Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Jeseníkách: hotel u Dlouhých strání se snídaní nebo polopenzí, termíny i přes léto
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu +420 587 570 111 nebo e‑mailu recepce@hotelds.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Recepce je otevřena 24 hod. denně.
- Otevírací doba wellness:
- Každý den: 15:00–21:00
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Dětské židličky v restauraci: k dispozici zdarma
- V jednom pokoji je možné ubytovat max. 2 dospělé a 4 děti do 17,9 let.
- dítě do 2,99 let zdarma na lůžku s rodiči
- Horní budova
- dítě od 3-11,99 let se snídaní - 550 Kč/noc
- dítě od 12 let a další osoba se snídaní - 670 Kč/noc
- Dolní budova
- dítě od 3-11,99 let se snídaní - 590 Kč/noc
- dítě od 12 let a další osoba se snídaní - 820 Kč/noc
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc (platí se vratná kauce 2 000 Kč/1 pes a 4 000 Kč/2 nebo 3 psi v hotovosti; po překontrolování pokoje a v případě nezjištění závad vám bude kauce vrácena)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
Prosím kdy budete zveřejňovat termíny na ubytování pro měsíc
září?
Děkuji, krásný den Ivana Dostálová
Dobrý den,
Na září zatím o nabídce ubytování na Slevomatu neuvažujeme. Pokud se
něco změní, nabídka bude aktualizovaná. Děkujeme za pochopení.
Hotel Dlouhé Stráně
Dobrý den. Máme zájmem přijet s vnučkou do Vašeho hotelu. Chci se zeptat kolik se doplácí za večeře por 8 leté dítě. U nabídky s polopenzí je uveden příplatek 590 Kč se snídaní, ale chceme variantu s polopenzí. Děkuji za odpověď Juřicová
Dobrý den,
V nabídce lze zvolit i variantu s polopenzí. Po zadání celkového počtu
osob se Vám tak zobrazí celková cena za rezervaci, včetně polopenze.
Resort Dlouhé Stráně
Dobrý den, proč není v dolní budově možný termín 18.8. –20.8. Když dolní budově možný je?? Dekuji
Dobrý den,
Omlouvám se, nechápu Vaši otázku. V případě problémů nás kontaktujte
na 587 570 111, děkujeme.
Resort Dlouhé Stráně
Dobrý den, chystáme se k Vám na víkend v červnu a měl bych dotaz ohledně 1,5 ročního syna, který podle podmínek je bez nároku na jídlo a dokoupení je až od 3 let za 590kc/noc. Syn tedy nemusí platit za snídaní a večeři nebo jak to je? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
Je to přesně tak, jak píšete. Děti do věku 2,99 let mají jak
ubytování, tak stravu zdarma. Nemusí platit za snídaně ani večeře.
S pozdravem, Resort Dlouhé Stráně
Jaké jsou večeře bufetové nebo servírované
Dobrý den, Františku. Večeře jsou formou bufetu. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den , chtěla bych se zeptat jestli je možné si vybrat na jakou stranu budou okna pokoje.Máme rezervovaný pokoj Deluxe double v dolní budově na termín 24–29.7.2023.Kdyby byla možnost si zvolit tak by jsme chtěli ,aby nebyly na západ (kvůli horku).Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
Pokoj budete mít v části budovy otočené na západ.
Resort Dlouhé Stráně
Dobrý večer, prosím je k dispozici pokoj Family deluxe pro 3 dospělé
osoby v termínu 19. – 26 .8. 2023?
Děkuji.
Dobrý den,
Pro 3 dospělé se Vám automaticky přiřadí třílůžkový pokoj. Rodinný
pokoj je dostupný, na vyžádání za příplatek. V případě zájmu
kontaktujte, prosím, naši recepci nebo obchodní oddělení.
S pozdravem,
Resort Dlouhé Stráně
Dobrý den,
chci se zeptat, pokud si objednáme a zaplatíme pobyt pro dva ale nakonec by
přijel jen jeden, jestli se platí nějaké příplatky.
Děkuji
L.
Dobrý den, Libore. Děkuji za Váš dotaz. Pokud si zaplatíte dvojlůžkový pokoj a pojede pouze jedna osoba, tak to není žádný problém. Jen je potřeba počítat s tím, že je voucher je na celý pokoj, nevrací se tedy částka za druhou osobu, která se pobytu nezúčastní. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, muže do jídelny pejsek na vodítku, děkuji
Dobrý den,
Do jídelny/restaurace pejsci nesmí, ani na vodítku.
S pozdravem,
Tým Resortu Dlouhé Stráně
Dobrý den mají všechny pokoje Tv.?A dotaz když přijedu treba od pondělí budu mít už nárok na večeři v případě polopenze Děkuji
Dobrý den, paní Šipková, na každém pokoji je televize. Pokud budete mít
rezervaci s polopenzí, tak hned v den příjezdu již začínáte večeří.
Pokud máte v rezervaci uvedeno pobyt pouze se snídaní, večeře se dají
dokoupit.
Eva recepční
Dobrý den,
uvádí se, že některé pokoje mají balkon. jak si mohu rezervovat pokoj
s balkonem, když ho nemají všechny? Ubytování se psem je nutné hlásit
dopředu a platí se až na místě? nebo lze psa nahlásit již při nákupu
voucheru?
Děkuji
Dobrý den,
Do poznámky k rezervaci si můžete napsat požadavek o balkon, který ale
negarantujeme. Samozřejmě se Vám budeme snažit vyhovět, ale pakliže budou
ve vybraném termínu všechny pokoje s balkonem již obsazené jinými hosty,
nebude možné Vám pokoj s balkonem dát.
Ubytování s pejskem je nutné hlásit dopředu, při založení rezervace
budete mít možnost zaškrtnout si, zda cestujete s mazlíčky či nikoli.
S pozdravem,
Tým Resortu Dlouhé Stráně
Dobrý den ,chtěla bych si ojednat pobyt u Dlouhých Strání na velikonoce
od 7.4 do 10.4 .vybrala jsem si i rezervovala termín
ale nejde mě objednat ,.Děkuji za odpověd jak mám postupovat
Krásný den, Jano, děkuji vám za dotaz. Bohužel nevím, při jakém kroku se vám objednávka nedaří. Pokud stále potřebujete pomoci s vytvořením a dokončením objednávky, kontaktujte kolegy ze zákaznické péče, kteří s vámi objednávku po telefonu projdou :-) Kolegy můžete kontaktovat na tel. +420 222 745 342 :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, uvažuji o pobytu v Jeseníkách: hotel u Dlouhých strání s polopenzí, chci se zeptat jak je to s tou polopenzí, v recenzích jsem se dočetl, že i když si ji lidé zaplatili, tak polopenzi neměli. Nerad bych si kazil pobyt dohadováním se na místě o polopenzi. Děkuji za Vaši odpověď
Dobrý den, Tomáši. Děkuji Vám za dotaz. Ve variantách pobytu je možnost výběru polopenze, ale i snídaně. Proto doporučím, zbystřit u volby varianty pobytu. Je možné, že předchozí hosté neměli v rámci voucheru zakoupenou polopenzi. Informaci o stravě naleznete vždy v rozkliknuté variantě. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
je v hotelu možnost úschovy kol?
Děkuji, Tomáš
Dobrý den, Tomáši. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, v hotelu je možné kola nechat přímo v kolárně. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,máte nabídku pobytu s polopenzí.Tento pobyt chci koupit.V recenzích je ale psáno,že si koupili pobyt s polopenzí a dostali pouze snídani.A zajímá mě,jak si dopředu objednat wellnes,abychom mohli s vnoučky do bazénu a nebyla stopka kvůli naplněné kapacitě.Stačí si napsat email na recepci??Děkuji
Krásný den, Ireno, děkuji vám za dotaz. U pobytů s polopenzí se jednalo o chybu v nadpisu, která by nyní měla být již napravena :-) Ohledně rezervace se můžete předem recepci ozvat, abyste měli jistotu, že proběhne vše dle vašich představ :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobry den, pokud si objednam pobyt pro 2 dosp. a dite 14 tet a 2 roky v terminu, ktery je zde dostupny, bude ubytovani se 2 oddelenymi pokoji? Dekuji
Hezký den, Mileno, děkuji za Váš dotaz. Ve Vašem případě je dítě do 2,99 let zdarma na lůžku s rodiči, tudíž by Vám byl na základě počtu osob přidělen třílůžkový pokoj. Jediný pokoj, který disponuje 2 oddělenými ložnicemi je rodinný apartmán. Na základě Vámi zvolené varianty a zadání počtu osob Vám bude automaticky přidělen příslušný typ pokoje. Pokud byste měla zájem o jiný typ pokoje, určitě Vám doporučím kontaktovat nejdříve poskytovatele služby a ověřit si dostupnost. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, chtěla bych pokoj s balkónem a v přízemí, máme problém s pohyblivostí a polopenzí,, který voucher mám koupit. Pobyt v červnu. Děkuji Švaňa
Dobrý den, Jarmilo. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud máte problém s pohyblivostí, určitě doporučujeme zakoupit voucher v dolní budově (s polopenzí; dolní budova, duben-červen). V této budově je k dispozici jídelna a výtah. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, chtěla bych zakoupit pobyt od 3.6–6.6. v dolní budově s polopenzí. Potřebuji však pobyt zaplatit na fakturu a nevím jak postupovat. Mohla by jste mi prosím poradit?Děkuji Havlová
Dobrý den, Moniko, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost
kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, jsou povoleni pejsci? Děkuji
Krásný den, Jitko, děkuji vám za dotaz. Pejsci jsou možní za přípatek 400 Kč/noc (platí se vratná kauce 2 000 Kč/1 pes a 4 000 Kč/2 nebo 3 psi v hotovosti; po překontrolování pokoje a v případě nezjištění závad vám bude kauce vrácena). Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobry den,prosím o foto dětského koutku. Dekuji
Krásný den, Veroniko, děkuji vám za dotaz. V tomto případě bude nejlepším způsobem kontaktovat přímo resort na e-mailu recepce@hotelds.cz, kam bude možné fotografie zaslat :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chtěli bychom si rezervovat termín 13.3.-15.3.2023 pro 2 dospělé a 1 dítě 13let v dolní budově, ale nejde tam vybrat pokoj, chtěli bychom rodinný pokoj deluxe s výhledem do přírody. Jak tedy postupovat. Děkuji Dobrovolská
Dobrý den, Výběr pokoje není možný. Pokoje se přiřazují automaticky s ohledem na počet osob v rezervaci – pro 2 osoby dvoulůžkový, pro 3 třílůžkový a tak dále. Pro Vás tedy bude automaticky přiřazen pokoj třílůžkový, když budete tři. Individuální možnosti Vám poskytnou na recepci, tel. 587 570 111, email recepce@hotelds.cz S pozdravem, tým recepce
Dobrý den, prosím o vyčíslení a ověření dostupnosti od 8.2. do 12.2. pro 2 dospělé osoby a 2 děti 14 a 11 let včetně polopenze . Chci se zeptat zda je možné, abychom dostali pokoj s dvěmi ložnicemi. Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, tento typ pokoje je v daném termínu a v tuto chvíli dostupný. Cena za ubytování a stravu se Vám vyčíslí při objednávce zde na Slevomatu. S pozdravem Eva recepční
Dobrý den, ono už nelze automaticky rezervovat jaký pokoj chci v rámci spodní budovy, loni to myslím bylo možné. A ještě jeden dotaz, je to pobyt se snídaní, dají se dokoupit večeře, popř. jak? děkuji za odpověď
Dobrý den, pokud máte na mysli typ pokoje, tak ten lze vybrat. Pokoje Deluxe máme na budově I.(spodní budova) a pokoje Classic jsou na budově II. Večeře se dají dokoupit, cena je dospělý/370 Kč. Pokud by jste chtěli mít večeře ještě v den příjezdu, tak je potřeba si to nahlásit do 12cté hod dopolední. Hezký den Eva / recepční
Dobrý den, v hlavní budově tedy současně také označované jako budova dolní se podávají snídaně. Je tomu tak? A kdo je ubytovaný v hodní budově, chodí si na snídaně do zmíněné dolní budovy. Chápu to tak správně? Děkuji za odp. Králová
Dobrý den, Ano, v hlavní/dolní budově se podávají snídaně. Hosté ubytovaní v horní budově si musí na snídani do hlavní budovy dojít venkem/spojovacím tunelem. Šťastná A., obchodní oddělení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
nabídka má za 15 hodin skončit, bude přidána znova?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Hano, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. S přáním krásného dne, Karel