Romantika na zámku: neomezený vstup do wellness, snídaně či polopenze a 2 dětmi zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
máme rezervovaný pobyt s polopenzí od 5.7. do 8.7., chtěla bych se zeptat,
v kolik hodin se po příjezdu do hotelu podává večeře, dorazíme
pravděpodobně okolo 18. hodiny.
Děkuji s pozdravem
Dobré ráno,
Večeře se podává od 17 do 19 hodin. Srdečně vás zveme, bude nám potěšením vás pohostit.
Dobry den. Kdyz koupim pobyt s konkretnim terminem, je mozne potom ternim jeste zmenit? Jak dlouho dopredu? Pobyt by byl darkem pro ucitelku. Dekuji.
Dobrý večer, ano, je možné změnit datum až 2 dny před příjezdem. Srdečně vás zveme.
Dobrý den,
jde někde zadat, že chci pokoj s velkou postelí (a ne dvě oddělené). Dvě
samostatné by nám vcelku udělaly čáru přes rozpočet… Děkuji
Dobrý den, Markéto. Děkuji Vám za dotaz. Veškeré požadavky je možné zadat při vytváření objednávky do poznámky, nebo lze kontaktovat přímo poskytovatele služby a požadavky mu napřímo sdělit. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jak to je s parkováním a je za poplatek ?
Odpolední parkování je za příplatek 20 PLN/den. Jste srdečně vítáni
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, platí, pokud zakoupím jako dárek Voucher bez termínu, tak si pobyt upřesní až obdarovaný?
Děkuji Kašparová
Dobrý den, Věro. Děkuji za Váš dotaz. Po zakoupení si obdarovaný vybere termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění, přes účet přes který byl voucher zakoupený. (pokud si voucher nasdílí, může si termín poté vybrat přímo na svém slevomatím účtu. Informace o sdílení najde na přední straně). Případně si dostupnou kapacitu může ověřit na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 748 652 000 nebo e‑mailem na zamek@zameknaskale.com.pl. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz