Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 777 453 791 nebo e‑mailem na recepce@hotelslunnydvur.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Chápu tedy správně, že nabízený welness, který je obsahem
nabídky není privátní?
Slevomat.cz
Dobrý den, Ladislave. Děkuji za Váš dotaz. Přesně tak, nejedná se
o privátní wellness. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Anita K.
Dobry den
Bylo by mozne dopredu prikoupit ruzne procedury a masaze ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Anito,
děkuji Vám za dotaz. Procedury a masáže nejsou součástí nabídky,
můžete je však objednat přímo s hotelem. Různé typy možností wellness
naleznete zde.
Hezký den, Ondra :)
Olga
dobrý den, měla bych zájem o čtyřlůžkový apartmán (31.7.-1.8.23),
ale máme 3 děti (7,5,4roky), je toto ubytování možné a jak je to prosím
se stravou?
děkuji za info
Slevomat.cz
Krásný den, Olgo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale třetí dítě
může být pouze do věku 3 let. Strava je formou polopenze. Mějte moc hezký
den, Kristýna
Petr Hrdy
Dobrý den,cestujeme s pejskem a když zůstane sám,tak kňučí. Můj
dotaz- kam pejsek u vás nesmí??
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře. Děkuji za Váš dotaz. Pes nesmí do wellness, ale jinak
to hotel Slunný Dvůr nemá nijak omezené. Vstup do restaurace s domácím
mazlíčkem je na domluvě s personálem. :) Přeji Vám hezký den. Matěj,
Slevomat.cz
Markéta Rybáčková
Dobrý den Ráda bych se zeptala jestli je ten Wellness možno objednat jen
pro 2–4 osoby.
Dobrý den, Chápu tedy správně, že nabízený welness, který je obsahem nabídky není privátní?
Dobrý den, Ladislave. Děkuji za Váš dotaz. Přesně tak, nejedná se o privátní wellness. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz