Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Jaro, léto či podzim u Zell am See a Kaprunu: pobyt s polopenzí a neomezeným wellness i fitness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Během vaší dovolené jsme vám k dispozici na SOS telefonu denně 8–18 h. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Až 2 děti do 9,9 let mají pobyt zdarma (příplatek je pouze za větší pokoj).
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Domácí mazlíčci: 15 €/noc (za každého mazlíčka)
- Wi-Fi zdarma (v lobby)
- Parkování zdarma (dle dostupnosti)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 22 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná pouze jednou. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 22 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s CK Zanzo.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je na pokoji lednice? Máme dvě malé děti a dcera je v jídle občas vybíravá. Mockrát děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Bohužel lednice na pokoji není
k dispozici. S přáním hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna
Dobrý den. Zakoupili jsme si pobyt v září. A chci se zeptat, zda je toto ubytování smluvním partnerem zeelamsee Kaprun card? Jelikož si ho chceme pořídit a pokud be, tak kde je případně možné ho sehnat. Děkujeme.
Dobrý den, paní Stavárková. Děkujeme za Váš dotaz. :) Z dostupných
informací od hotelu nemáme potvrzeno, že by spolupracovali s Zell am
See – Kaprunsommerkarte. S přáním hezkého dne, CK Zanzo –
Magdaléna
Dobrý den,
nabízíte k tomuto ubytování prosím kartu Zellamsee Kaprun summer Card?
Termín bychom volili koncem června, děkuji za odpověď.
Dobrý den, Terko, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz (viz. dotz před Vámi). Omlouváme se, ale tuto službu nenabízíme. Pro více informací ale můžete navštívit https://www.zellamsee-kaprun.com/en/experience/summer-card. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, chci se zeptat, zda při ubytování získám kartu výhod „Kaprun summer Card“ pokud ne, jaká jiná možnost a ta jakých podmínek ji mohu získat. Děkuji Šesták
Dobrý den, pane Šestáku, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Omlouváme se, ale tuto službu nenabízíme a vzhledem k Velikonočním svátkům se nyní nemůžeme spojit ani s ubytovacím zařízením. Pro více informací ale můžete navštívit https://www.zellamsee-kaprun.com/en/experience/summer-card. Děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den,
máme zájem o ubytování, ale nevíte, jestli tento hotel disponuje
i kuchyňkou pro vlastní vaření? Máme malého prcka a je dost
vybíravý.
Děkuji
Dobrý den, pane Tisovský, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Jedná se
o klasické ubytování hotelového typu a pokoje o velikosti 21m² nebo 32m²
(rodinný pokoj). Hotel disponuje společenskou místnosti, ale není ze
možnost vlastního vaření. V pokoji např. není ani rychlovarná konvice
či jiné příslušenství, které by vaření nebo ohřev jídla umožnilo.
Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo –
Silvie
Dobrý den,
je v hotelu také kolárna?
Děkuji
Nikola Nekvapilová
Dobrý den, paní Nekvapilová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš
dotaz. Hotel disponuje lyžárnou, kterou je možné (po dohodě s hotelem)
v létě využít také jako kolárnu. S přáním příjemného dne, CK
Zanzo – Silvie
Dobrý den chtěla jsem se zeptat na to jestli by šlo objednat 3 vouchery (3 pokoje vždy pro 2 osoby) v termínu od 29.7–2.8 2023. Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, paní Janska, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz.
Vouchery si můžete objednat sama, s tím, že máme k dispozici pouze
dvoulůžkové pokoje s přistýlkou ve formě sofa (tedy třílůžkové
pokoje). Jakmile si zvolíte termín (29.07.-02.08.2023) a počet osob (2),
zakoupíte si první pokoj, tak v košíku pak už jen zvolíte „počet
kusů“ voucherů 3 a pobyt uhradíte. Děkujeme za pochopení. S přáním
příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Mockrát děkuji za odpověď
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl by se zeptat, zda nevíte jaké jsou časy snídaní a večeří? Děkuji moc ta opodvěď.
Dobrý den, milý Lubomíre. Snídaně jsou v tomto hotelu od 7.00 do 10.00. Večeře poté od 18.30 do 20.00. S přáním hezkého dne, CK Zanzo – Magdaléna