Dobrý den, velice nás mrzí že jste u nás byla nespokojená mohu vás požádat o slovní hodnocení proč, velice nás vaše hodnocení mrzelo jelikož jsme ještě tak nízké hodnocení nedostaly... Velice nás váš názor zajímá, aby jsme naše služby mohly zlepšit. Děkujeme kadeřnictví
Již jsem byla po druhé a opět spokojenost. S kadeřnicí jsme se domluvili co by mi slušelo nejvice a tak jsem ještě zaplatila doplatek na místě. Vše bez problémů.
Byla tam kadeřnice, která v kadeřnictví jen vypomáhá
Vyjádření podniku
Před rokem
Dobrý den, chci vám zaručit, že veškerý člen týmu je kvalifikovaný a má mnoholetou zkušenost v oboru. V případě,že máte vybraného kadeřníka je potřeba nedělat online rezervaci, ale vždy si zavolat a zdelit váš výběr jinak jsou kadeřnice přiděleny podle náhodného termínu a rozpisu služeb. Byla bych ráda, aby jste nám napsala s čím konkrétně jste nebyla spokojená, aby kadeřnice mohla udělat nápravu a zdokonalovat se. A neopakovat chyby. Je také dobré říct váš dojem přímo v kadeřnictví, aby se v případě nespokojenosti mohla stát náprava. Děkuji majitelka Denisa
Kadernice Natalka – ktera vlastne ani neni zamestnancem salonu.
Hezky strih.
Voucher nebylo mozne uplatnit v terminu na ktery byl zakoupen – kadernictvi bylo zavrene!! Situaci zachranoval/vyresil az Slevomat, za coz dekuji.
Vyjádření podniku
Před rokem
Jsme velice rády,že se střih líbí. Velice nás mrzí že jste nemohla využít voucher v termínu rezervace a děkujeme za pochopení v možnostech náhradního termínu. Natálce jako člence týmů kadeřnictví Vlasy od Denisy hodnocení vyřídím bude ráda že se střih líbil.
Díky Slevomatu a v podstatě náhodnému výběru jsem našla konečně kadeřnici, která vystihla to, co chci a napravila nedostatky. Chodila jsem vždy do dražších a prestižních kadeřnictví a ve finále je třeba opravovat celkem zásadní chyby :-(. Takže já už nikam jinam nejdu, :-), ale nechci chválit moc, aby bylo pak ještě místo, už teď tam byl dost cvrkot.