Hotel Komodor*** v Dubrovníku: polopenze, bazén a lokalita hned u pláže
Přehled nabídky
Termín
V období do 1. 11. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 8 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně a večeře formou bufetu pro všechny
- snídaně jsou podávány v hotelové restauraci
- večeře jsou podávány v restauraci vedlejšího hotelu „Vis“ (300 m)
Wellness
- Neomezené využití sezonního venkovního bazénu
- lehátka a slunečníky k dispozici (v omezeném množství)
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně 8 – 18 h. Pomůžeme vám se vším.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost. požadavek na postýlku uveďte v poznámce během objednávky
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2,70 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 12 €/den
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 11. 10. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 8 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně a večeře formou bufetu pro všechny
- snídaně jsou podávány v hotelové restauraci
- večeře jsou podávány v restauraci vedlejšího hotelu „Vis“ (300 m)
Wellness
- Neomezené využití sezonního venkovního bazénu
- lehátka a slunečníky k dispozici (v omezeném množství)
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně 8 – 18 h. Pomůžeme vám se vším.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost. požadavek na postýlku uveďte v poznámce během objednávky
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2,70 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 12 €/den
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 1. 9. 2023 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 8 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně a večeře formou bufetu pro všechny
- snídaně jsou podávány v hotelové restauraci
- večeře jsou podávány v restauraci vedlejšího hotelu „Vis“ (300 m)
Wellness
- Neomezené využití sezonního venkovního bazénu
- lehátka a slunečníky k dispozici (v omezeném množství)
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně 8 – 18 h. Pomůžeme vám se vším.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost. požadavek na postýlku uveďte v poznámce během objednávky
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2,70 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 12 €/den
- Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Dubrovník by se měl ve skutečnosti jmenovat Dobrovník. Je v něm prostě fakt dobře.
Vlastně vám v něm bude přímo báječně. Ubytujete se v hotelu Komodor*** kousek od pláže. Hotel je situován na poloostrově nad zátokou Lapadského zálivu a daleko to nebudete mít ani do centra města k památkám a nejrůznějším restauracím.
Doprava je vlastní. Podívejte se, jak se na místo dostanete.
Autem
Letadlem
Autobusem
Vlakem
|
Ubytování s bazénem
Připraven pro vás bude dvoulůžkový pokoj s výhledem na zeleň (DZL) či na moře (DZM), umístěn bude v hlavní budově či přístavbě. Všechny typy pokojů mají výměru cca 15 m². Najdete zde vlastní koupelnu s WC, sprchou a vysoušečem vlasů, nechybí TV, Wi‑Fi a pro lepší komfort i klimatizace.
Wi‑Fi je dostupná i ve všech ostatních veřejných prostorách hotelu. Hosté mohou v letní sezóně neomezeně využívat hotelový venkovní bazén, u kterého jsou také slunečníky a lehátka. Parkování na soukromém parkovišti hotelu je zdarma.
Berete děti? Dětské postýlky rezervujte předem, k zapůjčení jsou zdarma.
Strava
V ceně pobytu máte polopenzi. Zatímco snídaně se podávají v hotelové restauraci, na večeři si zajdete do restaurace vedlejšího hotelu Vis (300 m). Jak snídaně, tak večeře se podávají formou bufetu.
Volný čas
Přímo v hotelu si můžete zamluvit zajištění nemotorizovaných i motorizovaných vodních sportů za příplatek. V sousedním hotelu Uvala & Adriatic (cca 100 m) pak za příplatek můžete využít fitness centrum, spa a wellness zónu (sauna, pára, krytý bazén), zamluvit si kosmetické procedury či zajít do solária.
Kromě koupání v moři a bazénech si určitě dopřejte i procházky po starém Dubrovníku (4 km), který je zapsán na seznamu světového dědictví UNESCO. Město je jedním z nejkrásnějších v Chorvatsku. Jeho mohutné hradby tvoří několik pevností a 15 obranných věží a patří k největším v Evropě. Prohlédněte si také františkánský klášter ze 14. století.
