Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 224 502 626 nebo e‑mailem na rezerwacja@sunandsnow.pl.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš pomoc@slevomat.cz.
Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 500 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 290 PLN.
Pozor:
Pokud na místo dorazíte v jinou dobu než mezi 9:00 a 17:00 nebo o víkendu, kontaktujte recepci alespoň den předem na tel. 48 224 502 626 nebo na rezerwacja@sunandsnow.pl. Domluvíte se, jakým způsobem uhradíte případné doplatky (parkování, úklid apod.). Platba musí být provedena před příjezdem, jen poté vám mohou předat klíče od apartmánu.
Ve vybraných apartmánech je možný vstup do apartmánu pomocí dveřního kódu, který bude poskytnut v den příjezdu po vyřízení formalit. Informace o vyzvednutí klíčů obdržíte několik dní před příjezdem. Návod jak použít dveřní kód naleznete i v tomto videu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace je vyhrazena pouze na termíny ve stejné nebo nižší cenové kategorii.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den je možné uhradit fakturou kvůli FKSP příspěvku? Děkuji za
odpověď 🙂
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba
z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu
nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit
hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat
jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo
daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora)
na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost
kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Karel
Alena
Dobrý den, když si objednáme termín 25.-27.5.2023 pro 2 dospělé a
2 děti platí cena 3.400,– ? Je možné přiobjednat snídaně? Děkuji
Slevomat.cz
Krásný den, Aleno, děkuji vám za dotaz. Ano, cena je za celý apartmán.
Snídaně bohužel možné nejsou. Mějte moc hezký den, Kristýna
B. Pavlovicova
Dobrý den, chápu správně, že lze tuto nabídku využít i jen pro
2 osoby? Děkuji a přeji hezký den.
Slevomat.cz
Dobrý den. Děkuji za Váš dotaz. Voucher se platí za celý apartmán, kde
mohou být ubytované až 4 osoby. Takže pokud se ubytují méně jak 4, není
problém. :) Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
K
Dzień dobry, czy można przyjechać w 4 osoby i niemowlak? Dziękuję
Slevomat.cz
Krásný den, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale maximální kapacita
apartmánu jsou 4 osoby, včetně dětí. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den je možné uhradit fakturou kvůli FKSP příspěvku? Děkuji za odpověď 🙂
Dobrý den, Veroniko, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Karel