Termín
V období do 31. 10. 2023 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Formou bufetu pro všechny
Wellness
- Neomezené využití vnitřního bazénu (8:00–22:00)
Ostatní služby
- Fitness neomezeně
Parkování zdarma (Parkování je zdarma do 1. 5. 2023 a od 1. 10. 2023)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +385 022 454 488 nebo e‑mailem na booking@rivijera.hr.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Dítě do 5,9 let na přistýlce má pobyt zdarma.
- Slunečník a lehátka: 10 EUR/os./den
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 1,80 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: Pouze psi do 9 kg: 20 €/noc (Pokud není pes zapsán na recepci při příjezdu 100 €/noc. Psi nejsou povoleni ve společných prostorech jako např. restaurace, bazén, wellness, apod.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma (Parkování je zdarma do 1. 5. 2023 a od 1. 10. 2023)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace je vyhrazena pouze na termíny ve stejné nebo nižší cenové kategorii.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 23. 9. 2023 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Formou bufetu pro všechny
Wellness
- Neomezené využití vnitřního bazénu (8:00–22:00)
Ostatní služby
- Fitness neomezeně
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +385 022 454 488 nebo e‑mailem na booking@rivijera.hr.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Dítě do 5,9 let na přistýlce má pobyt zdarma.
- Slunečník a lehátka: 10 EUR/os./den
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 1,80 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: Pouze psi do 9 kg: 20 €/noc (Pokud není pes zapsán na recepci při příjezdu 100 €/noc. Psi nejsou povoleni ve společných prostorech jako např. restaurace, bazén, wellness, apod.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 6 €/den
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace je vyhrazena pouze na termíny ve stejné nebo nižší cenové kategorii.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 19. 8. 2023 podle dostupných kapacit.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Formou bufetu pro všechny
Wellness
- Neomezené využití vnitřního bazénu (8:00–22:00)
Ostatní služby
- Fitness neomezeně
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +385 022 454 488 nebo e‑mailem na booking@rivijera.hr.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Dítě do 5,9 let na přistýlce má pobyt zdarma.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 1,80 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: Pouze psi do 9 kg: 20 €/noc (Pokud není pes zapsán na recepci při příjezdu 100 €/noc. Psi nejsou povoleni ve společných prostorech jako např. restaurace, bazén, wellness, apod.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 6 €/den
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace je vyhrazena pouze na termíny ve stejné nebo nižší cenové kategorii.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Někomu stačí pro zrelaxování tabák a vodnice, jiného uklidní moře a Vodice.
Zajeďte si na dovolenou právě do tohoto chorvatského města a načerpejte síly v místním hotelu Imperial. Z toho je to na pláž jen co by oblázkem dohodil, koupat se tu dá ale i v bazénu. Kromě toho se těšte také na polopenzi (kdo by taky na dovolené vařil, že?) a procházku po promenádě pod palmami. K mání jsou termíny až do konce října 2023.
Doprava je vlastní. Podívejte se, jak se na místo dostanete.
Autem
Letadlem
Autobusem
Vlakem
|

Pokoje i s výhledem na moře
Na pobřeží Jaderského moře můžete strávit 3–14 nocí, a to v pokoji, jaký si sami vyberete. Zvolit se dá Standard i větší Superior, oba s výhledem na moře. V obou vám bude k službám i klimatizace, TV s plochou obrazovkou a vlastní koupelna.
Koupání v moři i bazénu, procházka po promenádě
Na pláž je to z hotelu jen pár kroků, ta je častečné písečná a částečně oblázková. Pokud by se vám nechtělo šlapat ale ani vteřinu, klidně zakotvěte už u hotelového bazénu na lehátku pod slunečníkem. Anebo si naopak udělejte procházku o něco delší – stín pod palmami na místní proměnádě vás dovede až ke kostel Nalezení sv. Kříže.