Pobyt jsme dostali s partnerem – líbilo se nám prostředí a čistota hotelu, masáž byla skvělá, wellness jsme si též užili.
Vzhledem k personálu, který neuměl dobře česky, došlo během pobytu k několika nepříjemnostem. Cizinci mi nevadí, ale vždy by měl být na směně někdo, kdo se normálně domluví – byly problémy s poskytnutím informací ohledně alergenů, dostávala jsem jiné jídlo, než jsem si objednala… Oba dny byly navíc komplikace s kávovarem, což při snídani způsobovalo totální kolaps u již tak malého prostoru s jídlem.
Vyjádření podniku
Před 10 měsíci
Dobrý den, paní Andreo,
děkujeme Vám za odezvu. Situace s personálem nás mrzí, ale v restauraci jsou vždy dvě servírky, z nichž jedna umí česky.
Co se týče problému s kávovarem, byl hned druhý den v odpoledních hodinách opraven, jednalo se pouze o rozbitý mlýnek.
Jinak jsme rádi, že se Vám na hotelu líbilo a budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.