Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt nedaleko Orlických hor: snídaně či polopenze, wellness, masáž i vyjížďka na koních
Hodnocení podniku Hotel Panský Dům
Vstřícný personál, reagoval pružně v rámci možností, 🤔
Postele měli nevyhovující matrace, v hotelu již probíhala rekonstrukce a výměna nevyhovujícího nábytku 👍🏻
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness, masáží i koňmi
Vse
Líbilo se nám jak jednání personálu tak péče mají to zorganizovane na 1 není co vytknout doporučujeme za nás s manželem 5 hvězd i vice
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness, masáží i koňmi
Velmi hezké prostředí, milý a ochotný personál, výborná kuchyně i poskytované služby, množství zajímavých lokalit k výletům.
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness, masáží i koňmi
Krásné prostředí hotelu, příjemný personál, dobré jídlo. Nemám žádné připomínky.
Pivní lázeň byla úžasná – příjemná, zajímavá, atmosferická
Masérka byla šikovná a velice milá
Procházky po okolí byly moc fajn – především výlet na zámek Častolovice
Vysvětlení: celkové hodnocení je na Slevomatu vyřešeno tak, že se jedná o průměr z hodnocení dílčích kategorií. Proto jsem musel dát ve všech kategoriích 1/5 (tj. nejnižší možné hodnocení), protože jsem chtěl, aby i výsledné hodnocení bylo co nejnižší. V 1. odstavci popíšu, jaké hodnocení bych jinak dal, ve 2., důležitějším odstavci vysvětlím, co nás k nejnižšímu možnému hodnocení vedlo.
Celkově bych hotel shrnul jako „funkční, ale daleko hezčí na papíře než v reálu“. Všechen nábytek v pokoji už byl trochu mimo módu, ale fungoval dobře. Jedinou výjimkou byla sprcha, která uměla jen jediný mód, a to silný proud, takže žádné příjemné kropení, jenom agresivní masáž. Totéž se dá říct o jídle: nebylo to něco, o čem bych pěl ódy, ale najedli jsme se dobře. Výtku bych měl ke snídaním: takhle malý výběr jsem ještě nezažil (byli jsem cca v 10 hotelích). Sice zase platilo, že se člověk najedl, ale dnešní hoteliérství už je dál. Zase něco podobného bych řekl o wellness: když se řekne wellness, člověk si představí zvuk šplouchající vody a vlhký, teplý vzduch. Zdejší wellness bylo v podkroví, ve kterém bylo pár lůžek na masáže, infrasauna a vířivka. Masérka byla šikovná a infrasauna příjemná (ve vířivce jsme nebyli), ale chyběla tomu zkrátka nějaká ta atmosféra. Ne zrovna vstřícné bylo objednání na procedury, kdy nám recepční zkrátka sdělila, kdy kterou proceduru máme a nedala nám vůbec na výběr. To pro nás bylo obzvlášť nepodařené v tom, že jsme s sebou měli malé dítě a termín na wellness jsme dostali na dobu, kdy jsme ještě neměli zařízené hlídání. Na stranu druhou si velkou pochvalu zaslouží pivní lázeň. Ta byla v kamenném sklepě a jednalo se o jediný zážitek, který byl jak funkční, tak měl úžasnou atmosféru. Sečteno a podtrženo hotelu jako takovému bych dal 3,5/5.
A teď k tomu důležitějšímu: noc před odjezdem si mě k sobě zavolal manažer, že mu pokojská nahlásila, že máme sražené postele k sobě, což je podle provozního řádu zakázáno, a že je za to pokuta 1000 korun za den. Protože je to ale dobrá duše, naúčtuje nám to jako manželskou postel, která se platí jenom 250 korun za den, za celých pět dní to tedy činí 1250 Kč, a ne 5000. Ještě v žádném hotelu si na nás nikdo nestěžoval, že jsme si posunuli nábytek (a skoro v každém jsme si ho nějak posouvali), už tady bych proto řekl, že takové chování v dnešním hoteliérství nemá co dělat. Ale budiž, pravidla si mohou nastavit, jaká chtějí, po všech stránkách jsme tedy na vině byli my (byť na něco takhle netradičního nás určitě měli upozornit už při check-inu, a ne, že jsme si to měli vyčíst z provozního řádu, který byl ještě ke všemu k dohledání jenom u recepce, v pokoji žádný nebyl a na webovkách jsme ho taky nenašli). Co je ale naprosto neodpustitelné, že nás manažer zkasíroval za celou dobu pobytu. To totiž znamená, že o sražených postelích věděl od začátku, ale úmyslně nám to neřekl – jak by slušný hotel udělal, my bychom postele rozdělili, a hotovo – ale místo toho si hezky počkal celých 5 dní, aby nás mohl zkasírovat o 5× tolik. (Ev. je tu ještě druhá možnost, že se o sražených postelích dozvěděl opravdu až poslední den, pak nás ale měl zkasírovat jen za jediný den a ne za celý pobyt!) Ať už tak či tak, takovéhle chování je nehorázná a neodpustitelná prasárna, a nejen v dnešním hoteliérství, ale i v dnešním světě nemá co dělat! Když najdu chybu, tak ji přece nahlásím okamžitě a pokusím se s druhou stranou především domluvit, a ne si hezky počkat, abych na ní co nejvíc vydělal!
Dávám tímto panu manažerovi možnost svoje chování obhájit, ale moc prosím, aby psal k věci, a nevymýšlel si nějaké lži o tom, jak strašní jsme byli hosté, a jak jsme si ten doplatek vlastně „zasloužili“. Chovali jsme se jako slušní lidé, personál jsme zdravili, vypůjčené hračky uklízeli, použité pleny vyhazovali a za veškerou pomoc děkovali (a že jí nebylo málo, číšníci v restauraci nám velmi ochotně nechávali ohřívat jídlo pro dcerku, ještě jednou moc díky!). Jediné, co mě mrzí, že jsem personálu nedal žádné dýško. Vždy ho dávám až na konci pobytu a i tady jsem to měl v plánu, bohužel, z důvodů zřejmých, mi na něj už nezbyl rozpočet.
S pozdravem a doporučením, ať si pobyt v tomto hotelu pořádně rozmyslíte,
Pavel a Lenka
Vážená paní Lenko a vážený pane Pavle,
jsme velmi rádi, že jste nechal smazat Vaše původní hodnocení a velmi nás potěšilo, že jste uznal, že jste to, jak se říká, lidově "přepískl". Bohužel jste stále zanechal hodnocení negativní, které spíše obhajuje Vaše chování, nicméně svědectví 12 zaměstnanců a kamerové záznamy hovoří za vše. Proto: Byť jste některé pasáže umazal, my na ně reakci ponecháváme, neboť je považujeme za velmi důležité k dokreslení celé situace v průběhu Vašeho pobytu.
Velmi nás mrzí Váš názor na svět a že Vám všichni tak ubližují. Možná by bylo nejlépe, si nastavit zrcadlo sám sobě, abyste se někdy zažil. Paní kolegyně se Vás několikrát na recepci při započetí ubytování ptala, zda nechcete dětskou postýlku. Tu jste odmítli, jak by také ne, když je za příplatek celých Kč 100,-. Místo toho jste si šoupl postele a myslel jste si, že paní pokojská trpí vadou zraku. Být přichycen u takového prohřešku, přičemž je každý host jednoznačně srozuměn o tom, že se nesmí jakkoliv manipulovat s postelemi a ani stěhovat nábytek z důvodu možného poškození plovoucích podlah na pokojích a ještě nás ohodnotit jak píšete 0 z 5-ti, to už chce opravdovou drzost. Se divím, že jste nechtěl dát třeba -10.:) Ale jak se říká "Udělej čertu dobře, peklem se Ti odmění", tak jsme Vám dali doplatit pouze takový doplatek, jaký byste zaplatil, kdyby jste si tuto možnost legálně dohodl na recepci, kdy my bychom Vám tyto postele připravili, jako postele manželské. Tj. oněch Kč 250,-/noc na místo možných 1.000/noc, které jsme Vám neuložili a to ještě byla možnost Vám ukončit bez náhrady pobyt. Dobrá duše jste nejspíše Vy, když se jí tak oháníte. Je dobré zmínit pro pochopení našich čtenářů, proč jsme přistoupili vůbec k oněm sankcím a proč až poslední den. Přistoupili jsme k tomu proto, že jsme se celou dobu všichni rozmýšleli nad tím, zda si sankci zasloužíte a jak vidíme ve Vaší recenzi, rozhodli jsme se správně. Víte, ono v českých hotelech a myslíme si, že i ve všech zahraničních, používá host dost často kouzelná slůvka, jako jsou například: "Prosím", "děkuji", nebo když se mi něco nepovede "nezlobte se". Tato slůvka nám u Vás během celého pobytu velmi chyběla. Nechceme se nechat k něčemu prosit, ale brát obsluhu jako svoje sluhy, není vůbec slušné. A to je právě ta absence slušnosti ve Vašem chování. To je ten bod zlomu, který nás k tomuto rozhodnutí vedl. Věřte, že dokážeme omluvit a přejít ledasco, ale u Vás to prostě právě kvůli této elementární absenci nešlo. A z Vašeho zapšklého hodnocení, kdybyste nám jak sám píšete, dal nejraději 0 z 5-ti možných hvězdiček, je to více než patrné. Samolibost, která z Vašeho hodnocení přetéká, je tak obrovská, že nikomu nemůže být ani na vteřinu nejasné, na čí straně je pravda. My si za ní stojíme a jako důkaz mohu připojit pár dokreslujících faktů:
1) Vaše dítě byla radost, a jsme rádi, že jsme se mohli postarat, ale opravdu je takový problém počkat na obsluhu, když potřebujete ohřát pro dítě kašičku, když vidíte, že je plná restaurace hostů, tak témě jdete až do kuchyně. Po obsloužení zákazníků, kteří byli před Vámi, jsme se vždy o vše postarali.
2) Ztracená dětská lžička. Jsme rádi, že jsme Vám ji našli, Vaše paní za to dokonce poděkovala. Ale opravdu je nutné chodit každých 5 minut se ptát obsluhy, jestli jsme ji už našli? My jsme ji neztratili, Vy jste ji kamsi dali, ostatně, když je plná restaurace hostů, opravdu nikdo nepůjde, teď hned, něco hledat.
3) Dětská židlička a hračky nejsou jen pro Vás a Vaše dítě, nýbrž pro všechny děti, kteří náš podnik navštíví. Jako elementární slušnost považujeme, že když si zapůjčíte hračky a dětskou židličku k obědu, že vše po jídle - při opuštění stolu, opět vrátíte na místo, kde jste si tyto věci zapůjčili a ne že servírce ještě vynadáte, proč to uklízí, když ještě přijdete na večeři.
4) Použité plínky není slušné pohazovat po rohách restaurace nebo záchodcích, od toho jsou odpadkové koše.
5) Do restaurace není slušné ani povolené nosit si vlastní láhev s pitím, ve Vašem případě 2l Pet láhev s Coca Colou.
Mohl bych jmenovat další, ale nechci se snižovat na Vaši úroveň. Tak to jen na dokreslení situace.
Z Vašeho hodnocení chápu, že jste byl spíše velmi spokojen s našimi službami do doby, než jsme se dovolili ozvat a vybrat si od Vás to, co platí každý host legálně, když požádá před pobytem na recepci hotelu potřebu přípravy manželské postele a my mu tuto službu rádi připravíme. A zdůrazňuji "MY TO RÁDI PŘIPRAVÍME". Jde o to, že v každém pokoji jsou instalovány plovoucí dřevěné podlahy a pokud by nám každý host šíboval s postelemi, byly by tyto podlahy brzy poškozené a zničené. Takže nelze srovnávat s jinými hotely, kde mají například pokoje se zátěžovými koberci, kde je poškození minimální, ale náš hotel myslí i na alergiky, kteří pokoje s koberci nemohou využít. Doufám, že to pochopíte a uznáte, že máme právo chtít, aby nás host o svém přání, srazit si postele, informoval.
K Vašim dalším zákeřným poznámkám již pouze telegraficky, (Vaše původní hodnocení obsahovalo, proto necháváme pro dokreslení situace):
Vaše původní tvrzení: Náš host je náš pán.
Naše odpověď: Náš host není náš pán. Náš host je náš klient,
Vaše původní tvrzení: Peníze jsou věčné.
Naše odpověď: Peníze nejsou věčné, věčný je Bůh, (to zas ovšem záleží na přístupu k Vašemu bytí a víře či přesvědčení a politické orientaci, věčný byl Stalin), každopádně před penězi byl směnný obchod. Zvažte sondu do učebnic ekonomie.
Vaše původní tvrzení: Ve Wellnessu má být vlhký vzduch a šplouchat voda.
Naše odpověď: Nechápeme jak má šplouchat voda ve vypnuté vířivce, sám přiznáváte že jste ji neměli, Vaše představy o Wellness, týkající se vlhkého vzduchu jsou irelevantní, obzvláště tehdy, jdete-li pouze na masáž a infrasaunu. Ale pokud již tyto procedury ve Vás evokovaly myšlenky na Hawajskou masérku a šplouchající moře, znamená to, že jste se opět cítil dobře, za což děkujeme.
Vaše původní tvrzení: Dosud si na nás nikdo v hotelech nestěžoval.
Naše odpověď: Někdo musí být první. Velmi nás mrzí, že jsme to právě my.
Jsme rádi, že přiznáváte, že jste byli na vině Vy - O to více nechápeme Vaše negativní hodnocení a poznámku, že nám dáváte možnost se vyjádřit. To nám nedáváte Vy, ale Slevomat.cz Pokud jste jeho majitelem, ihned zítra vypovídám smlouvu :).
Proč bychom Vás měli "kasírovat" jen za poslední noc, když byly postele sražené celý pobyt? (někdy mám problém kromě Vašeho chování i s Vaší logikou).
Od počátku pobytu jste nic našemu personálu nenechával, tak maximálně rozházené hračky a židličku pro děti vždy a zásadně tak, abychom se oni téměř všichni zabili tj. v jediné cestičce mezi stoly, vedoucí na zahrádku, kterou musela obsluha chodit, aby mohla obsloužit hosté, kteří měli "tu smůlu" že si na zahrádku sedli a obsluha se k nim jen těžko prokousávala. À propos, kdybyste chtěl něco obsluze zanechat, což je ve Vašem případě dost nemyslitelné, tak jste to mohl udělat v kterýkoliv den Vašeho pobytu. Neboť se u Vás střídali obě servírky + brigádnice a bylo by nespravedlivé a nelogické, odměnit pouze tu, co Vás obsluhovala poslední den, neboť se o Vás staraly všechny 3 rovným dílem. Dále pak, pokutu jste platil kartou a dostal jste na ni daňový doklad, diškrece se dává vždy v hotovosti, má-li být odměnou obsluze a ne předmětem ke zdanění. Dále nejde nám o dýška, ale o slušnost. Raději nikde nedávejte dýška, abyste si nevyčerpal Váš rozpočet za úhradu toho, co platí naši hosté zcela normálně a podle našeho ceníku, ale chovejte se slušně k obsluze. Obě paní pokojské na Vás dodnes "rády" vzpomínají.
Peníze, které manažer od Vás vybral, byly rozděleny dílem paní pokojské, protože jste jí přidělal práci a x-krát jste ji vynadal, když Vám zaklepala na dveře od pokoje, zda něco nepotřebujete a zda Vám může udělat průběžný úklid a dílem pro personál jako alespoň částečnou satisfakci za psychickou újmu způsobenou Vašim neurvalým, namyšleným a sebestředným chováním. Ostatně to jak na svou paní křičíte přes celý hotel, bylo více než vypovídající, jaký jste "vzácný" charakter. I ostatní hosté si na Vás stěžovali. Ale o tom zas příště.
Ještě malou poznámku k plánování procedur, kterou nám vytýkáte, jako nekomfortní. Paní recepční Vám umožnila si vzít Vaše dítko do pivních lázní s sebou, tuto možnost jste nevyužili, neboť jste si již na tuto proceduru zajistili hlídání vlastní. Na infrasaunu a na masáže Vám tuto možnost také kolegyně nabídla s tím, že pouhým prostřídáním se mezi sebou, při hlídání dítěte, jste mohli beze zbytku všechny objednané služby využít, neboť jste byli masírování každý zvlášť a infrasaunu jsme Vám nechali po celou dobu v provozu, abyste mohli kdykoliv do ní vstoupit anebo vystoupit. To ovšem jako pozitivní přístup nevnímáte byť jsme Vás mohli nechat masírovat zároveň dvěma maséry. To by bylo ovšem skutečně dosti nekomfortní, avšak nic proti pravidlům. Čili žádná chvála. Vše dle Vašich představ o životě lidském - člověka Vašeho druhu.
Klientům vycházíme vždy maximálně vstříc, včetně toho, že si mohou své malé ratolesti vzít na wellness s sebou. Dále pak mi dovolte zmínit, že kdybychom neměli naplánované procedury dopředu, tak bychom nemohli zajistit tyto služby pro všechny hosty, neboť každý host, přijíždí v jinou hodinu a každý má jiné druhy procedur a také různé plány na výlety či jiné aktivity. My musíme služby zajistit a klientům poskytnout. Termín a čas procedur stanovuje výhradně hotel. Nikoliv klient.
Závěrem si dovoluji konstatovat, že vše co jsme ke zkušenosti s Vámi zde uvedli je pravda a nic víc než pravda a že jsou to osobní zkušenosti s Vámi, kdy vše je potvrzeno 12 zaměstnanci, kteří se o Vás v našem hotelu v průběhu Vašeho pobytu, střídavě starali a to vše potvrzeno kamerovým záznamem, který jsme pro jistotu zarchivovali.
Za náš hotel doporučujeme také, zvážit každému hotelu přijetí Vás jako zákazníka do svých služeb. Pokud tohle byl normativ chování zákazníků v českém hoteliérství, tak Pán Bůh s námi a zlé (Pavel a Lenka) pryč.
Hezký den,
tým hotelu Panský Dům
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness, masáží i koňmi
Super personál
Líbilo se nám vše
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness, masáží i koňmi
Rezervace doplňkové vířivky i pivní lázně ok, vstřícný personál
Bohužel technický problém s vířivkou
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness, masáží i koňmi
Mali skromný hotylek , ale bylo tam vše co jsme potřebovali. Snídaně perfektní. výběr všeho možného. Více služeb jsme nevyužili. tak nemůžeme posoudit.
Při našem krátkém pobytu jsme nic neobjevili.
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness, masáží i koňmi
Perfektní pivní lázně, bohaté snídaně, čisté, v centru města, ale přitom klidné ubytování. Maximální spokojenost.
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness, masáží i koňmi
Velmi úslužný personál. Chutné jídlo.
Hlasité hučení čerpadla topení po celou noc – nedalo se spát – a to jsme měli apartmán. Zvláštní prostředí pro slámovou relaxaci po pivní koupeli – hvězdičky, měsíc blikající na zdi s moravskými motivy a malůvkami o vínu :-( (původně prostory byly vinárnou). V infrasauně jsme seděli na několikrát před tím použitém ručníku a nedostali jsme ručník na utření po sprše.
Dobrý den paní Valouchová,
děkujeme za Vaše hodnocení, nicméně nevíme co Vám na pokoji hučelo, ale topení to určitě nebylo :), neboť topení je od apartmánu vzdáleno cca 10m a 3ks 80cm stěny. Ručníky v infrasauně jsou k dispozici na stolečku u ní, škoda, že jste si jich nevšimli, v rámci zachování soukromí, Vám jej do ruky nepodáváme, jistě chápete proč. K výzdobě pivních lázní, nástěnné malby hotelu nehodláme měnit, neboť slouží ještě k jiným účelům, jako je právě vinárna. Původně, stejně jako nyní, vinárna slouží. Ostatně, takový náš hotel je, že se staráme o každého zákazníka. Hezký den, tým Hotelu Panský dům.
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness, masáží i koňmi
Celý pobyt se nám moc líbil. Všude ochotný personál, jak paní na recepci, tak číšník v restauraci+kuchař a hlavně šikovná paní masérka. Pivní lázeň neměla chybu, znova se v ní čepuje černé pivo. Jídlo vynikající a dost. Byli jsme pošesté a určitě ne na posledy.
Není co vytknout.
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness, masáží i koňmi
Vybavení pokoje jako na ubytovně , chudší snídaně a vysoké ceny jídel v porovnání s ostatními podniky.
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness, masáží i koňmi