Pobyt ve 4* hotelu ve Varech: skvělé jídlo, wellness i vlastní kinosál
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
může do ubytování doprovodný vodící pejsek pro nevidomou?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
bohužel ani vodící pes u nás nemůže být ubytován.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Tomáš, recepce
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda u balíčku s polopenzí a wellness jde dokoupit delší masáž? Děkuji za odpověď.
Hezký den, Jakube, děkuji Vám za dotaz.
V rámci nabízeného pobytu máte v ceně 1× 25 min. částečné klasické masáže pro 2 osoby, ta se nedá změnit a zůstává v ceně balíčku. :-)
Můžete se ale po příjezdu domluvit přímo na recepci hotelu na rezervaci jiné procedury, kterou doplatíte přímo na místě, odkaz na nabídku masáží Vám zasílám sem.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den chtěla bych se zeptat pokud u vás budu chtít s přítelem strávit v říjnu nebo v listopadu dva dny a noci tak jestli je u vás výtah a bezbarierový pokoj chodím o Francouzské berli předem děkuji za odpověď s pozdravem J.Kepková
Dobrý den, paní Kepková, ano, v hotelu je výtah a všechny služby
zahrnuté v pobytovém balíčku se nacházejí v bezbariérových prostorech.
Těšíme se na Vaší návštěvu. S pozdravem, Martin Löbel, Hotel
Dvorana
Dobrý den, prosím když jsi u vás zakoupím pobyt s wellnes . Je bazén + saun placeny? Nebo je vstup bez omezení? Děkuji
Dobrý den,
v rámci pobytu s wellness je v ceně návštěva privátní sauny
s vyhřívanými lehátky na 60 minut pro 2 osoby.
Bazén Residence Moser je doplňková volitelná služba za příplatek
200 Kč/os. na 60 minut a hradí se na místě.
S pozdravem Zdeněk Košátko, recepce hotelu Dvorana.
Dobrý den je možné si sebou vzít kola,pokud ano je k dispozici nějaká úschovna s pozdravem Grešák
Dobrý den, pane Grešáku,
kola si s sebou vzít můžete, uschováme Vám je v bagážovně.
S pozdravem Zdeněk Košátko, recepce, hotel Dvorana
Dobrý den, bylo by možné zaparkovat u hotelu, případně uschovat
zavazadla na recepci ještě před samotným ubytováním se (tedy dříve než
ve 14 hod.)?
Děkuji za odpověď a přeji pěkný den, E.P.
Dobrý den, Eliško. Děkuji Vám za dotaz. Parkování je zdarma u hotelu a zavazadla si můžete nechat na recepci. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jak daleko to je od hotelu na kolonádu? Popř. jezdí tam třeba MHD?
Dobrý den, Lenko, centrum města je od hotelu vzdáleno 2 km, cca
30 minutová procházka podél řeky. Můžete využít i MHD, přímo
u hotelu se nachází zastávka Chebská, odkud jezdí linky 1 a 22 do
centra. Jízdenky můžete koupit u nás na recepci nebo přímo v autobuse
platební kartou. S pozdravem, Hotel Dvorana
Dobrý den, prosím. Když koupím partnerovi voucher na 1 noc koncem května, šel by v případě zájmu pobyt na místě prodloužit o 1 noc? Pokud ano, tak za jakých podmínek. Moc děkuji za odpověď
Krásný den, Věro, děkuji vám za dotaz. Určitě bude záležet na volných kapacitách hotelu. Pro ověření dostupných termínů prosím předem kontaktujte přímo hotel na tel. 355 311 311 či 778 000 888 (recepce je k dispozici celý týden 24 hod. denně) nebo na e‑mailu info@hoteldvorana.cz. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den!
Nerozumím tomu proč neproběhla platba. Bohužel mi již nejde objednat na ten
stejný termín. Nicméně v hotelu jsem oveřoval a potvrdil objednávku
i rezervaci. Č.voucheru je 8267–7048–60F-673.jak to můžu
zaplatit. Děkuji
Dobrý den, pane Kořenáři. Tento kód voucheru je neplatný, jelikož platba ani neproběhla. Jak jsem se již zmiňoval v předchozí odpovědi, je nezbytné, vytvořit objednávku znovu a s poskytovatelem se domluvit na termínu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den !
Do teď mi nedorazil voucher který jsem u Vas objednával.
Dobrý den, Michale. Ověřil jsem Vaši objednávku, která byla automaticky stornována z důvodu nezaplacené objednávky. Přesným důvodem je expirovaná platba kartou. Objednávku je nezbytné vytvořit znovu a uhradit. Následně Vám bude zaslán voucher do emailové schránky a lze jej také dohledat na Vašem Slevomatím profilu v sekci „Mé nákupy“. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den!
Děkuji Vam za odpověď. Chtěl bych Vas požádat o přestavbu na manželskou
postel v termínu 23.2 do 25.2. Děkuji
Dobrý den, Michale. Děkuji za zprávu. Prosím s touto informací a zakoupeným voucherem kontaktujte prosím přímo hotel (info@hoteldvorana.cz, +420 355 311 311). Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den?
V termínu od 23.2.do 25.3.mate volný jenom apartmán?
Manželské postele jsou vždy oddělené?
Dobrý den, Michale. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, v tento termín je volný pouze apartmán. V hotelu jsou pouze oddělené postele. Je ale možné je přestavět na manželskou. Pokud budete mít zájem o postele u sebe, je potřeba o tom předem informovat hotel. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobry den, chci se zeptat kolik stojí wellnes na hotelu ?
Krásný den, Deniso, děkuji vám za dotaz. Zasílám ceník služeb – https://hoteldvorana.cz/cs/sluzby :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohou se ubytovat i tři osoby?
Dobrý den, Markéto, děkuji vám za dotaz.
Je mi líto, ale v tomto počtu se bohužel nelze ubytovat. Nabízíme ubytování pouze ve dvoulůžkových pokojích. :(
Pokud byste chtěla přidat třetí osobu, doporučím vám obrátit se přímo na poskytovatele služby na emailové adrese info@hoteldvorana.cz a domluvit se s nimi individuálně.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza