Parádní pobyt u Baltského moře: luxusní resort s bazénem a solnou jeskyní, polopenze a procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 606 196 236 nebo e‑mailem na kontakt@wydma-resort.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči: zdarma včetně stravy
- Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná.
- Pobytová taxa: 2 PLN/osoba/noc
- Domácí zvířata: 50 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 20 PLN/den
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, prosím zajišťuje i bezlepkové pečivo.Děkuji
Dobrý den, Jano, děkuji za dotaz. Můžete se těšit na vegetariánské i bezlepkové pokrmy. Informaci o možnosti bezlepkového pečiva raději ověřím a dám vám vědět, jakmile budu vědět více. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den,
Jakou variantu ubytování volíte pro 2 dospělé a 1 dítě(17 let)?
Popř. prosím o konkrétní cenu.
Děkuji, s pozdravem Hejduková Tereza.
Krásný den, Terezo, děkuji vám za dotaz. Variantu stačí vybrat dle termínu, který vám vyhovuje. Jelikož bohužel neznám termín, ve který chcete vyrazit, nemohu vám sdělit ani cenu. Pokud si ale vyberete variantu, přidáte počet osob a věk dítěte a termín, cena se vám vypočítá automaticky :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Je v ceně tohoto pobytu i doprava prosím??
Děkuji
Dobrý den, bohužel dopravu nezajišťujeme. Musíte se tam dostat sami. S pozdravem

Dzień dobry, niestety nie zapewniamy transportu. Muszą Państwo dojechać
sami. Pozdrawiamy
Dobrý den, chtěli bychom si pobyt objednat pro 2 dospělé a 3 děti
(14,15,16 let) ve dvou pokojích. Je možné mít pokoje poblíž sebe?
Děkuji
Dobré ráno, ano, samozřejmě. Pokud je to možné, snažíme se rezervovat pokoje vedle sebe. S pozdravem

Dzień dobry, tak oczywiście. Staramy sie rezerwować pokoje obok siebie jeśli
to tylko możliwe. Pozdrawiamy
Dobrý den, je v hotelu úschovna kol?
Krásný den, Evo, děkuji vám za dotaz. Ano, kolárna je na hotelu k dispozici :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, je balkon na pokoji?
Dobré odpoledne, 99 % našich pokojů má balkon a několik pokojů s výhledem z horní části objektu. Při rezervaci prosím napište, který pokoj si přejete. Děkujeme a vítáme vás

Dzień dobry, 99 % pokoi mamy z balkonami i kilka pokoi z widokiem z samej
góry obiektu. Proszę napisać podczas rezerwacji, który pokój Państwo
wybierają. Dziękuję i Zapraszam
Je na pokoji chladnička?
Krásný den, děkuji vám za dotaz. Dle webu hotelu je lednička součástí vybavení pokojů :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,máte pokoj pro dva dospělí a dvě děti 6let a vnučce bude5v srpnu?chtěli by jsme jet asi 10cervence
Krásný den, Evo, děkuji vám za dotaz. Na pokoji je možné se ubytovat 2 dospělý a 2 děti. Druhé dítě může být do 4,9 let, takže v červenci by vám to krásně ještě s vnučkou vyšlo :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,pokud chceme provést rezervaci a přijet i se psem, stačí
napsat do poznámky a zaplatit za něj na místě?
Děkuji za odpověď Bohuslavová
Krásný den, Petro, děkuji vám za dotaz. Tento způsob bude určitě nejlepší :-) Všechny příplatky se hradí až na místě přímo hotelu :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na možnost objednání pouze snídaně? V popisku je tato varianta napsaná, ale v možnostech již není. Děkuji
Krásný den, Lubomíre, děkuji vám za dotaz. Velmi se omlouvám, ale variantu se snídaní není možné zakoupit. Už jsem informovala kolegy, kteří se o nabídku starají, aby situaci prověřili a případně nadpis nabídky upravili. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den, Kristýna
Dobry den jake je tam počasi v dubnu děkuji
Krásný den, Pavle, děkuji vám za dotaz. Počasí bývá podobné jako u nás. Dle aktuální předpovědi má být duben kolem 10 stupňů. Mějte moc hezký den, Kristýna
A,prosím,jednolůžkové pokoje také máte ?
Hezký den, Lili, děkuji za Váš dotaz. Hotel nabízí pouze dvoulůžkové pokoje. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, jsou zde k dispozici i nějaké větší apartmány, aby jsme mohli přijet 3 dospělí a 2 děti ( 1 rok a 5 let). Pro miminko nepotřebujeme postýlku. A jaká by byla eventuelne cena na 7 noci v červnu. Dekuji
Dobrý den, ano, máme několik takových pokojů, kde se mohou ubytovat například 4 dospělé osoby. Ale pokud 3 dospělí a dítě 5 let na lůžku a dítě 1 rok s rodiči nebo přistýlkou. Vždy prosím napište počet osob, které u nás budou ubytovány. S pozdravem tým Wydma Resort.

Dzień dobry, tak posiadamy kilka takich pokoi, gdzie miesci się np. 4 osoby dorosłe. Ale jeżeli 3 dorosłe i dziecie 5 lat na łóżku a dziecko 1 roczne z rodzicami lub dodatkowym łózeczku. Proszę zawsze napisać ilość osób które do nas przyjadą. Pozdrawiamy Wydma Resort Team.
Nový dotaz
Uložením příspěvku v diskuzi souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat zda jsou tam cyklostezky.
Děkuji
Dobrý den, Evo. Podařilo se mi získat odpověď přímo od poskytovatele služby: Jsou zde cyklostezky, kola si můžete uschovat u nás v hotelu. S přáním krásného dne, Karel