Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax v Janských Lázních: snídaně, relax i vstup do aquacentra
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu zlatakotva@atlas.cz.
- Termín pobytu si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- S sebou si ideálně vezměte i tištěný voucher, hodit se bude v případě, že by vás při vjezdu do centra města zastavila městská policie – do centra mohou autem pouze rezidenti nebo hoteloví hosté.
- Doporučujeme si přibalit plavky a ručník
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Další osoby mají nárok na lůžko a stravu (bez vstupenek, které lze přikoupit na místě).
- V případě požadavku většího pokoje (4 a více osob) kontaktujte recepci hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Parkování: před hotelem a nad hotelem zdarma, naproti hotelu za poplatek
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, prosím Vás proč u Vás nelze koupit pobyt dva dospělí a dvě děti věk 8 a 11?? Děkuji s pozdravem Korec
Hezký den,nemáme u Slevomatu zadán 4lůžkový pokoj…napište nám prosím na email,zlatakotva@atlas.cz termín,který požadujete a my Vám sdělíme,zda je 4lůžkový pokoj volný…děkujeme
Dobrý den, jak daleko je prosím nejbližší lyžařský areál? Máte prosím k dispozici dětský koutek či herničku? Je možná polopenze? Děkuji za odpověď.
Hezký den,ski areál 700metrů,k dispozici pro děti ba hry jídelna v přízemí a večeře řešíme přes naši hotelovou restauraci…
Dobrý den, četla jsem že tam máte k dispozici varnou konvici? A mikrovlnku náhodou nemáte? Děkuji
Hezký den,k dispozici na patře rychlovarná konvice,mikrovlnná trouba nikoliv..Můžete zakoupit Vouchery jako dárek na Vánoce,nabízíme dlouhou platnost pobytů,až do konce léta!!!Děkujeme za Vaše nákupy,děkujeme za Vaši podporu…
Dobrý večer.Již jsme u Vás byli 2× s vnučkami a byli jsme spokojeni.V únoru bychom k Vám chtěli přijet znovu.Byli by jsme 3 dospělí a 3 děti(10–9–1rok).Postýlku bychom si přivezli,pokud nemáte.Máte tak velký pokoj nebo třeba propojený?Eventuálně koupit 2 vouchery,z toho jeden s přistýlkou?Děkuji Vladimíra Bočková
Hezký den,prosíme o informaci do emailu,na kolik nocí si přejete pobyt…děkujeme…email – zlatakotva@atlas.cz
Dobrý večer,
ten hodinový relax se čerpá přímo v hotelu? A můžeme tam jít
s manželkou dohromady?
Děkuji.
Hezký den,ano,v hotelu,balíček je párový,procedůry využíváte spolu…
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
A když by jsme chtěli datum bez termínu tak to nejde? Chtěli by jsme někdy o prázdninách? Děkuji
Hezký den,můžete zakoupit pobyt pro 2+1 dítě a druhé dítě si doplatíte na místě,při příjezdu na recepci..před příjezdem jenom prosíme napsat na email hotelu,že požadujete 4 lůžkový pokoj…děkujeme za Vaše nákupy a přejeme klidný vánoční čas…