Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.
Sport i odpočinek v Harrachově: neomezený wellness, dětský klub a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Případné dotazy vám zodpoví na e‑mailu sklar@orea.cz nebo na tel. +420 481 560 111.
- Dobré vědět: Se žádostí o změnu rezervace se obraťte přímo na recepci hotelu.
- 3. osoba (rozkládací přistýlka na pokoji nebo dětská postýlka):
- Dítě do 5,9 let s polopenzí: zdarma
- Dítě od 6 do 11,9 let s polopenzí: 590 Kč/noc
- Dítě starší 12 let s polopenzí: 1180 Kč/noc
- 4. osoba je možná pouze na lůžku s rodiči (pouze dítě do 5,9 let)
- O další osobě na pokoji je nutné hotel informovat dopředu. Ubytovat zdarma je možné pouze jedno dítě do 5,9 let. Druhé dítě (bez nároku na lůžko a pouze do 5,9 let) je zpoplatněno 590 Kč/noc.
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Prosíme, postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně počtu osob a voucherů, šlo by o jednu dospělou osobu a tři děti ve věku 13, 15 a 16 let. Cena mi to pro dvě osoby ukazuje 6 200 Kč, a je třeba koupit vouchery dva a děti by tedy spaly samy nebo jak by to v tomto případě prosím bylo? Děkuji Ivana
Dobrý den, Ivano. Váš dotaz jsem ověřil přímo u poskytovatele služby a je nezbytné, kontaktovat je napřímo. Záleží totiž na termínu. Dva vouchery lze tedy zakoupit a poté se stačí domluvit s rezervačním oddělením na větším pokoji. Přikládám kontakt: +420 481 560 111. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý večer, rádi bychom si zarezervovali termín v hotelu OREA resort Sklář, ale potřebovali bychom započítat 3 lůžka (2 dospělí + dítě 15 let) + mazlíka. Podle telefonické informace z hotelu je to možné, ale nevím, jak tuto možnost zadat přes vaše stránky, abych mohla pobyt hned zaplatit (budu platit body ze svého konta na Slevomatu). Poradíte mi, prosím?
Krásný den, Edith, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale dítě do objednávky přidat nelze, platí se za něj navíc přímo hotelu. Za body zde můžete zakoupit pouze pobyt pro dvě osoby :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den.Je možné si u vás objednat i masáž?
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Ano, objednání masáže je možné. Ceník wellness procedur najdete zde. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, prosím o informaci zda může dvouleté dite do bazénu s koupací plenou. Děkuji.
Dobrý den, Terezo. Váš dotaz jsem ověřil přímo u poskytovatele služby a může. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, v popisku balíčku je v ostatních službách i župan a pantofle, ale u pokoje delux už to tak napsané není. Mám tomu rozumět tak, že některé služby se váží jen k pokoji Executive? A případně jaké další služby jsou u pokoje deluxe vyjmuty?
Dobrý den, Pavle, děkujeme za upozornění. Opravdu se některé služby pojí s pokojem Executive. V nabídce jsme to upravili a mělo by už být vše jasné. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den,
lze koupit pobyt -pokoj v srpnu pro dvo dospělé a dvě děti ve věku 3 a
6 let? Jaká by prosím byla kalkulace? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Petro. Děkuji za Váš dotaz. Dostupnost pokoje záleží na dostupnosti v konkrétním termínu. Ten si vyberete po rozkliknutí konkrétní varianty u nabídky. Je možná přistýlka pro jedno dítě. Druhé dítě musí spát s rodiči (pouze dítě do 5,9 let). Kolik činí příplatek za dětskou přistýlku najdete v nabídce v sekci Děti. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, v recenzích jsem se dočetl, že je nefunkční vířivka. Je už opravená? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Michale. Váš dotaz jsem ověřil přímo u recepce hotelu a jednalo se pouze o údržbu vířivky v daný moment. Nyní je již plně v provozu. S přáním krásného dne, Karel
dobrý den
je začátkem června o víkendu pro děti animační program s liškou
Eliškou
děkuji za odpověd Pospíšilová
Krásný den, Lenko, děkuji vám za dotaz. Přehled akcí naleznete zde: https://www.orea.cz/resort-sklar/aktivity/animacni-program :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
je u Vás možnost bezlepkové stravy, popř. jde se individuálně domluvit?
Děkuji.
Krásný den, Markéto, děkuji vám za dotaz. V případě, že potřebujete speciální úpravu stravy, je nejlepší kontaktovat přímo hotel na tel. +420 481 560 111 či e-mailu sklar@orea.cz, kde se společně domluvíte, jaké jsou možnosti. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Dobry den,od kdy je mozne jit na veceri v ramci polopenze.
Dekuji
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Večeře jsou od 17:30 do 20:30. S přáním krásného dne, Johanka