Samotna solna jeskyne.
Chaos pri stridani lidi v solne jeskyni. Nedostatek prostoru. Neuplne podani infa zamestnanci (zapujceni deky, skrinka…). Kaslajici klienti (dospeli i detsti) i kdyz maji vstup zakazan – nikdo nekontroluje.
Vyjádření podniku
Před 10 měsíci
Dobrý den,
prosíme, jdete-li někam poprvé, tak je dobré upozornit, že jste tam ještě nikdy nebyla, aby Vás obsluha mohla provést a se vším seznámit. Je naprosto pochopitelné, že v jesykni, která je v provozu od roku 2011 není šance si pamatovat všechny zákazníky, kteří ji již za 13 let provozu navštívili a kteří ještě nikoliv.
Též nás velmi mrzí, že Vám naše prostory recepce, která má 30m2 plus přilehlé chodby (dalších 40m2) které jsou samozřejmě rovněž při střídání k dispozici k malému posečkání přišly stísněné. (Pro představu pro ostatní zákazníky uvádíme, že běžný pokoj v panelovém bytě má průměrně 12-16m2)
Co se týká dek, tak ty jsou určeny do hodin dospělých bez dětí, kde se leží, nehýbe se a tak může být chladněji. Do dětských hodin, kterou jste navštívila jsou pouze na vyžádání, neboť dospělý doprovod dohlíží na své dítě aby zejména nespadlo z lehátka což se stává když děti šplhají až nahoru na opěrku a nebo aby neničilo samotnou jeskyni - což se také stává, máme ulámané krápníky, děti se snaží vyhrabat ze země světýlka na která se nesmí sahat a ryjou rýhy a díry do zdí kterých se rovněž nesmí dotýkat natož do nich rýpat a to vše, ačkoliv na ně dohlíží v každé hodině hned několik dospělých. Z tohoto důvodu deky nejsou automaticky k dispozici, neboť spící doprovod bohužel nic neuhlídá. Děti mají naopak k dispozici spousty hraček, se kterými si mohou hrát po celé jeskyni neboť účinek našich šesti druhů solí je všude stejný a čím více pohybu a kontaktu přímo s těmito cennými solemi mají, tak tím více prospěchu mají i z pobytu.
Kašel, který zmiňujete, tak ten mnou registrován nebyl a to jsem byla s kolegyní přítomna přímo já, majitelka a jsem na něj velmi velmi za ty roky citlivá. Pokud se stane, že někdo, kdo kašle je přítomen v jeskyni neboť skrze recepci prošel v tichosti, tak je nutno nás na to upozornit. Situaci řešíme.
Vzhledem k tomu, že nám jde o to, aby zákazníci, kteří si zakoupí u nás pobyt byli i následně opravdu spokojeni, tak připomínky a upozornění, která se dozvíme ihned na recepci a jsou shledána jako oprávněná vždy kompenzujeme dalšími vstupy zdarma tak, aby si zákazník opravdu užil svůj pobyt k plné spokojenosti. Dodatečné připomínky či stížnosti se o tuto možnost ochuzují.
S pozdravem
Solná jeskyně Zahradní Město