Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Ochutnejte Indii: otevřené vouchery na jakékoli jídlo v hodnotě 500 nebo 1000 Kč
Hodnocení podniku The Royal Maharaja
Dobré jídlo
Obsluha Velmi ale velmi pomalá, ..
Stoly nepřipravené…Pivo po příchodu za jednu hodinu.. Bohužel špatné…
Hodnocená nabídka: Otevřené vouchery na celé menu v indické restauraci
Potřeba rezervace, i přestože byla restaurace poloprázdná. Opravdu malé porce. Poměr/cena/výkon – nedoporučuji.
Vážená Leono,
rezervaci nevyžadujeme jen tak a není podstatné, zda je restaurace plná či poloprázdná. Slevomat vouchery musí být vždy nahlášené dopředu, jinak je nejsme schopni uplatnit.
Co se týče velikosti porcí, u Vámi objednaných pokrmů, tedy Ch. Vindaloo, Ch. Maharaja a Ch. Tikka Masala, jedna porce vždy činí 375 g (bez přílohy - ta činí dodatečných 200 g), což je také zmíněno v jídelním lístku.
Při dotazu, zda je vše v pořádku, jste navíc neměla žádné výhrady, proto nás Vaše hodnocení mrzí. Pakliže nejste spokojeni, a to jak s obsluhou či jídlem, vždy prosíme o včasné informování obsluhy. Tímto způsobem jsme schopni nedostatky odstranit. Když se však o nedostatcích dozvídáme po několika dnech přes recenzi, nevíme, kde jsme udělali chybu.
Některé výhrady jste zmínila výše a my je Vám v této odpovědi vysvětlili a repektujeme je, nerozumíme však špatnému ohodnocení obsluhy, která v recenzi ani není zmíněna.
Děkujeme.
S pozdravem
provozní restaurace
Hodnocená nabídka: Otevřené vouchery na celé menu v indické restauraci
Spokojenost. Obsluha velice milá a příjemná, pán i vyprávěl, jak jídlo , , vzniká, , . Chuťově výborné.
Hodnocená nabídka: Otevřené vouchery na celé menu v indické restauraci
Byla jsem moc ráda, že nás v restauraci přijali, ač jsem včas neudělala rezervaci. Obsluha byla velice milá, ochotná. Jídlo bylo VYNIKAJÍCÍ!!!!! Manžel si dal ostřejší jídlo, já zůstala u oblíbeného kuřete na kari s rýží.
Hodnocená nabídka: Otevřené vouchery na celé menu v indické restauraci
Byla sobota večer a došlo skopové maso, které si většina hostů objednávala, ale to nebylo jediné.
Hodnocená nabídka: Otevřené vouchery na celé menu v indické restauraci
Obsluha nám umožnila voucher uplatnit, i když jsme neměli rezervaci 24h dopředu. Vysvětlila nám rozdíly v přípravě jednotlivých pokrmů a přistupovala k nám velmi profesionálně. Jídlo bylo výtečné, mangová limonáda byla s kousky manga také výborná. Doporučuji více sezamový naan, než máslový, ale jinak nemám k restauraci jedinou výtku.
Hodnocená nabídka: Otevřené vouchery na celé menu v indické restauraci
Hodnocená nabídka: Otevřené vouchery na celé menu v indické restauraci
Nic – velký průšvih
Z návštěvy restaurace v Liberci si odnášíme velice špatnou zkušenost. Po příchodu jsme si s partnerem objednali předkrm a hlavní jídlo – jehněčí kormu. Asi po půl hodině jsme zaslechli, jak vedlejšímu stolu číšník sděluje, že jehněčí bohužel došlo, říkali jsme si tedy, že asi došlo až po naší objednávce. Když jsme na jídlo čekali 45 minut, slyšeli jsme, jak číšník na jehněčí upozorňuje nově příchozí hosty, tak mi to nedalo a zeptala jsem se, jestli tedy my naše objednané jehněčí dostaneme. Bylo mi sděleno, že skutečně došlo a že nám můžou nabídnou kuřecí jako náhradu. Netušíme, co za jídlo tedy kuchař 45 minut připravoval, mimo jiné pán nereagoval na fakt, že jsem se na tuto informaci musela dotázat jako host, natož aby se omluvil, že se k nám informace nedostala. Po celkem hodině čekání nám obsluha přinesla hlavní chod, zeptala jsem se tedy, jestli dostaneme náš objednaný předkrm, na což nám číšník sdělil, že už je hotový a hned ho přinesou (předkrm bych očekávala před hlavním jídlem, ale to už jsme neřešili). Poté, co jsme dojedli naše hlavní jídlo jsem se znovu číšníka dotázala, kde je náš předkrm (tou dobou jsme byli v restauraci už zhruba hodinu a půl). Číšník vypadal našimi dotazy již dosti otráven a zeptal jsem mě, co jsme to vlastně za předkrm měli a že to zajde zkontrolovat. Po dalších 15 minutách přišel s informací, že kuchaři na náš předkrm zapomněli (ten předkrm, o kterém nám tvrdil, že je již hotov a hned nám ho přinese), bez jakékoliv omluvy se nás zeptal, jestli ho tedy vážně pořád chceme nebo ne. Vzhledem k tomu, že jsme potřebovali dočerpat hodnotu voucheru 1000,– Kč, což není malá částka, řekli jsme mu, že ho opravdu stále chceme a že si přejeme objednat ještě každý smažený sýr, který ale chceme zabalit s sebou, protože už jsme v restauraci byli mnohem delší dobu, než jsme měli v úmyslu a to ne naší vinou. Pán nám sdělil, že jídlo s sebou s voucherem není možné zabalit – což za prvé ve voucheru psáno není a za druhé by mě zajímalo, jestli by nám pán zbytky jídla, které bychom si chtěli nechat zabalit do krabičky zabavil, protože platíme voucherem. Nicméně tedy že udělá výjimku a jídlo nám zabalí. Po dalším čekání nám přinesl zabalené jídlo a zeptal se, jestli tedy budeme platit, náš předkrm stále nikde. Opět jsme se na něj dotázali, očividně byl opět zapomenut. To už byl vrchol, takže jsme se zvedli, protože tohle nám za to rozhodně nestálo. Obsluha se celou dobu neomluvila až nakonec, kdy šel partner platit pití, tak se číšník stroze omluvil a nechal nám jeden z nápojů v hodnotě 49,– Kč zdarma.
Po více jak 2 hodinách v restauraci jsme odcházeli naštvaní a ani jsme nevyčerpali celý voucher (nevyčerpáno cca. 200,– Kč), což bylo jednoznačně způsobeno neschopností obsluhy, která si z celé věci očividně vůbec nedělala hlavu, naopak jsme je dost očividně obtěžovali. Zážitek byl příšerný a do této restaurace se už rozhodně nevrátíme ani ji nedoporučíme.
Hodnocená nabídka: Otevřené vouchery na celé menu v indické restauraci