Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
45minutový ozdravný pobyt v solné jeskyni pro dospělé i děti
Hodnocení podniku Solná jeskyně Praha 10
Příjemné prostředí, děti si vyhrály 🙏
Krásný dobrý den, paní Lenko,
jsme šťastní, že se Vám u nás líbilo a že i dětičky byly spokojené a věříme, že i šťastné.
Těšíme se, že si návštěvu u nás někdy opět ať už nyní v horkých letních dnech nebo pak třeba na podzim opět zopakujete.
S pozdravy a přáním překrásných dnů
Solná jeskyně Zahradní Město
Velmi příjemná solná jeskyně. Mohu jen doporučit. Skvělá obsluha.
Velmi velmi děkujeme paní Miluško za krásné hodnocení a těšíme se, že Vás opět budeme moci u nás uvítat.
S přáním překrásných letních dnů
Solná jeskyně Zahradní Město
Nejlepší solna jeskyně, ve ktere jsem kdy byla. Určitě doporučuji!
.
Mnohokrát děkujeme za překrásné hodnocení, které velmi, velmi zahřálo u našich srdíček.
Těšíme se, že opět - třeba zase na podzim - že k nám opět zavítáte.
Se srdečnými pozdravy
Solná jeskyně Zahradní Město
Velice příjemné prostředí. Vhodné pro miminka od 3 měsíců.
Krásný dobrý den, paní Iveto,
to jsme moc a moc potěšeni, že jste si pobyt krásně užila a těšíme se na Vás s děťátkem opět někdy příště.
Nádherné dny přeje
Solná jeskyně Zahradní Město
Milá obsluha. Velmi příjemné prostředí.
Spokojenost.
Krásný dobrý den, paní Alenko,
jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo a budeme se moc těšit, že opět zavítáte.
S pozdravem a přáním příjemných dnů
Solná jeskyně Zahradní Město
Pokaždé si tu pěkně odpočinu, doporučuji všem.
Mnohokrát děkujeme za překrásnou a velmi potěšující zpětnou vazbu a už nyní se těšíme, že k nám opět zavítáte.
Se srdečnými pozdravy Vaše
Solnička
Je výborné, že jsou v solné jeskyni zvlášť hodiny vyhrazené pro rodiny s dětmi a zvlášť hodiny pro samotné dospělé. Každý si může užít relax podle svého.
Krásný dobrý den,
jsme moc rádi, že Vám toto rozdělení vyhovuje a těšíme se, že si opět přijdete užít odpočinek a klid v hodinách dospělých.
Se srdečnými pozdravy
Vaše Solnička
Super odpočinek, doporučuji
Krásný dobrý den,
děkujeme za hodnocení, které nás moc potěšilo a jsme moc rádi, že jste si krásně odpočinula.
Již nyní se těšíme na Vaši příští návštěvu 🌷.
Některé děti byly dost rušivé, ale za to vy nemůžete.
Krásný dobrý den,
moc nás to mrzí a doufáme, že příště se sejde klidnější skupinka dětiček. Je-li situace už nad rámec obvyklého ruchu s dětmi, tak nás prosíme neváhejte na recepci upozornit. Od toho jsme zde pro Vás a Vaše děti k dispozici.
S přáním krásných dnů
Solná jeskyně Zahradní Město
Funkční + bezproblémový rezervační systém se snadnou možností včasného případného storna pobytu v jeskyni, milá obsluha ;-)
Hezký dobrý den,
děkujeme za krásné hodnocení, jsme moc rádi, že jste u nás byli spokojeni a těšíme se na Vás opět příště v Solničce.
Se srdečnými pozdravy
Solná jeskyně Zahradní Město
Mila pani na recepci, vse probehlo v poradku.
Jsme přešťastní a děkujeme za milé hodnocení. Těšíme se, že k nám opět zavítáte.
Vaše Solnička
Prijemny odpocinek a prijemny personal. Urcite zase prijdu.
Neslo by prosim zaridit aby se mohl clovek na zachode zamknout? A ne aby tam furt nekdo lezl kdyz je obsazeno?
Krásný dobrý den,
rádi jsme Vás opět viděli a ano, už se na tom pracuje. Od doby co se zamkla na toaletě malá holčička a neuměla vyndat klíč ze zámku jsme bez klíče, ale brzy bude pořešeno petličkou.
Se srdečnými pozdravy
Solnička
Stránky solné jeskyně udávají max.pocet osob pro proceduru. Personál pustil o 6 lidí více, kteří neměli rezervaci, takže více lidí než bylo lehátek. Obsluha nebyla nějak ochotná
Dobrý den,
ačkoliv hodnotíte po měsíci a půl od data uplatnění voucheru, tak jsme schopni dle data a hodiny uplatnění voucheru daný den dohledat a prověřit. Při bližším prošetření daného dne u žádné skupiny k ničemu takovému jako je vpuštění šesti osob navíc nedošlo. Pokud by se stalo, tak to máme uvedeno v záznamech, stejně tak jako každou sebemenší připomínku.
Daný den si pouze stěžovala paní, že v jeskyni jedno dítě válí bílou deku na přikrytí pro dospělé po zemi. Deka byla vyřazena.
V praxi oproti kapacitě v rezervačním systému pouštíme pokud někdo nepochopí správně rezervaci a zadá si ji mylně o jednoho člověka nebo o dva lidi maximálně více. To oproti rezervačnímu systému, nikoliv oproti počtu lehátek v jeskyni. Domů kvůli tomu, že se někdo zmýlil neposíláme. O šest osob nikdy v historii. Celou situaci máme ošetřenou tak, že naopak vždy u nás dbáme na to, aby lehátek bylo vždy alespoň o jedno více než je počet rezervovaných osob tak, aby i poslední příchozí měl vždy možnost volby, zda půjde na lehátko doprava či na lehátko doleva.. Ti co k nám chodívají, tak toto vědí. Rezervační systém je nastaven na počet dospělých osob, přes který rezervaci nepovolí a i tak máme nad tento počet osob v jeskyni o zpravidla vždy dvě lehátka pro dospělé více.. Občas je též v dětských hodinách vítají děti, které si chtějí chvilku poležet...
Píšete, že neměli rezervaci - chcete tím snad říci že přišla celá skupina 6ti osob jen tak z ulice navíc? Jak moc je toto v prostorách, kde je vynucována rezervace předem a kde je tak moc úzce omezena kapacita pravděpodobné?
Píšete, že si nebylo kam lehnout, chcete tím říci, že si nikdo nestěžoval a proceduru v jeskyni šest lidí odstálo? A nikomu to nevadilo a nikdo si na nic nestěžoval?
Není to zvláštní?