Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 774 026 200 nebo e‑mailem na recepce@hotel-anton.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Děti do 4,9 let: ubytování s rodiči na lůžku a bez stravy zdarma
Děti od 5 do 11,9 let na 3. a 4. lůžku: 450 Kč / noc se snídaní (příplatek za tříchodovou večeři 185 Kč) Osoby starší 12 let na 3. a 4. lůžku: 550 Kč / noc se snídaní (příplatek za tříchodovou večeři 250 Kč)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Silvestrovský termín: Voucher na konkrétní termín nelze změnit či stornovat.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý večer ,
pokoje Standart jsou v podkroví, je u schodiště zábradlí?
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Roubalová, děkuji za dotaz. Pokoje Standard jsou
v podkroví a u schodiště je samozřejmě zábradlí. Můžete se ale svézt
i výtahem. Přeji pěkný den, Honza
Josef Svoboda
Dobrý den, je možné ubytováníse psem (jezevčík)
Hotel Antoň Telč
Dobrý den, ano je to možné, je zde jen příplatek 100,– Kč/den, který se
platí při příjezdu na recepci hotelu. Je nutné mít vybavení pro pejska
s sebou, k zapůjčení nemáme k dispozici žádné.
Jaroslava Jaskóová
Dobrý večer,
chci si rezervovat pobyt od 5.-7.6. 2023 ve Vašem hotelu přes SLEVOMAT,ovšem
nevím jak mám nadále postupovat s objednávkou.Termín mám vybraný.
Děkuji s pozdravem Jaroslava Jaskóová
Hotel Antoň Telč
Dobrý večer, vážená paní Jaskóová, jakékoliv dotazy ohledně
rezervace Vám rádi zodpoví na naší recepci. Napište prosím email na recepce@hotel-anton.cz
se všemi dotazy a vše Vám zodpovíme. S přáním krásného zbytku včera
Zdeněk Antoň.
Markéta V.
Dobrý den, máme zájem o rezervaci únorového termínu, ale určitě
nestihneme přijet do 17h, je možný pozdější check-in, třeba kolem
20–21h?
Děkuji za odpověď!
Hotel Antoň Telč
Dobrý den, ano, určitě je to možné, ale prosím, domluvte si to přímo
s recepcí (recepce@hotel-anton.cz),
aby si to zapsali k Vaší rezervaci. Velmi děkujeme. Zdeněk Antoň.
Aneta
Dobrý den , je možná dětská postýlka v pokoji standard? Děkuji.
Slevomat.cz
Hezký den, Aneto, děkuji za Váš dotaz. Ano, je to možné, bytování
nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si ale prosím
potvrďte jejich dostupnost u poskytovatele služby. S přáním hezkého
zbytku dne, Tereza
Eva Štorková
Dobrý den,chtěli by jsme u Vás slavit silvestra ale neumim si představit
že po probdělé noci hotel opustíme do deseti hodin dopoledne.Šlo by
k rezervaci zajistit jiné datum odjezdu?vyhovovalo by nám přijezd
30.12 odjezd 2.1.Byl by to problém,děkuji za odpověd.
Hotel Antoň Telč
Dobrý den, milá paní Štorková,
velmi děkujeme, že uvažujete o koupi voucheru na Silvestra k nám do Hotelu
Antoň. Samozřejmě je možné si pobyt prodloužit, případně si domluvit
prodloužený check-out třeba do odpoledních hodin.
Budeme rádi, pokud nás s domluvou Vašich přání a konkrétních detailů
kontaktujete na recepci – recepce@hotel-anton.cz
nebo na telefonním čísle 774 026 200.
Ještě jednou děkujeme a těšíme se na Vás :-).
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer ,
pokoje Standart jsou v podkroví, je u schodiště zábradlí?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Roubalová, děkuji za dotaz. Pokoje Standard jsou v podkroví a u schodiště je samozřejmě zábradlí. Můžete se ale svézt i výtahem. Přeji pěkný den, Honza