Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pobyt v srdci Prahy: studia nedaleko metra až pro 5 osob
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem e‑mailem na akce@royalcourthotel.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Domácí mazlíčci: 270 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den stačí si zajistit snídaně při ubytování a nebo musíme dát předem vědět že by jsme si rádi priplatili snídaně? Děkuji
Dobry den,
mame kavarnu v prizemi, kde si muzete zajistit snidane kdykoliv :)
Hezky den preji,
s uctou,
tym Royal Court
Dobrý den, kdy je check-in a checkn-out.
Dobrý den,
děkuji za Vás dotaz.
Check in máme o 14:00, check out je do 11:00.
Těšíme se na Váši návštěvu,
s úctou,
tým Royal Court
Dobrý den,je možnost zajistit snídaně v hotelu_?
Dobrý den,
děkuji za Vaš dotaz.
Snídani si můžete zajistit v naší partnerské kavárně Coffee Factory
v přízemí naší budovy.
Těšíme se na Váši návštěvu,
s úctou,
tým Royal Court
Dobrý den, zaměstnavatel po mě chce k čerpání z FKSP vystavit fakturu, nebude to problém? Zálohová faktura mu nestačí. děkuji
Dobrý den Petro, děkuji za Váš dotaz. Pokud potřebujete okamžitě vystavit konečnou fakturu, tak je třeba, abyste si zaplatila u fksp pobytu zálohu a fakturu Vám okamžitě vystavíme, po obdržení platby od Vašeho zaměstnavatelem Vám peníze za zálohu zašleme zpět na Váš účet. Pokud by Vás zajímaly ještě jiné způsoby platby přes fksp, tak Vám zde zasílám odkaz s jednotlivými způsoby platby fksp: https://www.slevomat.cz/fksp?rel=autocomplete. Přeji Vám krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobrý den, je možno nechat si ještě před 14.00 zavazadla v recepci,
abychom je nemuseli nosit po městě?
Předem děkuji za odpověď.
Hrackova
Dobrý den,
ano můžete. Máme úschovnu k dispozici nepřetržitě.
Těšíme se na Váši návštěvu,
s úctou,
tým Royal Court
Dobrý den. Je v hotelu výtah? Děkuji
Dobry den,
dekuji za Vas dotaz.
Ano, vytah mame :)
Tesim se na Vasi navstevu,
s uctou,
tym Royal Court
Dobrý den,
jak tu jeden klient v hodnocení píše, že jste ho odmítli ubytovat..
Ubytujete mě ? Nebo v čem může být zádrhel?:)
Dobry den,
dekuji za Vas dotaz.
Urcite, prosim nezapomente si na obcansky prukaz nebo pas.
Hezky den preji,
s uctou,
tym Royal Court
Dobrý den, jak je to prosím s možností parkování v blízkosti hotelu? Je nutná rezervace? je možnost parkování? popř. jaká je cena. děkuji
Krásný den, Aleno, děkuji vám za dotaz. Parkování (nutné objednat předem kvůli omezeným kapacitám) je možné nedaleko hotelu v garážích za příplatek 540 Kč za noc. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze se později ubytovat do 24h?
Dobrý den, Markéto. Možnost ubytování v hotelu je od 14:00. V případě, ze byste na místo dorazili v pozdních večerních hodinách, doporučím Vám, informovat včas recepci. Telefonní kontakt je +420 776 810 855. S přáním krásného dne, Karel