Nabídku Škola driftu na polygonu: instruktáž, teorie i praxe mohou nakupovat pouze osoby starší 18 let.

Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Škola driftu ve vlastním vozidle: instruktáž, teoretická i praktická část

4,9 / 5 S-drive s.r.o. Hradec Králové  (mapa) 3 prodeje

Přehled nabídky

5,0

Velmi jsem spokojen se zázemím celé akce. Teplo, pohodlí, káva a další občerstvení zdarma. Milý…

Vit
Kurz pro začátečníky i zkušené driftery
Projedete si pořádnou zatáčku na 90m. kruháči
Snadná rezervace pomocí online formuláře
Varianty (1)
Kurz pro začátečníky i zkušené driftery
Projedete si pořádnou zatáčku na 90m. kruháči
Snadná rezervace pomocí online formuláře

Že řízení je síla zvyku? Chce to ale trochu cviku – dokázat se vyhnout smyku a nenechat se strhnout v mžiku.

Každý milovník aut driftování jistě zná. V překladu je to jízda kontrolovaným smykem, kde je hlavní sladit společnou práci na plynu a volantu tak, abyste auto dokázali ve smyku ovládat a určovat mu směr. Někomu to jde samo, někdo potřebuje trénink – kurz driftování od S-drive může absolvovat začátečník i zkušený drifter, který si přijde jen zajezdit a žádné rady nepotřebuje.

Škola driftu přináší příležitost pro vlastníky sportovních vozů s poháněnou zadní nápravou (popřípadě AWD), kteří mají rádi drift, chtějí se mu přiučit, zdokonalit, nebo si jen zajezdit. V první fázi vás čeká drift v kruhu neboli „donut“ na obě strany. V druhé fázi poté náročnější „osmičky“, které jsou ideálním tréninkem přechodu z jednoho driftu do druhého neboli „přehozu“. V poslední fázi zužitkujete své získané schopnosti na 90metrovém kruháči, kde si zkusíte projet pořádnou zatáčku.

    Po celou dobu driftování jezdíte po vodou kropeném asfaltu z důvodu minimálního opotřebení pneumatik, a navíc díky větší kluznosti si na mokru skvěle zadriftujete i s auty menšího výkonu. Samozřejmě nepřijdete i o teoretickou část a krátkou instruktáž před jízdou, takže ani úplní začátečníci nemusí mít žádné obavy.

    Důležité parametry vozidla: Hnaná zadní náprava, nebo pohon 4×4 upřednostňující zadní nápravu, plně vypínatelné stabilizační systémy vozidla (ESP, ASR), u vozidel s pohonem 4×4 nutno vyšší výkon (cca 250 koní +). Pokud řidič vozidla ví, že jeho výkon je k driftu dostačující, může se zúčastnit nezávisle na podmínkách pro vozidla. 

    Nahoru