Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Snový pobyt na okraji Harrachova: polopenze s nápoji u večeře a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 704 135 135 či +420 704 134 134 nebo e‑mailem na rezervace@hotelfitfun.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- 1 dítě do 2,9 let včetně stravy a bez nároku na lůžko zdarma
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (1 pokoj = 1 parkovací místo)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chceme se u vás ubytovat ve 4, ale chtěli bychom pokoj po dvou, je to možné když se to objedná a koupí najednou, nebo je lepší když si to každá dvojice zaplatí zvlášť?
Dobrý den,
jeden voucher pro 4 osoby = jeden čtyřlůžkový pokoj. Voucher pro 2 osoby
= dvoulůžkový pokoj. Je potřeba koupit dva vouchery, každý pro
2 osoby.
Dobrý den, Prosím pěkně, rádi bychom k vám dorazili na letní voucher. 2 dospělé osoby a 4 děti (9 let, 9 let, 7 let a 4 roky). Terminove 5.-8.8.23. Bylo by prosím možné nás ubytovat a za jakou cenu? Děkuji
Dobrý den, Lucie. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka je koncipovaná max. pro 5 osob. Pokud si tedy přejete individuální nabídku pro více osob, prosím kontaktujte přímo hotel. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den mohla bych se prosím zeptat kolik je poplatek za parkování u hotelu dekuji.
Dobrý den, parkování v zimní sezoně od cca půlky prosince do konce března 150 CZK/den.
Dobrý den,
chtěla jsem se touto cestou zeptat, jak daleko od Hotelu Fit Fun je Lanová
dráha Harrachov – Čertova hora ( DELTA ), protože na různých portálech
jsou napsané jiné vzdálenosti. Někde uvádějí 50 m, 250 m,
500 m.....
Předem děkuji za odpověď a info.
Hanka
Dobrý den, Hanko. Děkuji Vám za dotaz. Google mapy mi ukazují 2,3 km vzdálenost od hotelu. MAPA
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, ovšem nahoru se dostanete i nejbližší sjezdovkou u hotelu = AMÁLKA 50m od hotelu. Jakmile vyjedete nahoru, už můžete přesedlat i na Deltu a zůstat na ní, pokud chcete.
Dobrý den,
když si v nabídce navolím 2 dospělé a 3 děti (věk 2,4,6) bude se
v tomto případě jednat o rodinný pokoj nebo mezonetový pokoj? jak je
případně možné tyto větší pokoje zajistit? děkuji
Dobrý den, hlavně záleží na termínu, který chcete zarezervovat, aby jeden z těchto pokojů byl vůbec volný. Prosbu o mezonetový či rodinný pokoj napište do poznámky rezervace. Není však 100% garance, že jej nakonec dostanete. Mezonetové pokoje máme pouze pětilůžkové, takže i dvouleté dítě by muselo být zarezervováno jako dítě s nárokem na lůžko (tedy tříleté), nikoli jako dítě bez nároku na lůžko – jinak je zaplacen jen čtyřlůžkový pokoj. Pokud zakoupíte rovnou takto voucher pro 5 osob, mezonetový pokoj můžete dostat (ale opět je třeba zdůraznit, že jde hlavně o termín, zda je mezonetový pokoj k dispozici). Čtyřlůžkových rodinných pokojů máme omezené množství, tam vskutku rodinný pokoj objednaný touto cestou nelze zcela přislíbit.
Objednali jsme si pobyt, ale některé recenze mě vystrašily. Zvláště ohledně nefungujícího zázemí hotelu. Zajímá mě jak dalece se názory ubytovaných projeví do nápravy. Také pokoje na mě působí velmi chladně bez textilií na oknech a koberců.
Dobrý den, jaký je dotaz? Co k zázemí máte na mysli? Fotografie pokojů jsou na Slevomatu před objednáním pobytu k dispozici, děkujeme
Dobrý den, v červnu jsem byla v tomto hotelu s dětmi, na bazénu měli cedulku, že bazén je za polatek a " neomezené využití / jak uvádí Slevomat / není pravda. " Můžete mi sdělit, jak to je? Děkuji Darina
Dobrý den, jak je popsáno v akci (1993664) i na voucheru: Neomezený vstup do hotelového bazénu, sauny a fitness pro všechny. „Cedulka“ bude asi ceník, vyvěšený ve wellness centru? Pokud host nemá voucher, kde je bazén v ceně, řídí se samozřejmě ceníkem.
Dobrý den, prosím Vás, poprvé se dívám na Slevomat a zaujala mě vaše nabídka, chtěla bych vědět kolik by stál pobyt od 15.8 – 20.8 2023 pro 5 lidí, 4 dospělé a 1 dítě 14 let. Děkuji za odpověď.
Hezký den, Emilie, děkuji za Váš dotaz. Vše si můžete nastavit
v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu, 2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt), 4. do
poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj),
automaticky se vám vypočítá cena, 5. přejděte k platbě, 6. voucher
Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :) S přáním
krásného dne, Tereza
Dobrý den, zakoupil jsem voucher s termínem, je nutné předem rezervace
parkovacího místa? Abych nebyl při příjezdu nemile překvapen.
Díky za reakci.
Dobrý den, parkování se nerezervuje.
Dobrý den,
je možné se ubytovat i s kočkou?
Děkuji
Dobrý den, ano, poplatek je 200 CZK/domácí mazlíček/noc.
Dobrý den, je možno tento pobyt hradit z fksp? děkuji za odpověď
Dobrý den, Jitko, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, rádi bychom si objednali Vánoční pobyt od 24.12
do 27.12. 3 dospělé osoby, máte prosím k dispozici rodinný pokoj se
2 ložnicemi?
Dobrý den, rodinný pokoj se dvěma ložnicemi je pro 5 osob – je třeba počítat s vyšší cenou. Nelze použít voucher pro 3 osoby.
Dobrý den, máte volný pokoj pro dvě dospělé osoby s polopenzí
v termínu od 4.3.-10.3.2023. Prosím o ceníkovou nabídku a jak je to
s parkováním ???
Děkuji za odpověď. S pozdravem pěkného dne přeje Petr Veselý
Dobrý den, Petře.
Děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky. Parkování zdarma (1 pokoj = 1 parkovací místo)
S přáním krásného dne, David
Dobrý den, v zimním období není parkování zdarma. Parkování 150 CZK / 1 auto / 1 den.
Dobrý den,jak daleko je prosím nejbližší lyžařský areál? Máte prosím k dispozici apartmán; popř dva propojené pokoje? Děkuji za odpověď.
Nejbližší AMÁLKA hned vedle hotelu. Máme několik rodinných pokojů s dvěma ložnicemi, dostupnost nutno ověřit přímo s hotelem, a záleží na termínu.
Dobrý den, chci se zeptat na dostupnost termínu 17.11 do 20.11.2 dospělí 1 dítě 9 let. Děkuji Tesařová Eva
Dobrý den, 18.11.2022 v tuto chvíli vyprodáno.
Dobrý den, bylo by možné zaplatit převodem z účtu v internetovém bankovnictví, nebo v hotovosti? Nemám možnost platby přes mobil.
Dobrý den, Věro. Děkuji Vám za dotaz. V kroku platba, lze hradit například bankovním převodem, nebo platbou hotově na terminálu Sazka, nejedná-li se o voucher s termínem. V případě koupi voucheru s garantovaným termínem, je nutné voucher zaplatit kartou online. Můžete také využít platbu Skip pay či Twisto. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jak daleko od hotelu je nejbližší sjezdovka a jesli se jedná o modrou, červenou atd..? Jak daleko je nejbližší možnost zapůjčení lyžařského vybavení? Děkuji.
Dobrý den, nejbližší – Amálka – je hned vedle hotelu. Lyžařské vybavení lze zapůjčit přímo na místě, v hotelu Fit Fun má pobočku firma tímto se zabývající.
Dobrý den mohu prodloužit o 1.den,
Dobrý den, Emile. Ověřil jsem Váš dotaz telefonicky u poskytovatele služby a prodloužení pobytu o další noc, Vás vyjde na tu samou cenu, kterou jste hradil za voucher podle dostupných kapacit. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak je to s domácími mazlíčky? Přijel by s námi pes střední velikosti a roční dítě.
Děkuji Akšteinová
Dobrý den, Zlato. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s domácími mazlíčky je možný. Doplatek na místě však činí:
S přáním krásného dne, Karel