Hotel Dvorana****

Karlovy Vary, Chebská 394/44

„Moc milý personál
Výborná kuchyně
Luxusni pokoj, všude čisto
Kino super
Opravdu jsme byli spokojení“
— Lukyn, Před 2 dny

„Moc milý personál
Výborná kuchyně
Luxusni pokoj, všude čisto
Kino super
Opravdu jsme byli spokojení“
— Lukyn, Před 2 dny

Zajímavosti v okolí

Ukázat další zajímavosti Zobrazit na mapě
Hotel Dvorana****
Chebská 394/44, Karlovy Vary, 36006 (zobrazit na mapě)

Hotel Dvorana****

Chebská 394/44, Karlovy Vary

Check in od 14:00 – Check out do 11:00
Bezbariérový pokoj 1x. Na jeho dostupnost se informujte předem.
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Bezbariérový přístup
Internet zdarma
Bereme karty
U nás se nekouří
Wellness
Vlastní restaurace
Mapa poboček

Hodnocení podniku

Lukyn

Moc milý personál
Výborná kuchyně
Luxusni pokoj, všude čisto
Kino super
Opravdu jsme byli spokojení

Jiří

Apartmán, obsluha, servis, kino, wellnes, jidlo – vše skvělé. Doporučujeme!

Roman

Krásný hotel, příjemný a ochotný personál, nadstandardní služby. V klidné části města s možností MHD, která staví blízko kolonády. Rádi zase přijedeme :-)

Hodnocení podniku Hotel Dvorana****

Hodnocení podniku Hotel Dvorana****

4,8/5 (132 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Lukyn

Moc milý personál
Výborná kuchyně
Luxusni pokoj, všude čisto
Kino super
Opravdu jsme byli spokojení

15. 7. 2018
Jiří

Apartmán, obsluha, servis, kino, wellnes, jidlo – vše skvělé. Doporučujeme!

28. 6. 2018
Roman

Krásný hotel, příjemný a ochotný personál, nadstandardní služby. V klidné části města s možností MHD, která staví blízko kolonády. Rádi zase přijedeme :-)

21. 6. 2018
Csongor

Prostředí, personál, pokoj – prostě vše :) Určitě se ještě vrátíme

19. 6. 2018
Tomáš

Všechno.

19. 6. 2018
Jana

Vse dle informaci. Vyborny a mily personal.

9. 6. 2018
Mirka

Čistota, skvělé jídlo, služby

Docela daleko do města, ale naštěstí to vyřeší MHD

28. 5. 2018
Michal

Hotel je moc hezký, pokoje jsou velmi dobře vybavené. Wellness zóna je také pěkná. Personál byl ochotný a příjemný.

Výběr ze snídaňového bufetu je veliký, ale první den nebyl skoro vůbec doplněný hodinu před koncem snídaní, to nás trošku zklamalo. Taktéž bychom uvítali širší výběr hlavních chodů, přece jen jsme čekali trošku více než salát caprese (každý den), jedno bezmasé jídlo (těstoviny, rizoto) a jedno jídlo masité.

22. 5. 2018
Adam

Luxusní pobyt, vše bylo na jedničku. Už teď přemýšlím, kdy se vrátíme a pobyt si zopakujeme.

Dvě samostatné postele místo manželské.

18. 5. 2018
Lukáš

Luxusní pokoj, výborné jídlo, vstřícnost personálu, lokalita v klidnější části města, skvělá masáž, soukromá sauna, kinosál a film na přání, velké parkoviště

skleněné pohárky v koupelně nebyly oplachnuté, lokalita dál od lázeňského centra

Vyjádření partnera
Hotel Dvorana**** Před 2 měsíci

Vážený pane Lukáši,
Děkujeme Vám za recenzi a upozornění na nedostatky úklidu. Na perfektní čistotě ve všech prostorách našeho hotelu si zakládáme, proto byl za tuto skutečnost úklidový personál již potrestán.
S přáním pěkného dne,
Daniela Karásková, DiS. - Sales Manager

9. 5. 2018
Martin

Nadherný hotel a skvely wellness

Slabší jídlo (kontrastujici s kvalitou ubytovani), recepcni bych ocekaval usmevavejsi a milejsi

Vyjádření partnera
Hotel Dvorana**** Před 2 měsíci

Vážený pane Martine,
děkujeme Vám za komentář. Mrzí nás, že Vám jídlo připadalo slabšího charakteru, jelikož naší silnou stránkou je fakt, že si zakládáme na vaření z čerstvých surovin, což oceňují naši spokojení zákazníci. Věříme, že při další návštěvě u nás budete spokojenější.
Krásný den,
Daniela Karásková, DiS. - Sales Manager

9. 5. 2018
Leoš

Příjemné prostředí hotelu, personál ochotný a vstřícný, recepce sama týden před pobytem kontaktovala za účelem naplánování nabízených aktivit, masáže na velmi dobré úrovni, sauna perfektně připravena, zážitek z filmového představení, kdy máte sál jen pro sebe, je nezapomenutelný.
Snídaně formou švédských stolů nás plně uspokojil jak výběrem tak kvalitou.

8. 5. 2018
Lucie

Hotel a služby byly naprosto perfektní. Neskutečný interiér! Slečny Kateřina a Lucie v restauraci profesionální a velmi přátelský přístup. Vše na top úrovni. Děkujeme!

21. 4. 2018
Martin

Ochota personálu, služby vše OK

18. 4. 2018
Tereza

Krásně zařízený apartmán, prostředí hotelu, příjemné soukromé wellness, příjemné slečny masérky. Obsluha restaurace první večer byla příjemná.

Již při příjezdu jsme na recepci zjistili, že naše rezervace na kinosál nebyla zapsána do systému a již nabídnuta jiným hostům v den příjezdu. Ačkoliv jsme měli kinosál rezervovaný dříve (jen paní recepční špatně předala informace) než klienti kteří si jej rezervovali po nás, byli upřednostněni oni a my jsme museli vybírat v již v tu dobu nevýhodných termínů (odpoledne – což se nehodí, když se chystáte na výlet, či od půlnoci – které také nejsou vhodné, pokud chcete druhý den brzy vstávat nebo jste z celého dne unaveni). Museli jsme si tedy zvolit termín od půlnoci. Technika nefungovala a film, který jsme měli vybraný z nabídky, k dispozici nebyl. Recepční spravovala systém téměř půl hodiny. Celá tato záležitost byla velmi nepříjemná a nebyla nám za tyto komplikace nabídnuta žádná kompenzace ani přiměřená omluva.
Prostředí koupelny bylo v některých částech velice špinavé, zašpiněné žaluzie, zaprášená stropní světla.
Poslední noc jsme si vyhradili na hernu, která byla v ceně po celou dobu pobytu. Recepční nás do herny nasměrovala, když jsme tam však přišli byli jsme vyhozeni servírkou s tím, že zde probíhá soukromá akce. Nebylo nám příjemné jednak to, jakým způsobem nás poslala pryč a už vůbec ne to, že jsme na tuto skutečnost nebyli upozorněni, takže jsme přišli o jeden z benefitů pobytu.
Co se týče občerstvení hotelu, některé bylo na dobré úrovni, ale některé spíše podprůměrné. Obsluha byla velice neochotná a nepříjemná. Slečna (pravděpodobně vedoucí dané směny) se chovala neochotně a nebyla schopna v ničem vyhovět našim požadavkům. Na jídlo jsme čekali velmi dlouhou dobu. Jako zákusek byl na meny mangový sorbet. Přítel požádal, zda by si mohl zákusek po nějakém příplatku zaměnit, na což mu bylo řečeno, že takto to nelze, že si musí zaplatit celý desert zvlášť. V tomto případě tedy požádal o čokoládový fondant navíc (k našim dvou sorbetům). Fondant nám byl donesen, avšak jsme nedostali ani jeden sorbet (dalo by se pochopit, že slečna pochopila přítele tak, že chce zákusek zaměnit, ale nebyl důvod nedonést zákusek mě – ačkoliv když si musel zákusek zaplatit, tak jsme nepochopili z jakého důvodu nám nepřinesli oba sorbety, které v ceně byly). Když jsem se na toto servírky zeptala, proč já nedostala dezert, odvětila, že přeci máme sorbet bez jediné omluvy. Správně by se v takovéto situaci měla obsluha zeptat, zda si tedy k tomu dezertu navíc (který musíme celý zaplatit) tedy přejeme i oba dva dezerty v ceně. Mimochodem byl čokoládový fondant příliš propečený, několikrát prošla servírka kolem a viděla, že jsme dojedli (nezeptala se zda je vše v pořádku když jsme fondant nedojedli). Nakonec jsem se musela zvednout a jít na bar a poprosit o nápravu. První servírka mi neochotně řekla že se mám obrátit na vedoucí, které jsem vysvětlila, že fondant by měl být vevnitř tekutý a ne propečený jako buchta. Ta mi na to neřekla žádné slovo a šla někoho kasírovat. Po 5 minutách čekání u baru na odpověď, kterou jsem nedostala, jsem se šla posadit. Servírka nám donesla nový fondant bez jediné omluvy ani úsměvu a nepříjemně položila na stůl. Při odchodu z restaurace jsme zaslechli jak na nás nadávaly a nebyly schopny ani říci nashledanou a hezký večer, který jsme jim popřáli my.

Na to, že pobyt stál takovouto částku i po slevě, jsme byli opravdu zklamaní. Takovouto nepříjemnou obluhu bychom v takovémto zařízení opravdu nečekali. I co se týče řešení problémů (viz kino – při kterém jsme i přes chybu recepční byli postaveni před danou věc, že máme smůlu a nebyla ani snaha říci hostům co si rezervovali po nás, že se stala chyba a termín musejí přesunout naopak jim), bylo velmi neprofesionální. Například i herní sál, do kterého nám byl bez omluvy a předchozího varování zakázán vstup a dokonce i nepříjemné řešení problémů s jídlem ze stran obsluhy restaurace.

Toto ubytování, minimálně při momentálním obsazení personálu, nedoporučila nikomu.

Vyjádření partnera
Hotel Dvorana**** Před 2 měsíci

Vážená paní Terezo,
děkujeme Vám za recenzi. Velice nás mrzí, že jste si pobyt u nás neužili, jak se patří. Přesto je pro nás Váš názor důležitý, abychom provedli patřičná opatření a předešli tak dalším nespokojeným zákazníkům.
Každý den vedeme náš personál k tomu, aby se empaticky naučili jednat se zákazníky a správně vyhodnotili danou nepříjemnou situaci, pokud nastane. A to jak na recepci, tak v restauraci. Během Vašeho pobytu měli směnu brigádníci, kteří se stále zaučují, a proto mohou dělat chyby, což ale neomlouvá neschopnost nabídnout Vám veškerý servis.
Za nefunkčnost techniky v kinosále se velmi omlouváme, je to však záležitost, kterou nelze předpokládat dopředu. Veškerá technika prochází pravidelným servisem. Nabídnutí kompenzace za nemožnost poskytnutí služby je součástí výchovy personálu a opět schopnosti správně vyhodnotit situaci. Za toto pochybení byl náš personál již potrestán a můžeme slíbit, že se nebude opakovat.
Jsme moc rádi, že jste byli spokojeni s ubytováním a wellness procedurami a věříme, že nám někdy dáte druhou šanci, abyste mohli ověřit naší snahu nabídnout všem klientům vždy plný servis a příjemné jednání, což dokazují hodnocení ostatních zákazníků, kteří nás v 97% doporučují.
Daniela Karásková, DiS. - Sales Manager

30. 3. 2018
Pavla

Krásné prostředí, výborné jídlo a milý personál hotelu. Vše perfektní.

26. 2. 2018
Barbora

Velmi milý a ochotný personál. Krásně vybavené pokoje. Bohatá snídaně i večeře.

16. 2. 2018
Marek

STRAŠNÉ!Pořádat oslavu v salonu, který je hned vedle pokojů a nechat běhat ožralé lidi po chodbách a řvát tam za dveřmi je opravdu husté! Ale nejhustší je odpověď personálu druhý den na recepci! že jsem to měl jít řešit hned a ne až druhý den, že s tím druhý den nic neudělají…Chápu, že když někdo vysolí peníze za pronájem salonku, chce se bavit.ale když jsem zaplatil 3000 za noc, chci se zase já vyspat. Takže bych čekal alespoň slevu za noc, nebo voucher na nějaké služby. Manažerka se ani neobtěžovala mě volat, pouze vzkázala, že nám posílá lahev vína. Celý hotel je jinak velmi hezký, ale mají tam spoustu nedotažených věcí a úroveň služeb rozhodně není na 4 hvězdy. Personálu málo a velmi, ale velmi průměrná kuchyně, vzhledem k designu hotelu bych čekal daleko lepší. Byla to zkouška před březnovou návštěvou, ale teď už vím, že sem se vracet rozhodně nebudu!

Vyjádření partnera
Hotel Dvorana**** Před 5 měsíci

Dobrý den pane Růžičko,

děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás mrzí, že berete návštěvu u nás v hotelu jako negativní zkušenost, jelikož míra oblíbenosti naších hostů je velice vysoká, o čemž vypovídá i hodnocení zde na Slevomatu.

Co se týče Vaší stížnosti, musím Vám oponovat ohledně polohy Vašeho pokoje. Váš pokoj nebyl umístěn vedle terasy, jak zmiňujete, nýbrž Vás dělila od terasy dlouhá chodba a navíc byly zavřené dveře do této části hotelu. Vaše sousedící pokoje, které byly stejně vzdálené, si na hluk ani nic jiného nestěžovaly. Také není možné, aby se jakýkoliv hosté z terasy pohybovali před Vašimi dveřmi.

Jak zmiňujete v recenzi, v případě, že nás host neinformuje v danou chvíli o problému, což byl ve vašem případě hluk, nejsme schopni situaci řešit. Abychom našim zákazníkům zajistili 100% servis a příjemný požitek z pobytu, máme recepci v provozu nonstop. Noční recepční daný den také hotel několikrát procházela a nepřiměřený hluk nezaregistrovala a to ani obsluha, která se daným zákazníkům věnovala. V případě, že byste na recepci zavolal a nebo informoval obsluhu, že Vás tito zákazníci ruší, můžu Vás ubezpečit, že by to bylo okamžitě vyřešeno.

Chtěla bych podotknout, že se náš personál snažil vyjít Vám i Vaší rodině ve všem vstříc. Váš pokoj byl obsazen třetí osobou, a to aniž by byla nahlášena dopředu. V restauraci pro Vašeho syna připravovali speciální menu, které nebylo v nabídce, aby to malému vyhovovalo. O to více nás mrzí, že i přes veškerou snahu personálu jste v recenzi nic pozitivního nezmínil​.
S přáním hezkého dne , Andrea Divišová, Sales Manager.

13. 2. 2018
Ecaterina

Vše super

12. 2. 2018
Tatiana

Vše bylo dokonalé: luxusní apartmá, vynikající jídlo, ochotný a usměvavý personál! Vánoční pobyt jsme si náramně užili.

5. 2. 2018