Otevřený voucher (bez předem daného termínu): Před zaplacením voucheru si nejdříve písemně ověřte dostupnost termínu a rezervujte vybraný pokoj na e‑mailu monika@sky-tours.cz (po písemném potvrzení můžete zakoupit vouchery).
Po potvrzení termínu vám CA pošle závaznou smlouvu, kterou je nutné vyplnit (jména, příjmení, data narození všech cestujících osob včetně dětí zdarma, adresu a telefonní kontakt), podepsat a poslat obratem zpátky.
Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CA a sdělte kód voucheru.
Potvrzení smlouvy s CA je nedílnou součástí nákupu zájezdu. Samotný voucher negarantuje zajištění kapacity. Po nákupu voucheru je třeba dokončit registraci u CA.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. CA je ale nutné na e‑mail monika@sky-tours.cz zaslat jména, příjmení, data narození všech cestujících osob včetně dětí zdarma, adresu a telefonní kontakt.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte na e‑mailu monika@sky-tours.cz.
Check-in: od 14:00 hodin, check out: do 10:00 hodin
Se 2 plně platícími osobami mají 2 děti do 10,99 let pobyt na přistýlce zdarma.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou po domluvě s CA Sky Tours na e-mailu monika@sky-tours.cz.
Otevřené vouchery: Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu ve lhůtě maximálně 14 dní od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CA/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci kuponu se storno řídí VOP Sky Tours.
Dobrý den,chtěla bych koupit na 5 noci v říjnu,ale máme 3 děti do
10 let,ta nejmenší spí s námi v posteli,je to ok? Dekuji
Sky Tours, s.r.o.
Dobrý den, musím prověřit. Prosím, napište mi na mail: termín, počet
nocí a věk dětí. Na hotelu ověřím. Můj mail je monika@sky-tours.cz
Děkuji a přeji pěkný den! Monika
Mari
Dobrý den, prosím o info zda by nebyl ještě jeden volný pokoj ?
2 dospělý a dítě 10 let a malý psík 2 kg a chlupy nepouští.
Termín 29.7 až 4.8 aspoň 5 dnů? Děkuji
Sky Tours, s.r.o.
Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu a poptávku. Pokoj vyžádám. Pošlete mi,
prosím, poptávku ještě na mail monika@sky-tours.cz.
Děkuji a přeji pěkný den! Monika
Sky Tours, s.r.o.
Dobrý den, tak mohla bych Vám nabídnout termín 2.8.-7.8. (v tomto termínu
3–5 nocí), jestli byste mohli o něco málo termín posunout, případně
pak jiný hotel. V případě, že byste měli o termín zájem, tak mě,
prosím, co nejdříve informujte (monika@sky-tours.cz),
abych Vám pokoj v hotelu rezervovala. Jedná se o poslední pokoje. Děkuji a
přeji pěkný den! Monika
Květa Brindzová
Dobrý den kolik je volných voucherů. Chceme 2 od 2.7 do 7.7.
2023. Děkuji za odpověď. Brindzová
Slevomat.cz
Krásný den, Květo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale v tomto
termínu již není možné se ubytovat. Dostupnost si můžete ověřit přímo
v rezervačním systému v nabídce :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Sky Tours, s.r.o.
Dobrý den paní Brindzová,
děkuji za Vaši zprávu a poptávku a prosím o upřesnění počtu osob a
případně věku dětí. Zkusím v hotelu vyžádat. Můj mail je monika@sky-tours.cz.
Třeba to nějak vymyslíme. Občas se i stane, že někdo stornuje a pokoj se
vrátí do prodeje…, nebo že něco vymyslíme. Záleží jak máte staré
děti, budou-li cestovat. Děkuji a přeji pěkný den! Monika
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chtěla bych koupit na 5 noci v říjnu,ale máme 3 děti do 10 let,ta nejmenší spí s námi v posteli,je to ok? Dekuji
Dobrý den, musím prověřit. Prosím, napište mi na mail: termín, počet nocí a věk dětí. Na hotelu ověřím. Můj mail je monika@sky-tours.cz
Děkuji a přeji pěkný den! Monika