Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Výlet do Švýcarska: Jedinečný zážitek na nejkrásnější železniční trati na světě
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Vouchery na konkrétní datum:
- Do 24 hod. od obdržení voucheru je nutné rezervovat výlet prostřednictvím tohoto registračního formuláře na vámi vybraný termín: 12–14. 5., 9.–21. 5., 26.–28. 5., 9–11. 6. 2023, 30. 6.–2. 7. 2023, 4.–6. 7. 2023, 14.–16. 7. 2023, 11.–13. 8. 2023, 25.–27. 8. 2023, 15.–17. 9 .2023
POZOR, je důležité zvolit stejné datum termínu zájezdu, který máte na voucheru, a registračního formuláře. - Vyplňte veškeré požadované informace.
- Z nástupních míst si vyberte pouze ty, které jsou možné. Jsou tučně napsány a zvýrazněny nad
kolonkou nástupní místa. - V případě zakoupení více voucherů přidejte další cestující a vyplňte veškeré požadované informace a vytvořte na webových stránkách CK pouze jednu rezervaci.
- Jakmile budete mít vyplněné všechny osoby, tak odešlete registraci.
- CK zkontroluje veškeré údaje v registraci, a pokud bude vše v pořádku, na váš e‑mail přijde potvrzení rezervace.
Dárkové vouchery (vouchery bez konkrétního data):
- Neprodleně po obdržení voucheru se o dostupných termínech informujte u cestovní kanceláře CK Akord a to prostřednictvím webových stránek www.ckakord.cz. Srolujte na aktuální možnost dostupných termínů ve spodní části webové stránky. Zvolte termín kliknutím na dané datum a následně klikněte na pole „REZERVOVAT“. Vyplňte potřebné údaje a klikněte na registrovat zájezd.
- Rezervaci termínu je nutno udělat do 28. 2. 2023. Následná změna termínu bude možná po domluvě s CK.
- Chcete se na něco zeptat? Napište do CK Akord na agentura.akord@volny.cz nebo volejte od 10.00 do 16.00 na tel. 725 810 110.
- Potvrzení smlouvy s CK je nedílnou součástí nákupu zájezdu. Samotný voucher negarantuje zajištění kapacity. Po nákupu voucheru je třeba dokončit registraci u CK.
- Časy odjezdů jsou pouze orientační. CK si vyhrazuje právo na změny časů odjezdů, případně trasy v závislosti na naplnění kapacit daných autobusů.
- Cena pro dospělé i děti je jednotná.
- Vouchery na konkrétní datum: Při zakoupení termínové varianty nelze voucher stornovat ani refundovat.
- Otevřené vouchery: Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu ve lhůtě maximálně 14 dní od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci voucheru se storno řídí VOP CK.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, vezmete i malého psa 5kg zvyklého cestovat..
děkuji Jana M.
Dobrý den,
bohužel to nejde
Dobrý den, kde je prosím nástupní místo v Plzni:
Dobrý den,
u OC Olympia
Dobrý den, jde uplatnit cena zájezdu a mistenka na vlak v jedné ceně z FKSP?
Dobrý den,
zavolejte do CK 602 376 940
Dobrý den
Lanovka zpět je v ceně?
Děkuji předem za odpověď
Dobrý den,
vstupy nejsou v ceně. Podívejte se do příplatků
Dobrý den, mohla bych se zeptat prosím, kdy asi bude nabídka na výše
uvedený výlet na červen 2024? Ráda bych si to pohlídala, velmi nás tento
výlet s manželem zajímá 😉.
Děkuji a přeji hezký zbytek dne.
Frýdová Tatiana
Dobrý den
termíny budou až na konci října. Zavolejte do CK 602 376 940
Dobrý den přes jaký hranice (kudy pojedete)
K rezervaci stačí zavolat na uvedené číslo?
Dobrý den,
přes Rozvadov, Německo
Dobrý den, čím se jede z st.mortiz do Churu? Autobusem nebo vlakem? Děkuji
Dobrý den,
jede se busem
Dobrý den, prosím jaký je příplatek za místenku ve vlaku pro dítě a cena lanovky??Délka cesty z Prahy do Itálie?Jak je to prosím s místenkami ve vlaku a autobuse?Jela by jsme rodina 5členů.Aby jsme byli všichni pohromadě.Je volný termín 4.7 – 6.7 pro 5 osob??Děkuji Lucie C.
Dobrý den,
zavolejte do Ck 602 376 940, pádáme vám informace.
Dekuji za odpověď a ještě se chci zeptat, sezení- mistenky mohu připmo
vybrat? Chtěla bych 2 přímo naproti sobě u tech velkých panoramatických
oken ve vlaku.
Dekuji
Anna
Už jsme spolu řešily
Dobry den ve městě St. Moritz je volno 6 hodin pro vlastní účely? Nebo
jak píšete ( vysokohorské túry s nádhernými výhledy, květinová stezka
s 200 druhy alpské květeny, nákupní zóna, relax u jezera) je
organizovaný den ? Poté tou lanovkou pojedeme jako akupona společně? Před
jízdou a srazem u lanovky si případně můžeme tedy samy i v St. Moriz
udelat program(pripadne vybrat z typu co jsou v závorce)
Dále pak se chci zeptat poslednil den zájezdu v Churu je také prostor na
“prohlídku” města? Nebo tam se jen nastupuje a odjíždí?
Dekuji
Anna
Dobrý den,
kdo chce jít s průvodcem květinovou stezkou jdeme společně, kdo chce
vlastní program jde si sám. Lanovka jezdí od cca 21.6. , jde si každý sám.
Při zpáteční cestě je cca hodinová zastávka v Churu na prohlídku
Dobrý den
děláte odjezdy i z Brna?
Dobeý den,
z Brna do Švýcarska nejezdíme
A máte stále místenky na vlak v termínu 30.6–2.7. ? Dekuji
Ještě pár ano
Dobrý den, chci se zeptat jak zakoupím místenky do vlaku ve Švýcarsku?
Dobrý den,
na místenku a jízdenku vám pošleme fakturu. Máme už na některé termíny
jen pár jízdenek.
Dobrý den, je potřeba mít cestovní pas nebo postačí občanský
průkaz.
A je potřeba mít hotovost nebo postačí platební karta.
Děkuji a přeji hezký den Kundrát
Dobrý den, do Švýcarska stačí OP nemusí být pas. Kartou se platit dá, ale je dobré mít něco v hotovosti v CHF nebo lze plati i v eurech
Prosím Vás, chtěla bych se zučastnit zájezdu Tirano – St.Moritz autobus +vlak Berlingo. Myslýte že je to vhodné pro mě , je mi totiž už 80 let. Děkuji Stryalová Jitka
Dobrý den, určitě ano jezdí nám i starší zákazníky a je to moc hezký zájezd. Pokud potřebujete informace zavolejte na 602 376 940
Dobrý den,
Zakoupili jsme zájezd na květen. V programu je zmíněná lanovka na Piz Nair
a v závorce mimo nadmořské výšky je i datum provozu 21.6. – podle
počasí.
Chápu tedy dobře, že v případě příznivého počasí vstupenky na
lanovku zakoupíme na místě?
Děkuji, hezký den.
Lanovka jezdí až po 21.6. ne dříve. Zatím to tak je každý rok.
dobrý den, na tři dny a kde se bude nocovat a jak se stravou?
Dobrý den,
nocleh není potřeba, přeštěte si pozorně program
Dobrý den, prosím, co vše zahrnuje cena voucherů?
Děkuji
Dobrý den, v ceně voucheru je doprava busem, průvodce. V příplatcích je cena jízdenky, na kterou posíláme fakturu. Vše je v nabídce uvedeno. V případě dotazů zavolejte do CK 602 376 940
Dobrý den, zaplatila jsem asi ještě jednou, nestrhne se platba
dvakrát?
Děkuji Velebová Jana Ivančice
zeptejte se na Slevomatu
Zaplatila jsem 2 ks vlakem Švýcarsko,nedostala jsem ještě žádné potvrzení:-(
Postupně registrace potvrzujeme a budeme posílat fakturu na vlak. Vyčkejte, je hodně rezervací
Dobrý den, prosím,kde koupím ty místenky do vlaku?
Děkuji Jana
Už jsem odpovídala
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, budete mit termin i v rijnu pro tento zajezd?
Dobrý den,
toto je poslední termín, v říjnu už nepojedeme