Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu.
Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 485 102 283 či +420 704 738 738 nebo e‑mailem na rezervace@spabilyhorec.cz
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně na místě připlatit.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, je na pokoji lednicka? Děkuji za odpověď Tereza
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo. Děkujeme za Váš dotaz. Ledničky na pokojích
k dispozici nejsou. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Iva Václavíková
Dobrý den,máte prosím k dispozici dětský koutek či hernu? Děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivo. Děkuji Vám za dotaz. Ověřil jsem Váš dotaz
u poskytovatele služby a v hotelu bohužel není dětský koutek, ani herna.
S přáním krásného dne, Karel
Jiří Chylík
potřebuji pobyt cca od 27nebo 28,29 prosinec 22 do 1,1 2023
pro 5 dospělých a dva psy 7–10kg aby se dalo lyžovat na běžkách a bylo
tam wellnes
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
zvolte variantu pobytu
vyberte si termín pobytu
navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
přejděte k platbě
voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
další požadavky lze vepsat do poznámky během vytváření objednávky
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je na pokoji lednicka? Děkuji za odpověď Tereza
Dobrý den, Terezo. Děkujeme za Váš dotaz. Ledničky na pokojích k dispozici nejsou. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz