Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Omlazení pleti s okamžitým účinkem: bezjehličková mezoterapie
Hodnocení podniku Salon Devět životů
Vlastním zaviněním a bez patřičné omluvy, jsem nedorazil na rezervované termín. Ač jsou podmínky v tomto případě jasně stanoveny. Paní majitelka mi vyšla maximálně vstříc a umožnila mi sjednat si termín nový a to bez jakéhokoliv penále ! Paní kosmetička byla naprosto precizní a svou práci odvedla skvěle s veškerou profesionalitou ! S výsledkem jsem maximálně spokojen a všem vřele doporučuji !
Nic takového mě nenapadá !
Děkuji za popis situace i za kladné hodnocení.
Proč tedy máme ve storno podmínkách, že voucher propadá, když se klient nedostaví?
Před příchodem klienta na rozdílné procedury máme jinak nachystané lehátko, přípravky, přístroje, nástroje, kosmetiku...a pokud klient nakonec nepříjde, tak nejen, že přicházíme o čas, který můžeme věnovat někomu jinému, ale i o zisk.
A ano, občas se nám všem může stát že na něco zapomeneme nebo se někde "zasekáme" nebo onemocníme ... znáte to ;-)
Klient se nám následně omluvil mailem i SMS-kou a vyřesili jsme to novým termínem.
Velmi sympatická slečna kosmetička, velmi příjemné a kvalitní ošetření, vše vysvětleno. Pleť byla ihned pěkně naducaná 🙂 Určitě přijdu zase.
Děkuji za vaše hodnocení. Slečně kosmetičce vyřídím pochvalu. Rádi vás znovu ošetříme.
Dagmar Šenková
Kvalitně odvedená práce, ale paní Dagmar, je paní Dagmar.obdržela jsem jako dárek.
Děkujeme za hodnocení. Hodnotíte službu bezjehličková mezoterapie, ale u mě (Dagmar) jste byla na Rituálu Pure Fiji s manuálním faceliftingem, to je velký rozdíl. Ne ve kvalitě provedené služby, ale v naprosté odlišnosti obou procedur. Kdybyste na této proceduře byla u mě, byla by kvalita naprosto stejná, jako u kolegyně. Jak už jsem zmiňovala v dřívějších hodnoceních, s prací slečny Adély Zýkové jsou moji stálí i noví klienti velice spokojení.
Dagmar Šenková
Hodnocená nabídka: Bezjehličková mezoterapie: hloubkové omlazení pleti
příjemná kosmetička Adéla mi vše vysvětlila
Děkuji za hodnocení, slečna Adéla si zíkává čím dál tím více spokojených zákazníků.
Rádi vás kdykoliv ošetříme znovu.
Dagmar Šenková
Úžasné
Děkuji za hodnocení a jsme domluvené na dalším ošetření. Těším se na Vaši návštěvu.
Šenková
Příjemné prostředí, milá slečna a úžasná péče. Doporučuji!
Děkuji za Vaše doporučení. Pochvalu slečně kosmetičce předám. Klienti jsou s její péčí maximálně spokojení.
Rádi vás kdykoliv ošetříme znovu.
Dagmar Šenková
Absolutně perfektní, výsledek šel vidět hned a pleť vypadala čerstvě I týdny potom. Paní strasně příjemná.
Velice děkuji za hodnocení. Těší mě, že jste byla spokojená. Máte pravdu, že pleť doslova "miluje" hloubkovou hydrataci a po této proceduře vás odmění zářivou a vyživenou pokožkou na dlouhou dobu. Ráda vás kdykoliv ošetřím znovu.
Dagmar Šenková
Koupeno jako dárek. Velká spokojenost.
Děkujeme za krásné hodnocení.
Dagmar Šenková
Skvely pristup a starostlivost, plet je krasne hebka
Děkuji :-)
Vše perfektní
Voucher uplatněn před čerpáním služby.
Dobrý den, škoda, že klienti, kteří čtou hodnocení nemohou číst i naši mailovou korespondenci, která čítala 7 mailů s prosbami o prodlužování platnosti, různými "požadavky" a "výjimkami".
Shrnutí:
Klientka si nakonec rezervovala službu 5.5., kdy jsem provedla i rezervaci na Slevomatu (tady se voucher automaticky uplatní v den a hodinu rezervace).
3.5. mailem rušila rezervaci s omluvou a psala- cituji:
"Dobrý den, omlouvám se, po očkování se mi v důsledku horečky udělal opar."...
Moje odpověď:
"Dobrý den,
v pohodě. Děkuji za zodpovědný přístup. Rezervaci vám zruším (v rezervačním systému salonu) a voucher zůstává v plné platnosti. Objednejte si, prosím, nový termín."
V postcovidové době doopravdy "neřeším" prodlužování platnosti voucherů ani rušení termínů na poslední chvíli ani nekonečné přeobjednávávní, nedochvilnost, vysvětlování kontraindikací těsně před ošetřením ...a další "nešvary" ze strany klientů. Trpělivě čekám, až se doba uklidní. Rezervaci jsem na Slevomatu zapomněla zrušit, rušila jsem jen v rezervaci v systému salonu, aby si paní mohla vytvořit novou. Paní za své peníze dostala nejen službu, kterou zaplatila, ale i službu navíc.
Měla velmi zanedbanou pleť, tak by mi profesní čest nedovolila, abych ji důkladně nevyčistila UZ špachtlí (15 minut) a vzhledem k neutěšenému stavu pokožky jsem použila UZ špachtli při závěrečném zapracování séra (dalších 10 minut). Toto jsem udělala zdarma, aniž bych tušila, že je s něčím nespokojená. Po proceduře se vždy ptám, jak se klient cítí - odcházela se slovy, že je vše v pořádku.
Tolerance ze strany klientky, vůči mému "pochybení při rezervaci voucheru" by v tomto případě byla na místě.