Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Kadeřnický balíček: balayage, střih a regenerace pro jakoukoliv délku vlasů
Hodnocení podniku Vlasy od Denisy - Hair & Beauty Studio
Velká spokojenost, moc pěkná barva. Určitě to nebyla moje poslední návštěva.
Blízkost dopravy.
Objednala jsem si balíček Kadeřnický balíček s balayage pro dlouhé vlasy v salonu Vlasy od Denisy.
Služba měla být na 3 hodiny. Odcházela jsem po 1 hodině a 20 minutách jen s barvou (navíc s šedivo-zeleným nádechem a jen z části obarvenými vlasy), nejednalo se v žádném případě o balayage.
Co se týče zákaznického servisu, tak tragické. V kadeřnictví chaos, následně mi jedna paní dala na kořínky barvu, pak odešla pryč a jiná kadeřnice mě dala k lavoru na mytí. Pak ostříhala konečky. Takovou službu, která byla inzerována za 4949 Kč (zakoupila jsem za 2199 Kč) bych si opravdu nepředstavovala.
Je mi líto, že jste nebyla spokojená, ale měla jste upozornit přímo v kadeřnictví že na Baleage trváte... Konzultovala jsem proceduru s vámi já. Vaše žádost byla cituji "přirozenější barva" jak při konzultaci jsem vám zdělila vaše vlasy nebyly ve stavu po vašem částem domacím barvení na velké zesvětlovaní. Také se mohlo stát že by vám vaše vlásky skončily v rukou a to se nezlobte, ale to si žádná z kadeřnic nechtěla vzít na triko... Myslím že žádost stáhnout kuřecí žluť na 100% vyšla podle našich představ a regeneraci jsme zvolili nad rámec balíčku s ohledem na stav vašich vlasů a hodnotu voucheru. Cenu 2199 Kč kterou jste hradila za barvu výši třídy, střih, regenerační ošetření a olaplex, byla rozhodně adekvátní s ohledem...! Je nám líto že s prací kadeřnice, nejste spokojená a děkujeme za slovní hodnocení, aby jsme měly stále co zlepšovat...Bylo by také dobré ohodnotit práci v kadeřnictví a upozornit na věci, které se nelíbí nebo zdělit kadeřnici,že se necítíte komfortně. Určitě by chtěla napravit situaci na místě....Ale jelikož jste zdělila kadeřnici, že jste spokojená a že se vám práce líbí. Nedala jste ji možnost vám vyjít vstříc. Majitelka Denisa
Jedním slovem katastrofa, absolutně nedoporučuji, zakoupením této služby na Slevomatu jsem přišla o 2199 Kč a o několik hodin času snahou vzniklou situaci vyřešit. Následuje podrobný popis situace:
V pátek 24. 2. jsem si na Slevomatu zakoupila voucher na kadeřnické služby „Kadeřnický balíček s balayage pro dlouhé vlasy v salonu Vlasy od Denisy“ v hodnotě 2199 Kč s pevnou rezervací termínu na neděli 26. 2. od 10:00. Přišel mi potvrzující e‑mail s textem „Termín je garantovaný – už nemusíte nikam volat, rezervace je tímto potvrzená.“
V neděli 26. 2. v 10:00 kadeřnice v salonu nebyla, když jsem ji kontaktovala na telefonním čísle uvedeném na dveřích sdělila mi, že v neděli nepracuje, že se nedostaví a že je to chyba Slevomatu, že se mi nedělní termín v systému nabídl. V 10:17 téhož dne (tedy zhruba čtvrt hodinu po tom, co měla mnou zakoupená služba začít) jsem e‑mailem kontaktovala Slevomat, popsala danou situaci a zažádala o vrácení mnou zaplacené částky 2199 Kč. Téhož dne v 10:52 jsem kontaktovala ještě telefonicky Slevomat přes zákaznickou linku, kde mi operátorka M. Š. sdělila, že se skutečně jednalo o chybu Slevomatu, že mi pochopitelně vrátí částku zpět na můj účet a že mi budou navíc připsány kredity jako kompenzace za způsobené nepříjemnosti.
Nic se nedělo, proto jsem opět 2. 3. kontaktovala Slevomat e‑mailem, 4. 3. jsem od operátorky M. Š. dostala e‑mail, že se omlouvá, že se neozvala dříve a že mám poslat číslo účtu, kam chci vrátit částku za neposkytnutou službu. 5. 3. jsem zaslala číslo účtu.
Nic se nedělo, 10. 3. jsem opět kontaktovala Slevomat e‑mailem, proč mi nebyla platba vrácena, týž den mi přišla odpověď od operátorky T. B., že číslo mého účtu předala poskytovateli služby, který mi má peníze vrátit.
Peníze však stále nepřišly, proto jsem se 16. 3. proti tomuto postupu ohradila. Slevomat měl 15 minut po předpokládaném začátku služby informaci o tom, že mi nebyla poskytnuta, tedy vůbec neměl platbu poskytovateli zaslat, a pokud tak učinil, pak vlastní chybou a předpokládám, že mi peníze vrátí a budou si je na poskytovateli vymáhat zpětně. 17. 3. jsem dostala odpověď, že mám dále čekat a že dostávám jako kompenzaci připsané kredity (které mi mimochodem byly slíbeny již 26. 2.).
Nyní o dalších pár dní později (21. 3.) peníze za neposkytnoutou službu (2199 Kč) stále nemám a myslím, že se jich už ani nedočkám.
Dobrý den Barboro, prosím kontaktujte mě na telefonní číslo 720 698 685. Aby jsme celou situaci společně dořešili. Je mi líto vzniklých komplikacím, ale opravdu v neděli máme zavřeno. Přesto i když nebyla situace zaviněna z naší strany, určitě situaci budeme řešit a vyřešíme. S pozdravem majitelka salonu Denisa
Děkuji a vřele salon doporučuji :-)
Velice šikovné kadeřnice👍👍