Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, slevomat mi bohužel u Vaší nabídky nenabídl možnost
zadání termínu. Nechápu, jestli mám voucher koupit a pak dodatečně
řešit termín nebo ?
Děkuji Kotlánová
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Děkuji za Váš dotaz. Voucher není na konkrétní
termín, je tedy potřeba rezervaci řešit přímo s provozovatelem.
Ověření dostupných kapacit a rezervaci komunikujte přes e-mail nadagmara.spisiak@gmail.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet
osob a termín pobytu. Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném
časovém předstihu. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, slevomat mi bohužel u Vaší nabídky nenabídl možnost zadání termínu. Nechápu, jestli mám voucher koupit a pak dodatečně řešit termín nebo ?
Děkuji Kotlánová
Dobrý den, Petro. Děkuji za Váš dotaz. Voucher není na konkrétní termín, je tedy potřeba rezervaci řešit přímo s provozovatelem. Ověření dostupných kapacit a rezervaci komunikujte přes e-mail nadagmara.spisiak@gmail.com. Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu. Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz