Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Příjemný pobyt ve Františkových Lázních: snídaně i relaxační procedury
Hodnocení podniku Penzion EM Garni
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: pobyt se snídaní i procedurami
Velmi milá mladá paní, která pro penzion žije.
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: pobyt se snídaní i procedurami
Všude krásně čisto, úžasný balkón, velmi příjemná paní majitelka, výborné večeře
Snídaně byly velmi slabé, určitě se nedají nazvat , , švédské stoly " ( 2 ze 3 ). Avizovaná láhev vína na pokoji také nebyla…
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: pobyt se snídaní i procedurami
Velmi se nám v penzionu líbilo, personál velice ochotný a příjemný, pokoje čisté, jídlo velmi dobré. Masáže jsme si velice užily, paní masérka je moc šikovná. Určitě doporučujeme. Na podzim se sem velmi rády vrátíme.
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: pobyt se snídaní i procedurami
Klidné místo, možnost parkování.
Jedna procedura v provizorních podmínkách během 5ti dnů je na nic, jen prodraží pobyt – byla součástí nabídky, nemohli jsme to ovlivnit. Volili bychom raděj jen možnost ubytování bez procedury.
Kdybychom se chtěli léčit, pojedeme do lázní !
Bylo to daleko od centra.
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: pobyt se snídaní i procedurami
Příjemné prostředí, personál i kvalita a množství jídla, navíc opravdu 10 minut pěšky od kolonády. Zcela jistě se budeme chtít vrátit.
Hodnocená nabídka: Františkovy Lázně: pobyt se snídaní i procedurami
Penzion leží na místě pěšky dostupném na kolonádu, pokoje malé ale čisté, malá teráska. Paní masérka velmi šikovná.
Víc se nám toho nelíbilo než líbilo:
– po celém domě se neustále volně procházel pes a to i během snídaně,
– snídaně hodně slabé – rozpustné LIDL kafe, malý výběr,
– masáž skvěle provedená, ale místo pro masírování naprosto příšerné – masírovalo se v jídelně za paravanem, který žádné soukromí nevytvořil, při masáži zima, neustálé vyrušování – další naplánované masáže jsme zrušili.
Byli jsme rádi za vlastní program mimo penzion, na přespání dobré.
Dobrý den paní Kateřino.
Opravdu nás velice mrzí, že jste v našem rodinném penzionu nebyla spokojená, ale z 99% naši hosté spokojení jsou.
Ohledně kávy se omlouváme, ale kávovar máme momentálně v opravě a měli jste na výběr ze tří druhu kávy plus čaje, jak sypaný tak balený.
Svým hostům se snažíme vždy, je-li to možné vyhovět a při příjezdu je informujeme, že při jakýmkoli potíží nás stačí oslovit a my se budeme snažit vyhovět, ale hosté musí s námi komunikovat, aby bylo možné konkrétní problém vyřešit.
Jsme rodinný penzion, to znamená, že ano je možné, že občas se náš pejsek projde kolem hostů a pokud s tím byl podle Vás problém, stačilo nám to oznámit a pejska by jsme nepustili.
Bohužel nejsme hotel nebo penzion o velké kapacitě, tudíž snídaně jsou v menší formě, ale vždy čerstvé a s láskou připravené.
S přáním krásného dne přeje
Čulaková Penzion EM GARNI
Líbila se mi moc lokalita, pokoj i příslušenství bylo čisté.
Prostředí ve kterém probíhaly procedury.
Wszystko mi się podobało 🙂