Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Romantika v srdci Krakova: krásné ubytování s bohatými snídaněmi, památky i nákupy na dosah
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 794 054 100 nebo e‑mailem na hotel@h12.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Domácí mazlíčci: 80 PLN/noc (za každého mazlíčka)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 70-100 PLN/noc (v závislosti na dnu v týdnu v okolí)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Jak je to s parkováním
Dobrý den, Františku. Parkování se doplácí na místě. Doplatek činí 70–100 PLN/noc. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den prosím máte volný pokoj v termínu 9.-11.12.2022 pro dva
dospělé?
Děkuji Záhumenská
Dobrý den, Veroniko. Děkujeme za Váš dotaz. Tento termín možný není, při rozkliknutí nabídky máte napravo kalendář, kde jsou volné termíny. Při výběru všech nabídek lze zadat rovnou termín a vyfiltrují se Vám hotely s dostupnou kapacitou. Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dobrý den,
Zaujala nás nabídka ubytování ve vašem hotelu. Chtěl bych se zeptat, zda
je možné ubytovat 3 děti. Dětem je 10, 9 a 4 roky. Nejmladší dítě
mohlo strávit noc v naší cestovní postýlce. Děkuji.
pozdravy
Petr Rozsypálek
Dobré odpoledne,
Jsme rádi, že jste si náš hotel oblíbili. V nabídce máme byt s jednou
ložnicí navíc, kde se pohodlně ubytují 2 dospělí a 3 děti. V bytě je
jedna velká manželská postel a ve druhé ložnici 2 oddělená lůžka,
můžeme vám nabídnout i cestovní postýlku. Vezměte prosím na vědomí,
že nabízíme pouze jedno takové apartmá, takže možnost rezervace závisí
na dostupnosti.
Můžete si provést rezervaci.
Hotelová recepce H12
Dzień dobry,
cieszymy się, że nasz hotel przypadł Państwu do gustu. Mamy w ofercie
Apartament z jedną dodatkową sypialnią, który swobodnie pomieści 2 osoby
dorosłe i 3 dzieci. W apartamencie znajduje się jedno duże łóżko
małżeńskie i w drugiej sypialni 2 oddzielne, możemy również
zaproponować wstawienie łóżeczka turystycznego. Prosimy mieć na uwadze, że
oferujemy jedynie jeden taki Apartament, zatem możliwość dokonania rezerwacji
zależy od dostępności.
Zapraszamy do rezerwacji.
Recepcja Hotelu H12
Dobrý den , mají pokoje balkon? Pokud ano, platí se příplatek?
Dobré odpoledne,
naše pokoje bohužel nemají balkon.
Není zač
Recepce hotelu H12
Dzień dobry,
niestety nasze pokoje nie posiadają balkonów.
Serdecznie zapraszamy
Recepcja Hotelu H12
Dobrý den,
máme zájem o 3 lůžkový pokoj a 1 lůžkový.
Je to možné???
Termín 2–4.12.22
Poprosím o cenovou nabídku
Děkuji
Milá Lenko,
děkujeme za vaše dotazy. Máme třílůžkový pokoj s názvem Junior Suite,
ale má 1 manželskou postel a 1 rozkládací pohovku – není zde možnost
mít 3 samostatné postele. Stále máme volné pokoje na 2.-4.12.2022, proto
nás neváhejte kontaktovat přímo.
Zdravím,
Recepce H12
Droga Lenka,
dziękuję za pytania. Mamy pokój trzyosobowy o nazwie Junior Suite, ale ma on
1 łóżko podwójne i 1 rozkładaną sofę – nie ma opcji posiadania
3 łóżek pojedynczych. Mamy jeszcze wolne pokoje na 2–4.12.2022, więc
zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.
Pozdrawiam,
Recepcja H12
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné využít nabídky při ubytování 2 dospělí a dítě 6 let? V nabídce mi nejde přidat 6ti leté dítě. Jaká je tedy cena při téhle obsazenosti? Případně prosím odkaz na nabídku. Děkuji a pěkný den.
Dobrý den, Martino. Nabídka je koncipována pro 2 osoby a dítě do 5,9 let zdarma bez nároku na lůžko. Nárok na stravu dle vybraného balíčku. Zkontrolujte případné příplatky za další služby. V případě individuální nabídky, doporučím, kontaktovat přímo hotel na hotel@h12.pl. S přáním krásného dne, Karel