Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Poznejte Chorvatsko a krásy Dalmácie: pobyt s plnou penzí a bazény
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Dítě do 6,9 let na přistýlce vč. stravy: zdarma
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 10 €/den ((v období 1. 6. – 1. 10. 2022))
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den.
Chci se zeptat o jaký typ pokoje s výhledem na moře se jedná.
Economy nebo Junior suite ?
Děkuji 😊
Milá Deniso,
děkuji za otázku.
Standardní dvoulůžkový pokoj s výhledem na moře je pokoj s výhledem na
moře. Pokoj Economy nemá výhled na moře.
Junior suite je také s výhledem na moře, ale neprodáváme ho přes
Slevomat, ale pouze přímo.
Přes Slevomat si můžete rezervovat dvoulůžkový pokoj Standard s výhledem
na moře.
Pro veškeré další informace jsme vám k dispozici.
S pozdravem,
Helena
Dear Denisa, thank you for the question. Standard double room with a sea view is a room with a sea view. Economy room does not have a sea view. Junior suite is also with a sea view, but we do not sell it via Slevomat, but only directly. Through the Slevomat you can book a Standard double room with a sea view. For all further information we are at your disposal. Kind regards, Helena
Dobrý den,
Měli byste pokoj pro 2 dospělé a 2 děti (7 a 5 let)?
Vážená paní Moniko,
děkujeme Vám za žádost a zájem o pobyt v hotelu Punta.
Bohužel nemáme k dispozici pokoje pro čtyřčlennou rodinu. Máme pouze
dvoulůžkové pokoje s možností jedné přistýlky, ale dostupnost si
můžete ověřit v našem hotelu Pagus. Tam máme rodinné pokoje.
Pro veškeré další informace jsme vám k dispozici.
S pozdravem,
Helena
Dear Mrs. Monika, thank you for the request and interest to spend your stay in hotel Punta. Unfortunately, we do not have rooms for four member family. We have only double-bed rooms, with possibility of one extra bed, but you can check availability in our hotel Pagus. There we have Family rooms. For all further information we are at your disposal. Kind regards, Helena
Přijeli bychom,ale máme 3 děti,dekujI Aneta
Vážená paní Aneto,
děkujeme Vám za žádost.
Vzhledem k tomu, že máte tři děti, měli byste si rezervovat dva pokoje,
protože máme pouze dvoulůžkové pokoje s jednou přistýlkou.
Pro veškeré další informace jsem Vám k dispozici.
S pozdravem,
Helena
Dear Mrs. Aneta, thank you for the request. Since you have three children you should book two rooms, because we only have double rooms with one extra bed. For all further information I am at your disposal. Kind regards, Helena
Dobrý den chtěl jsem se zeptat jak je to s dopravou jelikož ještě nevlastním ani auto ani řidičák jestli mám zařídit autobus či jak se tam dopravit?
Vážený pane Romane,
děkujeme Vám za žádost.
Pokud přijedete s letadlem, můžeme Vám zajistit transfer z letiště do
hotelu.
V tomto případě bychom potřebovali datum a hodinu příletu a odletu,
počet hostů, město letiště a číslo letu. Také bychom ocenili, kdybyste
nám zanechali své telefonní číslo, aby vás řidič mohl kontaktovat.
Pro další informace se můžete obrátit přímo na mě prostřednictvím
e-mailu – helena.bilac@rudan.com.
S pozdravem,
Helena Bilac
Dear Mr. Roman, thank you for the request. If you are comming with an airplain we can arrange you the transfer from the airport to the hotel. In this case we would need the arrival and the departure date and hour, number of the guests, the city of the airport and the flight number. Also, we would apreciate if you could leave us your phone number so the driver can contact you. For some more informations you can contact me directly via e-mail – helena.bilac@rudan.com Kind regards, Helena Bilac
Dobrý den, dočetla jsem se, že ubytování je jen pro 3 osoby. Máme 4 letého syna a ročního, je možné si vzít pro ročního syna vlastní postýlku?
Vážená paní Bruhová,
děkujeme Vám za žádost a zájem o Váš pobyt v našem hotelu.
Pro roční dítě si můžete přivézt vlastní dětskou postýlku, ale
musíme Vás upozornit, že máme pouze klasické dvoulůžkové pokoje
s možností jedné přistýlky, protože naše pokoje jsou pro jednu
přistýlku a jednu dětskou postýlku poměrně malé.
Pro veškeré další informace jsme vám k dispozici.
S pozdravem
Dear Mrs. Bruhova, thank you for the request, and the interest to sprend your stay in our hotel. You may bring your own baby cot for the one year old baby, but we have to warn you that we have only classic double rooms with a possibitly of one extra bed, because our rooms are quite small for one extra bed and one baby cot. For all further information we are at your disposal. Kind regards
Jak je to s parkováním?
Vážený pane,
Děkujeme Vám za Váš dotaz.
Hotel má soukromé venkovní parkoviště hlídané kamerovým systémem. Cena
parkování v období od 01.06.-30.09. je 7,00 EUR/den, zatímco před
01.06. a po 30.09. parkování je zdarma.
Jsme vám k dispozici pro jakékoli další informace.
Hotel Punta
Poštovani, zahvaljujemo se na upitu. Hotel ima privatni vanjski parking osiguran videonadzorom. Cijena parkinga u periodu od 01.06.-30.09. iznosi 7,00 EUR/dan, dok prije 01.06. i nakon 30.09. parking je besplatan. Za sve dodatne informacije stojimo na raspolaganju. Hotel Punta
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme zájem o pokoj s výhledem na moře je možné se ubytovat s dětmi dcera 5let a syn 1.5roku (postýlku by jsme si vzali )?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jakube,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel