Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt v Beskydech s neomezeným wellness a polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na na e‑mailu recepce@hotelbauer.cz nebo telefonu +420 602 730 012.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Příplatky na jarní termíny
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma s rodiči na lůžku a bez služeb.
- Další dítě ve věku 3–11,9 let nad rámec zakoupeného balíčku platí 550 Kč / noc vč. polopenze a služeb.
- Další dítě ve věku 12–14,9 let nad rámec zakoupeného balíčku platí 650 Kč / noc vč. polopenze a služeb.
- Příplatky na zimní termíny
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma s rodiči na lůžku a bez služeb.
- Další dítě ve věku 3–11,9 let nad rámec zakoupeného balíčku platí 550 Kč / noc vč. polopenze a služeb.
- Další dítě ve věku 12–14,9 let nad rámec zakoupeného balíčku platí 650 Kč / noc vč. polopenze a služeb.
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc (po domluvě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, při variantě Jaro – všední dny (neděle až pátek)
2 osoby, 2 až 6 dní (1 až 5 nocí) – Platnost do 30. 6. 2023
Mi lze zadat neděli 21.5. – pondělí 22.5. a zároveň lze zadat
22.5.-25.5. ale nelze zadat mnou požadovaný termín od 21.5.-25.5.
Moc to nechápu, díky za objasnění.....Šesták
Dobrý deň, termín 21.-25.5. máme žiaľ plne obsadený.
S pozdravom, recepce hotelu Bauer
Dobry den,
Jsme 2 dospeli, 4lete dite (pristylka) a rocni (vlastni postylka). Jaky pokoj
zvolit, vejdeme se i s postylkou do dvouluzkoveho pokoje s pristylkou? Je
vstup do letniho parku v cene (je-li hriste zmineno v nadpisu). Dekuji
Dobrý deň,
vo Vašom prípade by bolo vhodnejšie zvoliť pokoj
2-lůžkový+2 přistýlky, prípadne pokoj komfort s 1 přistýlkou, aby
ste mali dostatok miesta aj na postieľku. Aktuálne máme k dispozícii ponuky
na jar a zimu. Žiaľ, vstup do detského parku nie je v ceně pobytu.
V nadpise je síce uvedené, že sa jedná o pobyt s veľkým dětským
parkem, no v popise je presný obsah služieb kde táto informácia nie je.
Budeme sa snažiť v čo najkratšej dobe nadpis opraviť. Veľmi sa
ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti s nesprávnym uvedením ponuky
pobytu.
recepcia hotela Bauer
Dobrý den,
Máme pejska,Mužem si ho vzít sebou a pokud ano,
Chtěl bych se zeptat kam pejsek smí a kam nesmí, nechávat ho zavřeného
při jídle na pokoji by asi nebylo dobré. Je možné si ho vzít na snídani a
večeři sebou do restaurace?Je hodný
A druhý dotaz jezdí tam od vas někde nějaký autobus někam do centra?
Díky za odpověď
Hezký den, Michale, děkuji za Váš dotaz. Domácí zvířata jsou povolena, poplatek je 400 Kč/noc (po domluvě s recepcí). Možnost vzít si pejska na snídaně a večeře do restaurace je možná, určitě ho nemusíte nechávat na pokoji. :-) Autobusy do centra také jezdí, určitě se můžete na více informací doptat po check-inu na recepci. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
je možné dát 2 přistýlky pro děti na každý pokoj (s doplatkem za děti
na recepci), nebo při žádosti o pokoj se 2 přistýlkami je nutné ověřit
dostupnost tohoto pokoje před zakoupením voucheru ? Děkuji.
Dobrý deň, pokiaľ prídete s deťmi, tak je potrebné rezervovať si izbu s prístieľkami. S pozdravom Recepcia, hotel Bauer
Dobrý den,
je možné si objednat pobyt pro 2 dospělé osoby, dítě 8 let, které by
spalo s námi a dítě do 2 let, které by bylo v postýlce (ne přistýlka)?
Pokud ano jaký typ pokoje zvolit, je možný standart?
Děkuji
Dobrý deň, v tomto prípade si zvoľte pokoj 2+1 standard a do poznámky uveďte, že pre dieťa do 3 rokov si prajete pripraviť postieľku za poplatok 150,–Kč/noc. S pozdravom Srničková, Hotel Bauer
Dobrý den,
Jsme dva dospělí a dvě malé děti (1 rok a 3 roky). Lze domluvit na
dvoulůžkový pokoj standard přistýlku pro 3letého syna? A za jakou cenu
prosím? Roční dcera spí s námi.
Děkuji.
Krásný den, Aleno, děkuji vám za dotaz. Dítě ve věku 3–11,9 let nad rámec zakoupeného balíčku platí 490 Kč / noc vč. polopenze a služeb :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Zdravím,proč nemáte zimní sezónu???Leden až Březen 2023
Děkuji Mašlonka
Dobrý den Ladislave, děkuji za Váš dotaz. Nabídky jsou vždycky domluvené s hotelem dlouhou dobu dopředu a tak Vám nedokážu říct zda budeme mít i termíny na zimní sezónu. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. S přáním krásného dne Denisa ze Slevomatu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měl bych dotaz pro dvojlůžkový pokoj + 2 přistýlky ( děti 9 a 7 let). Jak je prosím řešena strava pro děti? V popisu je psané polopenze pro dvě osoby. Děkuji za upřesnění
Krásný den, Dušane, děkuji vám za dotaz. Všechny příplatky za děti naleznete v nabídce v záložce „Děti“ :-) Mějte moc hezký den, Kristýna