Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Podklady k ubytování přijdou do e-mailu nebo se jen stačí
prokázat voucherem? A přihlásit druhou osobu nemusíme? Při koupi voucheru
jsem uvedla jen své jméno. Děkuji Jana
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. Voucherem se lze prokázat
u recepce. Voucher Vám je zaslán po úspěšné platbě do emailové
schránky. Doporučuji zkontrolovat složku spam a hromadné. Je nezbytné, aby
se osoba, na kterou je vedena rezervace, prokázala platným průkazem
totožnosti. Na voucheru jsou veškeré informace k pobytu. S přáním
krásného dne, Karel
Magda Petáková
Dobrý den, ohledně tohoto zájezdu, mám dotaz na dopravu? Je možná
doprava autobusem?
Pokud ano, jaká jsou nástupní místa.
Děkuji
Petáková Magda
Slevomat.cz
Dobrý den Magdo, děkuji za Váš dotaz. U tohoto voucheru se jedná
čistě o ubytování s polopenzí, doprava u této nabídky není možná.
Pokud byste ovšem zvolila dopravu vlastním autem tak hotel nabízí
i parkování za 3 €/den. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.
Pavlína Hlinková
Dobry den, mazlicci-pejsci, v nasem pripade Jach Russel jsou povolen, ale
mohou i s nami k mori?
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlíno, děkuji moc za dotaz. Ano pejsek může s vámi
i k moři a do moře. Přeji pěkný den, Honza
Petra Nováková
Dobrý den, pokud bych potřebovala objednat pokoj pro 4 osoby (dva
dospělí, dítě 14 a 3 roky) jak mám postupovat? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Děkuji Vám za dotaz. Do nabídky lze zadat pouze max.
2 dospělé a 2 děti (11,9 let a 1,9 let). Bylo by nezbytné, zakoupit dva
vouchery, do kterých byste zadala 1 dospělého a 1 dítě 3 roky,
v druhém voucheru pak navolila 1 dospělého a dítě 14 let. Ještě Vám
doporučím, spojit se s poskytovatelem služby a domluvit se individuálně na
kontaktu danijela.stanicic@ruzmarin.hr.
S přáním krásného dne, Karel
Jana
Krásný den.
Je možné umístit na přistýlku dítě 17 let? Potřebujeme pokoj pro
3. Děkuji :)
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. Třílůžkový pokoj je možný
pouze pro dvě dospělé osoby a jedno dítě (do 11 let). Přeji Vám hezký
den. Matěj, Slevomat.cz
Iva Václavíková
Dobrý den,jak by bylo prosím možné, řešit ubytování pěti osob
(3 dospělí a děti 6 a 14 let).Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivo. Děkuji Vám za dotaz. V případě obsazenosti 5 osob,
lze zakoupit 2 vouchery na stejný termín dle dostupných kapacit. Nabídka je
koncipována pro 2–3 osoby. Po volbě varianty pobytu, lze do nabídky navolit
počet osob a věk dětí, následně lze zvolit termín pobytu. S přáním
krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Podklady k ubytování přijdou do e-mailu nebo se jen stačí prokázat voucherem? A přihlásit druhou osobu nemusíme? Při koupi voucheru jsem uvedla jen své jméno. Děkuji Jana
Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. Voucherem se lze prokázat u recepce. Voucher Vám je zaslán po úspěšné platbě do emailové schránky. Doporučuji zkontrolovat složku spam a hromadné. Je nezbytné, aby se osoba, na kterou je vedena rezervace, prokázala platným průkazem totožnosti. Na voucheru jsou veškeré informace k pobytu. S přáním krásného dne, Karel