Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt blízko Křivoklátska pro dva: all inclusive vč. nápojů a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřený voucher: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@stredisko-nesuchyne.cz. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Dotazy: Na telefonu +420 313 575 452 (v čase 7:00–19:00).
- Upozornění: Na pobyt nelze čerpat příspěvek od zaměstnavatele FKSP.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Cena dětské postýlky včetně ložního prádla je 100 Kč/noc – nutno rezervovat předem
- Děti od 3 do 7,9 let platí 400 Kč / noc včetně stravy a lůžka (bez procedur)
- Děti od 8 let a další dospělá osoba platí 50 % z ceny voucheru
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/noc
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den
Máme u vás dva páry voucher na stejný výkend 27.10 až 29.10.
2023. Součástí každého voucheru je 20 minut soukromé výřivky. Je
možné toto spojit v jedno na 40 minut. S možností dokoupení lahve
Bohemia sektu k popití. Děkuji jestli je to možné za vaši vstřícnost
Dobrý den, samozřejmě můžete spojit vouchery a využít vířivku přesně
jak píšete, prosím
požadavek napište na email hotelu LIONS co nejdříve a Vámi preferovaným
časem. Václav
Dobrý den
Máme u vás dva páry voucher na stejný výkend 27.10 až 29.10.
2023. Součástí každého voucheru je 20 minut soukromé výřivky. Je
možné toto spojit v jedno na 40 minut. S možností dokoupení lahve
Bohemia sektu k popití. Děkuji jestli je to možné za vaši vstřícnost
Dobrý den,
vířivku je možné samozřejmě spojit jak píšete, prosím Váš požadavek
i s preferovaným časem napište co nejdříve na recepci hotelu LIONS.
Václav
Prosím o popis vybavení pokoje, zda je tam fén, župan, ručníky atd..
Dobrý den, v pokoji je fén, ručník i osuška a samozřejmě mýdlo a
šampon. Župany na pokoji
nemáme. Samozřejmostí je též televizor. Václav
Dobrý den, chystáme se k vám na all inclusive pobyt, který jsme obdrželi jako dárek a rezervovali jsme si termín na konec srpna už na začátku června s požadavkem na pokoj LUX, který jsme si chtěli připlatit – bylo nám nyní na dotaz sděleno, že tento typ pokoje už v době naší rezervace na náš termín nebyl volný – když tu v dotazech tuto alternativu nabízíte, slušelo by se asi upozornit, jak dlouho předem je vůbec šance na rezervaci tohoto pokoje. Máte prosím nějaké takové doporučení pro včasnou rezervaci…? Jinak tu vidím také spíše převahu negativních reakcí na některé služby poskytované při pobytech v tomto hotelu, což ve mě vzbuzuje mírné obavy – ale rád se nechám příjemně překvapit, pokud bude realita naopak pozitivnější… :-)
Dobrý den, nevím ani datum Vašeho pobytu ani Vaše jméno, tudíž nemohu
prověřit možnost pokoje
LUX. V některém termínu se nevyprodá vůbec a jindy ano. O kvalitě
našich služeb svědčí naplněnost
našeho hotelu a to převážně stálou klientelou a i hodnocením na
slevomatu přes 93% osob dává
nejlepší hodnocení, Václav
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, dá se u vás pobyt hradit sodexo kartou? Děkuji
Dobrý den, sodexo na hotelu nepřijímáme, Václav
Dobrý den, nikde na stránkách jsem se nedočetla v kolik hodin je možné
se v hotelu ubytovat.(Nástup na ubytování).
Děkuji
Dobrý den, pokoje jsou připraveny od 14.00 hodin, přijet samozřejmě
můžete již dříve
a dát si v hotelu dobrý oběd, Václav
Dobrý den, je možné mít veganskou stravu?
Někde jsem četla, že byl bazén studený…
A ještě , je možné se až k vám dopravit veřejnou dopravou?
Dobrý den, v rámci bufetové stravy jsou vždy i veganské potraviny ale
samozřejmě v omezeném rozsahu, bazén má 27 stupňů, do Nesuchyně jezdí
pravidelná doprava autobusem z Prahy, Václav
Dobrý den, přijedeme jako pár s přítelem to každý pokoj vážně obsahuje oddělené postele ?
Dobrý den, ano většina pokojů má postele sraženy u sebe, můžete si
připlatit pokoj LUX
s velkou manželskou postelí 2×2 metry, Václav
Děkuji mnohokrát za vaši kladnou odpověď. Hodnocení lidí je velmi subjektivní každý má na věc jiný názor. Děkuji vám nashledanou pěkný den
Dobrý den, čeká nás k Vám cesta 200 km . Neustaale čtu čerstvé negativní hodnocení vašeho hotelu. Máme tak větší a větší strach že nedostaneme vše, co slibujete při pobytu all inclusive. Například že nápoje které mají být v určitý čas zdarma nám budou účtovány, nebo například i strava , která má být taky zdarma v ceně pobytu. Snídaně obědy večeře.Můžete nám zaručit v tomto vaší naprostou profesionalitu? Od pobytu all inclusive v takovéto ceně očekáváme , že dostaneme to co je psáno a co jsme si zaplatili.
Dobrý den,
nechápu kde to čtete, více jak 9 z 10 hostů píše, jak jsme úžasní,
jak se k nám vrátí.
Máme hosty kteří k nám jezdí jak mna chatu každý 2 měsíce a jsou moc
spokojeni.
Hotel jde trvale naplněn z více jak 90% a většina hostů je zde již po
několikáté, Václav
Dobrý den,pobyty na víc dní máte jen do konce srpna,bylo by možné i v září na 4–5dní? A strava bez vepřového masa je možná? Děkuji. Jana
Dobrý den, v září jde objednat 2 balíčky za sebou na 4 dny, je
dostatečný výběr jídel, která neobsahují
vepřové maso, Václav
Dobry den, chtela bych dat pobyt jako darek, ale potrebovala bych zajistit
pokoj s manzelskou posteli. Jak postupovat.
Diky
Dobrý den, volejte recepci a objednejte si pokoj LUX u jezírka
s příplatkem 350,–Kč/noc,
ten obsahuje vždy manželskou postel, Václav
Dobrý den bowling je prosím v ceně pobytu zdarma ?
Dobrý den, bowling v ceně není, Václav
Dobrý den chci se zeptat od kolika do kolika hodin jsou podávané obědy. Vířivka je prosím v ceně pobytu ? Děkuji Andrea
Dobrý den, obědy se podávají od 12 do 14 hodin, v ceně pobytu je bazén
s vířivými schody a parní sauna, soukromá vířivka je za poplatek,
Václav
Dobrý den,manželka má bezlepkovou dietu.Je v nabídce jídel
i bezlepková strava?Děkuji
Ano, z nabídky si může vždy něco bezlepkového vybrat, Václav
Dobrý den,
Je možnost zapůjčit si jízdní kolo ?
Ano, buď klasické nebo elektrokolo. Václav
Mohou k vám malý psi? ( jork 2kg)
Dobrý den Lenko, děkuji za Váš dotaz. U tohoto pobytu nejsou zvířata povolena. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobrý den, je možné ubytování pro dva dospělé a dvě děti 5 a 13?
Ano, dítě ve věku 13 let má stejné podmínky jako dospělý. Václav
Dobry den chtela jsem se zeptat na privatni vířivku..při objednání víkendového pobytu.děkuji za odpoveď
Dobrý den, privátní vířivku je třeba rezervovat na recepci
hotelu.Václav
Dobrý den, dcera (17) jako třetí osoba bude mít přistýlku? Jsou psaný jen dvoulůžkové pokoje. A pokud chceme pokoj Lux comfort a možná připlatit noc navíc tak se doplácí na místě? Ráda bych to dala jako dárek, takže komplet zaplacené. Děkuji
Dobrý den, dcera bude jako třetí dospělá osoba a bude mít plnohodnotné
lůžko, pokoj Lux
je možné rezervovat přímo na hotelu a i tam zaplatit. Václav
Dobrý den, ten wellness je privátní, nebo lze objednat na čas kde budeme sami?
Krásný den, Kristíno, děkuji vám za dotaz. Wellnes privátní není. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
Máme u vás podle voucheru polopenzi. Od kolika do kolika je snídaně a večeře? Objednané procedury u vás je možné abpsolvovat v kterých hodinách? Děkuji
Dobrý den,
snídaně jsou od 08.00 do 10.00, večeře od 17.00 do 19.00, pro naplánování
procedur kontaktujte recepci hotelu LIONS. Václav