Romantika v centru Telče: hotel u zámeckého parku, polopenze i víno
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je možné ubytováníse psem (jezevčík)
Dobrý den, ano je to možné, je zde jen příplatek 100,– Kč/den, který se
platí při příjezdu na recepci hotelu. Je nutné mít vybavení pro pejska
s sebou, k zapůjčení nemáme k dispozici žádné.
Dobrý večer,
chci si rezervovat pobyt od 5.-7.6. 2023 ve Vašem hotelu přes SLEVOMAT,ovšem
nevím jak mám nadále postupovat s objednávkou.Termín mám vybraný.
Děkuji s pozdravem Jaroslava Jaskóová
Dobrý večer, vážená paní Jaskóová, jakékoliv dotazy ohledně rezervace Vám rádi zodpoví na naší recepci. Napište prosím email na recepce@hotel-anton.cz se všemi dotazy a vše Vám zodpovíme. S přáním krásného zbytku včera Zdeněk Antoň.
Dobrý den, máme zájem o rezervaci únorového termínu, ale určitě
nestihneme přijet do 17h, je možný pozdější check-in, třeba kolem
20–21h?
Děkuji za odpověď!
Dobrý den, ano, určitě je to možné, ale prosím, domluvte si to přímo s recepcí (recepce@hotel-anton.cz), aby si to zapsali k Vaší rezervaci. Velmi děkujeme. Zdeněk Antoň.
Dobrý den , je možná dětská postýlka v pokoji standard? Děkuji.
Hezký den, Aneto, děkuji za Váš dotaz. Ano, je to možné, bytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si ale prosím potvrďte jejich dostupnost u poskytovatele služby. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,chtěli by jsme u Vás slavit silvestra ale neumim si představit že po probdělé noci hotel opustíme do deseti hodin dopoledne.Šlo by k rezervaci zajistit jiné datum odjezdu?vyhovovalo by nám přijezd 30.12 odjezd 2.1.Byl by to problém,děkuji za odpověd.
Dobrý den, milá paní Štorková,
velmi děkujeme, že uvažujete o koupi voucheru na Silvestra k nám do Hotelu
Antoň. Samozřejmě je možné si pobyt prodloužit, případně si domluvit
prodloužený check-out třeba do odpoledních hodin.
Budeme rádi, pokud nás s domluvou Vašich přání a konkrétních detailů
kontaktujete na recepci – recepce@hotel-anton.cz
nebo na telefonním čísle 774 026 200.
Ještě jednou děkujeme a těšíme se na Vás :-).
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer ,
pokoje Standart jsou v podkroví, je u schodiště zábradlí?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Roubalová, děkuji za dotaz. Pokoje Standard jsou v podkroví a u schodiště je samozřejmě zábradlí. Můžete se ale svézt i výtahem. Přeji pěkný den, Honza