Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt ve Františkových Lázních: bazén a sauna, procedury každý den a polopenze
Hodnocení podniku Hotel Savoy
hotel, okoli, sluzby
neni co vytknout
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Fr. Lázních: wellness, procedury a polopenze
Jediné přijatelné, co na našem pobytu bylo, byl slušný personál.
Náš pobyt začal tím, že parkování bylo minimálně kilometr od hotelu za 170kč/den 😠
Poté Náš pokojík, který dřív sloužil jako masérna, byl snad nejhorší z hotelu.
Naše slibované stravování "servírované večeře " byla jedna velká katastrofa. Závodní stravování a porce pro děti. Ještě u naše pidi stolku na férovku posadili dva důchodce… takže romantika aspoň u večeře … s tím nepočítejte .
Neomezený welnes, na ktery jsme se museli stejně objednat, aby na nás bylo místo!?!
Jako lázně přes pojišťovnu v sotva 3* hotelu budiž, ale platit 8k za víkend pro 2 ???
Jsem hrozně zklamaná a zároveň naštvaná na slevomat , jak to můžou za takový peníz nabíjet…
Vážený pane Baráku,
děkujeme Vám za Váš názor.
Velmi nás mrzí, že jste u nás zažili nepříjemné situace.
Jelikož je hotel Savoy v centru města Františkových Lázní, není bohužel parkování přímo u hotelu možné, a proto máme pro hosty možnost hlídaného parkování cca 900m od hotelu za 175,-/den.
Váš pokoj byl z důvodu obsazených kapacit kat. Standard přesunut na vyšší kategorii Komfort, kde je velikost pokoje větší, disponuje velikostí 15-19,9 m2 a jedná se o jeden z hezkých pokojů hotelu Savoy, který má výhled do parku.
Omlouváme se, že na restauraci došlo k provozní chybě a můžeme Vás ujistit, že v budoucnu se již nic takového opakovat nebude.
Při návštěvě bazénu a sauny je nutné si předem místo rezervovat z důvodu omezených kapacit, aby bylo možné si relaxaci maximálně užít.
Přijměte naši omluvu.
S přátelským pozdravem
Tým hotelu Savoy****
Hotel hezký a čistý; personál velice ochotný.
Slabší kuchyň. I když jsme měli vybrané jídlo k večeři, tak na nás kvůli pozdějšímu příchodu nezbylo.
Vážená paní Milado,
moc Vám děkujeme za Vaše hodnocení.
Velmi nás mrzí, že jste u nás zažili nepříjemnou situaci na restauraci. Omlouváme se, že došlo k provozní chybě a můžeme Vás ujistit, že příště bude již vše v pořádku. Rádi Vás do budoucna uvítáme a věříme, že si pobyt u nás užijete.
S přátelským pozdravem
Tým hotelu Savoy****
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Fr. Lázních: wellness, procedury a polopenze