Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Vodice v Chorvatsku a parádní dovolená u moře: hotel hned u pláže, polopenze, bazény i fitness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +385 022 454 488 nebo e‑mailem na booking@rivijera.hr.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Dítě do 5,9 let na přistýlce má pobyt zdarma.
- Domácí mazlíčci: Psi do 9 kg: 20 €/noc; psi od 9 kg: 30 €/noc (Pokud není pes zapsán na recepci při příjezdu 100 €/noc. Psi nejsou povoleni ve společných prostorech jako např. restaurace, bazén, wellness, apod.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 6 €/den
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace je vyhrazena pouze na termíny ve stejné nebo nižší cenové kategorii.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobré ráno. Je cena ubytování se snídaní? Nebo jen polopenzi?
Dobrý den, Carlosi. Děkuji za Váš dotaz. Cena je včetně polopenze, která je formou bufetu. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, chci se zeptat je možné si vzit do hotelu dvě děti jedno 3 roky a druhé 6 měsíců. Pro to 6 měsíční by jsme měli vlastní postýlku. Děkuji Černý
Krásný den, Tomáši, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pobyt je možný pouze s jedním dítětem. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je v této ceně zahrnut autobus,
nebo je vlastní doprava?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den Barboro, děkuji za Váš dotaz. Tato nabídka je určená pouze na pobyt v hotelu, pokud byste ale měla i přes to zájem o dopravu vlastním automobilem tak můžete využít parkování u hotelu, které je zdarma do 1. 5. 2023 a od 1. 10. 2023. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli je možné v před termínem
ubytování k zakoupenému voucheru dodatečně dokoupit 1× přistýlku pro
dítě?
Děkuji
Krásný den, Míšo, děkuji vám za dotaz. Pokud nezadáte dítě přímo do objednávky, je nutné předem ověřit přímo v hotelu dostupnost přistýlek a za dítě se poté doplácí až na místě :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den..je možné do hotelu vzít dvě děti? (Necelé 2 roky a
4 roky) ? Popř pro 2 leté dítě postýlku?
Děkuji za odpověď Matochová
Krásný den, Nikolo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale v tomto počtu ubytování možné není. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,jak si mohu zamluvit pokoj s výhledem na moře? Je tato možnost v ceně nebo za příplatek? Dále bych se chtěla zeptat, jakým způsobem mohu dovolenou hradit frakturou z FKSP. Děkuji za odpověď.
Krásný den, Lůco, děkuji vám za dotaz. Pokoje s výhledem jsou k dispozici za příplatek. O jejich dostupnosti a hrazení příplatku je nutné kontaktovat přímo hotel :) P
okud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsou pokoje vybaveny ledničkou, či minibarem?
Děkuji Vyskočil
Hezký den, Tomáši, děkuji Vám za dotaz. V každém pokoji je mála lednice. S přáním krásného dne, Johanka