Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Na e‑mailu recepce@hotelslunnydvur.cz proveďte rezervaci, rovnou uveďte kód voucheru. Pro bližší informace volejte na tel. +420 777 453 791.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 777 453 791 nebo e‑mailem na recepce@hotelslunnydvur.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mohu se zeptat jak to je s welnes je těch 90 minut jen pro
nás nebo tam s námi někdo bude děkuji
Slevomat.cz
Krásný den, Pepo, děkuji vám za dotaz. Vstup do wellnes není privátní
:-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Hana Živná
Dobrý večer chtěla jsem se zeptat na termín na 3noci od 11–14.5.2023 a
nejde mi to tam zadat,tak nevím zda to tak jde nebo to máte nastaveno
jinak dekuji
Slevomat.cz
Krásný den, Hano, děkuji vám za dotaz. Pokud vám nejde zadat termín do
online rezervačního systému, termín není bohužel dostupný a je nutné
vybrat jiný. Mějte moc hezký den, Kristýna
Ivananejmanova@gmail.com
Dobrý den, není možnost dvoulůžkoveho pokoje s přistýlkou?
Slevomat.cz
Krásný den, Ivano, děkuji vám za dotaz. Pokud si přidáte třetí osobu
do objednávky, vyskočí vám nabídka dvojlůžkového pokoje s přistýlkou
:-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Pavel Horčička
Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat jak to je s parkováním , když bychom přijeli autem .
Je možnost parkovat před hotelen ?
Díky.
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle. Děkujeme za Váš dotaz. Parkování v areálu hotelu je
možné za příplatek 50 Kč/den. Příplatek se platí po příjezdu na
recepci. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu se zeptat jak to je s welnes je těch 90 minut jen pro nás nebo tam s námi někdo bude děkuji
Krásný den, Pepo, děkuji vám za dotaz. Vstup do wellnes není privátní :-) Mějte moc hezký den, Kristýna