CK Akord

Praha - Karlín a dalších 32 poboček

„Krátký poznávací výlet spojený s koupáním na krásném místě je super.
Cesta přes noc je logisticky výhodná :)“
— Martina, Před 6 dny

Právě teď nabízíme

Ukončené nabídky (101)
CK Akord
33 poboček (zobrazit na mapě)
TIP: Na jakých pobočkách jde koupený voucher uplatnit se dozvíte vždy na detailu dané nabídky.

Bad Schandau

Mapa poboček

Hodnocení podniku

Pavla

Vše bylo super, bus pohodlný, paní delegátka byla velmi milá a ochotná, komunikace s CK na jedničku a celý den se vydařil.

Řidiči hrůza… chování, jízda, organizace

Anonym

rychlá domluva při rezervaci zájezdu

Lukáš

Parádní výlet se vším všudy! :-)

Hodnocení podniku CK Akord

4,3/5 (1 928 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pavla

Řidiči hrůza… chování, jízda, organizace

Anonym

rychlá domluva při rezervaci zájezdu

Lukáš

Parádní výlet se vším všudy! :-)

Michaela

Milá průvodky, skvělá organizace celého zájezdu.

Jana

Pěkný výlet, paní průvodkyně hezky vyprávěla, počasí vyšlo.

Lukáš

Moc hezké město. Příjemná průvodkyně.

Zpoždění, ale to cestovka neovlivní.

Aneta

Paní průvodkyně byla velmi milá a ochotná, to samé i řidiči.
Monako je krásné, vyšlo nám i počasí a mohli jsme se i vykoupat.

V pokynech k zájezdu byl napsaný přibližný odjezd ve 21 hodin, což nám řekla i paní průvodkyně. Ale CK se nejspíš špatně domluvla s přepravní společností a řidič nám oznámil, že odjezd je už v 19 hodin, kvůli tomu, že potom jedou někam jinam. Tohle určitě není vina řidičů ani průvodkyně, ale CK, která si není schopna domluvit podmínky.
Dlouhá cesta asi 16 hodin.

Sisina

Cesta ubíhala fakt dobře, rychlejší byla asi cesta domů:-), co mě hodně vadilo a vadí mi to všude, byla klimatizace, strašně to foukalo i na průvodkyni, byla tam zima, řidič to asi neuměl regulovat, ale výlet hezký, bylo vedro, večerní koupání v moři, které bylo nádherné, čisté, oblázková pláž…řekla bych, že v tom vedru se nedá Monako zmáknout za jeden den, lepší by byly 2 dny, aby to bylo v pohodě, paní průvodkyně měla spoustu informací, milá, příjemná

Asi mi vadilo, že to bylo všechno tak jako honem honem, ono se to ani jinak dělat nedá, průvodkyně musí udělat svou práci, co mě hodně negativně překvapilo, že cestovka neinformovala nebo já jsem to nikde nečetla, o podmínkách návštěvy Casina, je tam striktně daný dress code, takže žádné krátké kalhoty a sukně, holé ruce, dětem do 18 let vstup zakázán, oceánografické muzeum – no, jelikož máme něco podobného v Praze, tak už bych tak drahé vstupné za to nezaplatila, ale jako ano, hezké, nijak zvlášť ale neuchvátilo…

20. 7. 2018
Sisina

Celková organizace, paní průvodkyně milá, příjemná, nikam nespěchala, což jsem ocenila, protože bylo vedro, v čokoládovně se nepracovalo-závodní dovolená, muzeum bylo zajímavé, cesta ok..

V té čokoládovně se mi nelíbil ten Slovák, který tam vykládal o výrobě, bylo vidět, jak ho to otravuje, když ho to nebaví, tak ať to nedělá…, čokoláda no, upřímně nic extra, daleko lepší je švýcarská nebo belgická, tato se vůbec nedá srovnat..

20. 7. 2018
Jan

Skvělý zážitek.

Jen v autobusu málo místa takže jsem si nemohl sklopit ani trocu sedadlo. Jinak velice pěkný autobus. Ale vzhledem k ceně výletu je to přijatelné.

18. 7. 2018
Jarka

Prostředí, lakalita.

Komunikace s cestovkou byla trochu horší. Nefungoval záchranný pás v autobuse, nikomu to nevadilo.

17. 7. 2018
Martina

Krátký poznávací výlet spojený s koupáním na krásném místě je super.
Cesta přes noc je logisticky výhodná :)

CK Akord Včera

Dobrý den,
těší nás, že se zájezd líbil a děkujeme za krásné hodnocení

17. 7. 2018
Kristýna

Autobus v pořádku, řidiči moc příjemní. Jen výklad paní průvodkyně mi přišel trochu zmatený, ocenila bych více relevantních informací a taky kdyby mluvila víc nahlas. Ale jinak byla příjemná a dobře skupinu organizovala.

16. 7. 2018
Tomáš

Prostředí Caorle a služby delegátky Zoji byli super. Krásné moře, počasí, super jídlo a pláž. Super jednání paní majitelky a to že nám vyšla vstříc beru jako velké pozitivum a Vážím si toho co pro mě a mou kamarádku udělala. Za to že jste nám umožnila odjet a za vše od Vás i Zoji velké díky :-)

Málo místa v busu, nedostatek zájmu ze strany řidičů . málo přestávek respektive nebyli dobře rozvržené. Delší cesta tam 10,5 hodin, zpět 12 hodin. Ne uplně dobrý autobus a zajištění jeho technického stavu uvnitř.

15. 7. 2018
Zuzana

Caorle krásne mesto, počasie nám vyšlo, bolo dobre

Málo miesta v autobuse, starý autobus a dlhá cesta

CK Akord Před 7 dny

Velmi nás těší, že se zájezd líbil, méně místa na nohy je všude. Děkujeme za krásné hodnocení

15. 7. 2018
Martina

Skvělá organizace. Nádherný výlet, opravdu moc doporučuji, příroda stojí za vidění.

CK Akord Před 7 dny

Moc nás těší, že se zájezd líbil a děkujeme za krásné hodnocení

13. 7. 2018
Anička

Caorle je nádherné městečko na procházení – barevné zajímavé domy, krásné dlouhé pláže. Na koupání asi jen pro rodiny s dětmi. Výborná zmrzlina – prostě Itálie :)
Doba strávená ve městě/na pláži víc než dostačující.
Průvodkyni pí. Popové bylo občas hůř rozumět (není Češka evidentně), ale informace byli dostačující a většina praktická. Rozdávala v autobuse mapy, několikrát ale opakovala, že jich má málo, což byla obrovská škoda, jistě by je ocenili všichni účastníci.
Zastávka navíc ráno v Itálii na benzině „na kafe a snídani“, která vyšla díky bezproblémové a rychlé jízdě. Opravdu se hodila.

Autobus – extrémně málo místa. Jsme zvyklí s přítelem každý den jezdit do práce hodinu svozem, kdy se autobusy střídají, ale v žádném není takto málo místa, především na nohy. Tím pádem se v autobuse nedalo vyspat, což u jednodenního zájezdu je hodně nepříjemné.
Zastávky cestou – je jasné, že přestávky jsou po určité době kvůli střídání řidičů, ale abychom se vždy na každé benzině sešli s dalšími dvěma autobusy a tím pádem dámy čekaly fronty na záchod po celou dobu zástavky (tzn. i celých 20 minut), mi přišlo opravdu nedomyšlené.

CK Akord Před 7 dny

těší nás, že se Caorle líbilo. Je nutné dodržovat přestávky, tak jak potřebují řidiči a opravdu není možné hledat takova místa, kde nejsou busy. V sezoně to nebude určitě nikde. Ve všech busech je méně místa na nohy, než by si všichni přáli

11. 7. 2018
Lucka

Městečko krásné, ale rozhodně nedoporučuji dopravu od této CK, přes slevomat jsme byli i s jinými CK a s daleko jiným komfortem.

Jelikož CK zajišťovala pouze dopravu a doprovod k ní, budu hodnotit pouze toto. Autobus – hrozný! Jezdíme s přítelem celkem často na poznávací zájezdy všude možně a ještě se nám nestalo abychom jeli autobusem s tak malým prostorem, má oproti jiným asi o tři řady sedadel více, takže máte kolena narvaná do opěradel druhých a to já jsem ještě malá, bylo mi líto chlapů. Ti seděli často u uličky a nohy měli vystrčené do ní. Po půli cesty nějak vypadla v zadní části autobusu klima, takže nám bylo docela mdlo, nedalo se tam skoro dýchat. Nejhorší autobus, co jsme zatím zažili! Už doufám nikdy více, opravdu nedoporučuji a to jsem skromný člověk. Paní delegátka, či jak paní nazvat, byla cizinka, česky uměla, ale některá slovíčka se jí pletla, člověku ale selským rozumem vždy došlo, co se snaží říct. Nejvíce nás pobavilo, když nám oznámila, že má pro nás vytisklé turistické mapy s městečkem, ale že jich má bohužel asi jen 6 :D Tohle se nám asi ještě taky nestalo. Vždy jsme na výletech dostali mapku všichni. Takže bohužel tuto CK opravdu nedoporučuji.

CK Akord Před 7 dny

Těší nás, že alespoň městečko se vám líbilo. Ověřovala jsem mapy, které na pobytový zájezd nedáváme, ale paní průvodkyně jich zajistila cca 20, není pravda, že pouze 6. V danou chvíli více na místě nebylo k dispozici. Na tomto zájezdu se stejnou průvodkyní byli klienti, kteří hodnotí vše velmi kladně. V busech je méně místa na nohy, než by si klienti přáli, ale s tím nic neuděláme.

11. 7. 2018
Jan

Všechno bylo super

CK Akord Před 7 dny

Jsme potěšení, že se zájezd líbil a děkujeme za krásné hodnocení