Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Odpočiňte si v Budapešti: 4* hotel se snídaní, termíny až do března 2024
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 16 884 900 nebo e‑mailem na reservations.budapest@parkinn.com (anglicky, německy a maďarsky).
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Upozornění: Ubytovací zařízení nevystavuje faktury!
- 1 dítě do 2,9 let v dětské postýlce se snídaní: zdarma
- Pokud si děti přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně.
- Domácí mazlíčci: 3000 HUF/noc - cca 9 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (podzemní garáže)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zdali je parkování v podzemníh garážích opravdu bezplatné? Na Bookingu totiž lidé v recenzích uvádějí, že byli nemile překvapení, když museli doplácet. Předem děkuji za odpověd.
Dobrý den, Jano, děkuji za dotaz.
Parkování je v ceně voucheru zakoupeného přes Slevomat. :)
S pozdravem, Šarlot.
Dobrý den, když dorazíme k hotelu před check-inem můžeme už
zaparkovat v garážích nebo musíme počkat až do
check-inu? Děkuji za odpověď.
Hezký den, Marie, děkuji vám za dotaz.
Ano, v garáži můžete klidně zaparkovat ještě před check-inem. :-)
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den můžeme si dokoupit večeři pokud je pobyt jen se snídaní děkuji
Hezký den, Blanko, děkuji Vám za dotaz.
Hotel disponuje restaurací, která je otevřena denně do 11 hodin večer, kam si můžete během pobytu zajít na večeři. :-)
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, pokud pojedeme 3 dospělé osoby, má pokoj u Vás
dvě místnosti (jedna místnost pro 2 osoby a další místnost pro
1 osobu) – v některých hotelech bývá obývací místnost a
ložnice.
Předem děkuji za odpověď.
Eva
Dobrý den, Evo,
děkujeme za Váš dotaz.
V rámci této nabídky je k dispozici pokoj Superior s jednou místností a dvěma lůžky s možností jedné přistýlky. Pro více informací o případných možnostech jiných pokojů doporučím kontaktovat přímo hotel na tel: +36 1 688 4900 nebo přes e-mail: reservations.budapest@rezidorparkinn.com.
Hezký den,
Helena
Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli je v hotelu automat na led? Děkuji, přeji hezký den. :-)
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. V hotelu automat na led nemají, avšak kdykoliv se můžete zeptat na baru, kde vám dají led zadarmo. S přáním krásného dne, Johanka
Dobrý den, lze tuto nabídku pobytu zaplatit ze Sodexo multi pass?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Terko. Děkuji Vám za dotaz. Pokud vlastníte benefitní kartu sodexo multi pass, lze tuto nabídku zakoupit. Při nabíjení zvolte kategorii Cestování. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
lze si dokoupit večeře?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Šárko. Hotel Park Inn**** by Radisson Budapest má restauraci A'la carte, takže cena závisí na tom, co si objednáte. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je u hotelu parkoviště? Případně kde se dá zaparkovat. Děkuji
Dobrý den, Petro. Děkuji za Váš dotaz. Parkování je zdarma přímo v podzemní garáži. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
přijeli bychom k Vám do hotelu vlakem. Jak je daleko vlakové nádraží od
Vašeho hotelu? Je v blízkosti hotelu autobusová zastávka? Děkuji za
odpověď.
Hezký den, Jano, děkuji za Váš dotaz. Nejbližší vlaková zastávka Újpest se nachází cca 600 m od hotelu. Přibližně 500 metrů od hotelu se nachází stanice metra Blue Line, která Vás doveze přímo do centra města za 10 minut. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, poskytuje hotel na snídani bezlepkové pečivo? Děkuji
Hezký den, Aničko, děkuji vám za strpení.
Dle informací od poskytovatele služby se při snídaních podává z bezlepkového pečiva pouze bezlepkový chléb.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza