Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Sport i odpočinek v Harrachově: neomezený wellness, dětský klub a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Případné dotazy vám zodpoví na e‑mailu sklar@orea.cz nebo na tel. +420 481 560 111.
- Dobré vědět: Se žádostí o změnu rezervace se obraťte přímo na recepci hotelu.
- 3. osoba (rozkládací přistýlka na pokoji nebo dětská postýlka):
- Dítě do 5,9 let s polopenzí: zdarma
- Dítě od 6 do 11,9 let s polopenzí: 590 Kč/noc
- Dítě starší 12 let s polopenzí: 1180 Kč/noc
- 4. osoba je možná pouze na lůžku s rodiči (pouze dítě do 5,9 let)
- O další osobě na pokoji je nutné hotel informovat dopředu. Ubytovat zdarma je možné pouze jedno dítě do 5,9 let. Druhé dítě (bez nároku na lůžko a pouze do 5,9 let) je zpoplatněno 590 Kč/noc.
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak daleko je hotel z vlakového nebo autusoveho nádraží. Děkuji Navrátilová
Dobrý den, Renato. Děkuji za Váš dotaz. Vlakové nádraží je od hotelu 4 km, autobusová zastávka Harrachov – centrum je vzdálená od hotelu 600 metrů. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak je řešen vstup do jednotlivých částí wellness? Je např v sauně vyžadován vstup bez plavek? Děkuji Lenka
do bazénu jsou nutností plavky do sauny prostěradlo
Dobrý den, ráda bych si objednala tento pobyt, ale je nás 5 (2 dospělí
+ 3 „děti“ 19–21 let). Je možné jeden voucher za příplatek
rozšířit na 3 osoby?
Děkuji!
Dobrý den, Věro. Nabídka je koncipována pro dvě osoby. Je zde možnost přidat 3 a 4 osobu, viz:
- 3. osoba (rozkládací přistýlka na pokoji nebo dětská postýlka):
- Dítě do 5,9 let s polopenzí: zdarma
- Dítě od 6 do 11,9 let s polopenzí: 590 Kč/noc
- Dítě starší 12 let s polopenzí: 1180 Kč/noc
- 4. osoba je možná pouze na lůžku s rodiči (pouze dítě do 5,9 let)
- O další osobě na pokoji je nutné hotel informovat dopředu. Ubytovat zdarma je možné pouze jedno dítě do 5,9 let. Druhé dítě (bez nároku na lůžko a pouze do 5,9 let) je zpoplatněno 590 Kč/noc.
V případě individuální domluvy, doporučím kontaktovat poskytovatele služby na sklar@orea.cz. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den,
chci se zeptat, jaky je momentalne provoz detskeho klubu, na strankach hotelu
jsou informace z minule sezony.
V pripade dvou deti do 5,9 (druhe s doplatkem) maji obe deti zajistenou
polopenzi, chapu to spravne?
Dekuji.
Gabriela H.
Dobrý den, Gabrielo, děkuji moc za dotaz. Animační program je od pátku odpoledne do neděle do rána. V sezóně je animační program celý týden kromě pondělí. Jenom upozorněním, jedná se sice o animační program, ale ne vysloveně hlídání dětí. Jinak s dětmi a doplatkem to říkáte naprosto správně. Přeji pěkný den, Honza
Dobrý den, rádi bychom k Vám přijeli, 2 dospělí a 2 děti (4roky a půl roku). Chtěla jsem se zeptat jestli je možné si připlatit za rodinný pokoj protože na vašich stránkách k dispozici je tak jestli si musím koupit pobyt přímo u vás nebo můžu poukaz tady a připlatit si rodinný pokoj, popřípadě kolik si musíme připlatit za dvě noci za rodinný pokoj? Ráda bych se taky informovala o zapůjčení postýlky. Moc děkuji za informace. Niklová
Chtěla bych ještě opravit jaký by byl doplatek za rodinný pokoj za 2–3 noci 😊. Moc dekuji
Dobrý den, Nikolo.
V nabídce Slevomatu je k dispozici výběr z pokoje Deluxe a Executive,
rodinný pokoj není zahrnut. Ohledně individuální nabídky pokoje a
rezervace dětské postýlky kontaktujte hotel na tel. čísle:
+420 481 560 111 nebo přes e-mailovou adresu: sklar@orea.cz. Přeji hezký
den, David
Dobrý den,
chtěly bychom zajistit ubytování přes Velikonoce.
Bude hotel prosím fungovat přes Velikonoce?
Dobrý den, Radku. Děkujeme za Váš dotaz. Termíny přes Velikonoce vidím
v tuto chvíli jako dostupné. Můžete tedy pobyt přes Velikonoce
objednat.
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dobrý den, mám malého psa " yokšira" 3,5 kg. Z něho také platím 500 Kč za noc? Děkuji
Dobrý den, Václave. Děkujeme za Váš dotaz. Pro všechny psy je
příplatek stejný, jedná se tedy o 500 Kč/noc. Uveďte prosím pejska
i do poznámky při objednávce.
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dobry den, jak je to prosim s pripadnou zmenou terminu? Uvadite ze nejpozdeji 14dni predem, ale termin mame drive. Kdyby nastala situace, ze by bylo treba termin zmenit-samozrejme do platnosti voucheru, tak to lze? Uvadite, ze kontaktovat primo hotel, ale u storno informaci mate, ze kontaktovat slevomat. Jak tedy??
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. V případě, že jste termín zakoupili
s dřívějším nástupem na pobyt, nárok na včasnou změnu zde nevzniká na
základě storno podmínek, jež jsou součástí nabídky.
Storno podmínky:
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před
začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes
zákaznickou podporu Slevomatu.
V případě urgentní situace, je nezbytné kontaktovat přímo hotel na
telefonním čísle +420 481 560 111.
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý večer,
chtěla bych koupit voucher k Vánocům pro 2 osoby a dvě děti 5,7 let
nejde mi ale koupit pobyt i s dětmi,tak,aby už byly započítané
v ceně
Dobrý den,
poukaz jde zakoupit pouze pro 2 osoby. Děti se vždy doplácejí na recepci
hotelu. S pozdravem Orea resort Sklář
Dobrý den,
Je zde možnost bezlepkové stravy?
Děkuji
Dobrý den, snídaně i večeře jsou podávané formou bufetu. Bezlepkovou stravu umíme zajistit. Jen prosím uveďte tuto informaci do poznámky při rezervaci pobytu. Děkuji Orea resort SKlář
Dobry den. Lze u pobytu na listopad doplatit lepsi pokoj? Nejak jsem to nenasla. Dekuji.
Dobrý den, Inko,
děkuji vám za dotaz.
Hotel nabízí ubytování v pokojích Deluxe a Executive. Jejich dostupnost se
může lišit podle vámi zvoleného termínu.
S přáním hezkého dne, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda bude nabídka rozšířena na měsíce květen-červen? děkuji, Taubrová
Krásný den, Evo, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale tuto informaci prozatím nemáme. Můžete si však nastavit upozornění na nabídky, aby vám případná nová nabídka neunikla :-) Mějte moc hezký den, Kristýna