Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +36–1/815–1000 nebo na e‑mailu prestigereservation@zeinahotels.com – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jak je to prosím u hotelu s parkováním?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Aneto, děkuji za dotaz. Parkování stojí od hotelu
28 €/den, je nutná rezervace předem. Přeji pěkný den, Honza
Marta Říhová
Dobry den, chceme jet 2 dospeli a 1 dite 14let. Je to mozne?
Slevomat.cz
Hezký den, Marto, děkuji za Váš dotaz. Ano, můžete, je ale nutné
předem kontaktovat hotel kvůli omezenému počtu pokojů s přistýlkou.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Matej Hofer
Ďakujem za promptnú odpoveď. A teda je potreba sa na recepcii hotela
objednať respektíve rezervovať si wellness ak by sme ho chceli
navštíviť?
Prestige Hotel Budapest**** Superior
Vážený pane Hofer,
Ne, to není nutné!
S pozdravem, Orsolya Szabó
Dear Mr. Hofer, No it is not necessary! Best regards, Orsolya Szabó
Matej Hofer
Dobrý deň, podľa fotografii je wellness pravdepodobne pre max 4 osoby. Je
potreba rezervácia alebo je to privátne wellness kde potreba tiež
rezerváciu?
Ďakujem
Prestige Hotel Budapest**** Superior
Vážený pane Hofer, děkujeme za Váš laskavý e-mail! Wellness není
privátní, dostupnost závisí na obsazenosti hotelu. V případě dalších
dotazů jsem Vám k dispozici. S pozdravem, Orsolya Szabó, manažerka
prodeje
Dear Mr.Hofer, Thank you for your kind e-mail! Wellness is not privet,
availability is depending on the occupancy of the hotel. For futher questions,
I am at your disposal. Best regards, Orsolya Szabó, sales manager
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak je to prosím u hotelu s parkováním?
Děkuji
Dobrý den, Aneto, děkuji za dotaz. Parkování stojí od hotelu 28 €/den, je nutná rezervace předem. Přeji pěkný den, Honza