit"?

Slevomat.cz

Krásný den, paní Vašáková, děkuji vám za dotaz. V případě, že vám služba nefunguje tak, jak má, je nejlepším způsobem se spojit přímo s prodejcem na tel. +420 272 015 0­20 či e-mailu casopisy@mojepredplatne.cz, kde s vámi celou situaci vyřeší :) Mějte moc hezký den, Kristýna

Jana

Dobrý den, lze využít voucher i na zaslání na adresu a jméno, u kterého dobíhá stávající předplatné na tento titul? Tj. dá se říci na prodloužení stávajícího předplatného? Děkuji.

VLTAVA LABE MEDIA


Dobrý den, je to možné kontaktujte prosím naší podporu na casopisy@mojepredplatne.cz . Děkujeme

Hana

Dobrý den, objednala jsem u Vás roční předplatné časopisu Květy, ale pozastavuji se ještě nad tímto dodatkem:
DORUČENÍ:
Česká pošta
V ceně voucheru (10 dní)

… Jak mám těm 10 dnům rozumět? Budu za poštovné něco doplácet? Nebo má pošta lhůtu 10 dní na doručení?

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano, děkuji za váš dotaz.

Při koupi předplatného již za dopravu nic nedoplácíte – „10 dní“ je lhůta, ve které vám bude časopis doručen na vaši adresu.

Přeji vám hezký den!

Ivett, Slevomat

Michaela

Dobrý den, chci se zeptat, zda po uplatnění voucheru a doplnění potřebných údajů dostanu nějakou potvrzovaci zprávu?

VLTAVA LABE MEDIA


Dobrý den, děkujeme za Vaši otázku. Po vložení voucheru se zobrazí zpráva, že objednávka byla přijata. Děkuji a hezký den.

Nový dotaz

Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.

Nahoru