Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Za relaxací a výlety do polských Tater: 5* hotel v Zakopaném s jídlem a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 18 202 31 23 nebo e‑mailem na rezerwacja@bachledaresort.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Domácí mazlíčci: 120 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: venku nebo garáž 50 PLN/noc
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, říjnové termíny nenabízíte v tomto hotelu? Děkuji Vágnerová Renáta
Dobré odpoledne,
.Prosím, sdělte nám, které datum a typ nabídky máte na mysli?
.Máte na mysli pobyt v balíčku se snídaní a večeří?
.S pozdravem,
.Rezervační oddělení.
Rezervační oddělení.
Dzień dobry,
uprzejmie prosimy o informację, o jaki termin i rodzaj oferty Państwu
chodzi?
Czy może o pobyt w pakiecie ze śniadaniami i obiadokolacjami?
Z poważaniem,
Dział Rezerwacji.
Dobry den, je mozne u vas provest platbu s FKSP a zbytek doplatit.
Predem dekuji. Brychta
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Kristýna
Dobrý den, je možné se u Vás ubytovat se psem?
Děkuji
Sz.P. Jana,
.V našem resortu přijímáme domácí zvířata, avšak za příplatek. Cena pobytu domácího mazlíčka činí 100,00 PLN/den.
Zvířecí mazlíčci jsou vítáni.
Dále bychom vás rádi upozornili, že je zakázáno brát zvířata do restaurace, herny a Spa &Wellness zóny.
.V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Pozdrav
Monika Francuz
Oddělení individuálních rezervací
Sz.P. Jana,
w naszym Resorcie akceptujemy zwierzęta, natomiast obowiązują dodatkowe
opłaty. Koszt pobytu pupila to 100,00 PLN/doba.
Dodatkowo informujemy, że obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do
restauracji, pokoju zabaw oraz strefy Spa & Wellness.
W razie pytań służymy pomocą.
Pozdrawiamy
Monika Francuz
Dział Rezerwacji Indywidualnej
Sz.P. Jana,
.V našem resortu přijímáme domácí zvířata, avšak za příplatek. Cena pobytu domácího mazlíčka činí 100,00 PLN/den.
Zvířecí mazlíčci jsou vítáni.
Dále bychom vás rádi upozornili, že je zakázáno brát zvířata do restaurace, herny a Spa &Wellness zóny.
.V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Pozdrav
Monika Francuz
Oddělení individuálních rezervací
Sz.P. Jana,
w naszym Resorcie akceptujemy zwierzęta, natomiast obowiązują dodatkowe
opłaty. Koszt pobytu pupila to 100,00 PLN/doba.
Dodatkowo informujemy, że obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do
restauracji, pokoju zabaw oraz strefy Spa & Wellness.
W razie pytań służymy pomocą.
Pozdrawiamy
Monika Francuz
Dział Rezerwacji Indywidualnej
Dobrý den, prosím vás, jakou teplotu má váš bazén?
Krásný den, děkuji vám za dotaz. V tuto chvíli pro vás informaci ověřujeme. Jakmile vše prověříme, budeme vás zde informovat, poprosím vás tedy nyní o strpení. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Krásný den, Martino, děkuji vám za trpělivost. Dostala jsem informaci od hotelu, že má bazén 30 stupňů :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, k nabídce na jarní pobyt nejde dokoupit večeře? Tedy pobyt s polopenzí? Děkuji
Dzień dobry,
uprzejmie informujemy, że obiadokolacje można dokupić w Naszym obiekcie
jedynie wtedy, kiedy mamy je dostępne w sprzedaży- ofercie pakietowej. W jakim
terminie planują Państwo pobyt?
Z vážných důvodů,
Dział Rezerwacji.
Dzień dobry, uprzejmie informujemy, że obiadokolacje można dokupić w Naszym obiekcie jedynie wtedy, kiedy mamy je dostępne w sprzedaży- ofercie pakietowej. W jakim terminie planują Państwo pobyt? Z poważaniem, Dział Rezerwacji.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. V čem tkví výhoda této nabídky u Slevomat? Termín si mám zarezervovat sama a když se dívám do rezervačního systému hotelu tak ta cenu 2 nocí na Slevomatu nabízí hotel noci 3!!!
Dobrý den, Katerino. Kontaktovali jsme Vás prostřednictvím emailové zprávy ohledně cen u nabídky.