Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Pobyt v podhůří polských Krkonoš pro pár i rodinu: neomezený wellness, zábavní centrum a jídlo

4,5 / 5 Osada Śnieżka Krkonoše - Polsko (mapa) 719 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Tereza Pehalova

Dobry den, budou ve druhe polovině cervna v provozu venkovni nafukovaci atrakce pro děti? Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Terezo. Děkuji za Váš dotaz. Ten nyní prověřuji přímo o hotelu. Jakmile budu mít více informací, ozvu se Vám. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz

KATEŘINA

Dobrý den, bohužel se nedaří převést body z Edenred. Píše to: Internetový obchod ještě nebyl implementován do rozhraní platební brány. Jaký postup navrhujete, loni to normálně fungovalo a využili jsme to v rámci jiného hotelu. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino. Děkuji za Váš dotaz. Je možné, že Edenred mohl mít krátkodobý výpadek, zkuste to prosím znovu. Pokud by se chyba na straně Edenredu opakovala, prosím kontaktujte přímo benefitní společnost. Samozřejmě se můžete případně také rovnou obrátit na naši zákaznickou podporu www.slevomat.cz/kontakt. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Jan Koloušek

Dobrý den,
pokud při rezervaci přidám 3leté dítě, připočte se mi při čtyřdenním pobytu cca 1000Kč bez nároku na lůžko, stravu a služby. Lůžko nepotřebujeme, ale stravu a vstup do bazénu ano. Jak se to řeší v tomto případě? Nějak nechápu, za co potom těch 1000Kč je, když na nic není nárok. Většinou když jsou děti s příplatkem, je za to nějaká protihodnota.

Děkuji, Honza.

Slevomat.cz

Hezký den, Honzo, děkuji Vám za dotaz. Při mém pokusu přidání dítěte do nabídky mi cena zůstává stejná, můžete mi prosím konkretizovat, jaký termín a jakou variantu nabídky chcete zakoupit? :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Pavla Krouželová

Dobrý den, chtěla bych přidat ještě jedno dítě k pobytu,je to možné děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavlo. Děkuji za Váš dotaz. Pobyt je max. pro 4 osoby. Pokud si děti či další přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná. Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz

podnikatel

Koukám, že ubytovávají od 16.00 a druhý den do 11.00 odjezd…tak za tu cenu pobydeme v hotelu jen pár hodin?? Divné. Od 16.00 je tedy pozdě a nikde to tak nefunguje.

Slevomat.cz

Dobrý den, jedná se o voucher koncipovaný pro 2 a více osob minimálně na jednu noc. Je zde však možnost, nastavit si více nocí pobytu v hotelu, nestačí-li Vám jedna noc. Příjezd (check-in) i odjezd (check-out) jsou standardní časy téměř u všech hotelů na světě. Cena je nastavena po dohodě s poskytovatelem služby. S přáním krásného dne, Karel

podnikatel

Chtěli bychom přijet do hotelu pátek 10.2. je to možné? Koukala jsem, že ubytovávají je jen od neděle do čtvrtka…v pátek a v sobotu nelze přijet do hotelu??

Slevomat.cz

Dobrý den,

děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)

V pravé části nabídky lze využít online rezervační kalendář, který umožňuje výběr termínů i od pátku do neděle. Následně Vám budou vyfiltrovány dostupné varianty pobytu.

1. zvolte variantu pobytu

2. vyberte si termín pobytu

3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)

4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky

5. přejděte k platbě

6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)

poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky

S přáním krásného dne, Karel

Lucie Haškovcová

Dobrý den, dočetla jsem se, že župany nejsou součástí apartmánu.
Je nějaká možnost zapůjčení županu od hotelu?

Slevomat.cz

Dobrý den Lucie. V hotelové části župany dostupné jsou. V apartmánech je možné župan si zapůjčit za 20 PLN. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Smolová Dana

Dobrý den,
byli jsme již v tomto hotelu a moc se nám líbilo. Chtěli bychom opět přijet, ale bydlet v pokoji a ne v apartmánu. To je v hlavní budově. Bylo by to možné zařídit? Děkuji Smolová

Slevomat.cz

Krásný den, Dano, děkuji vám za dotaz. Při výběru pokojů je možné si zvolit i pokoj Comfort :-) Samozřejmě je však možné, že ve vámi vybraném termínu nebude k dispozici. Pokud se vám pokoj nezobrazí, není možné jej v daném termínu rezervovat. Mějte moc hezký den, Kristýna

Simona Faloute

Dobrý den chtěla bych vědět jestli budete mít termíny na červenec a srpen děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Simono, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu s novými termíny, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. S přáním krásného dne, Karel

Nicole Šulcová

Dobrý den ,chci se zeptat jestli jsou k dispozici na pokoji i župany. Děkuji Nicole

Slevomat.cz

Krásný den, Nicole, děkuji vám za dotaz. Župany jsou k dispozici pouze na pokojích, v apartmánech nikoliv. Mějte moc hezký den, Kristýna

Nikola Moravcová

Hezký večer, měla bych dotaz v sobotu 25.2.2023 máme odjíždět na pobyt na 2 noci s polopenzí ale onemocněla nám 2,5 létá dcera víme ze v podmínkách je že změna termínu je 14dni dopředu ale přeci jen to chci zkusit jestli by nešel termín posunout neradi bychom o pobyt přišly moc jsme se tam chtěly podívat děkuji za jakou koliv odpověď 🙏Moravcová

Slevomat.cz

Krásný den, Nikolo, děkuji vám za dotaz. Je mi velmi líto, že se vám pobyt takto zkomplikoval. Změnu termínu je možné provést pouze přes mé kolegy ze zákaznické péče, které je možné kontaktovat zde: https://www.slevomat.cz/kontakt. Ozvěte se prosím kolegům, zda se vám společně nepodaří vymyslet nějaké řešení. Mějte moc hezký den a pevné zdraví. Kristýna

Lucie

Dobry den, nachazi se prosim v blizkosti hotelu sjezdove ci bezkarske trasy?

 Dekuji

Slevomat.cz

Krásný den, Lucie, děkuji vám za dotaz. Nejbližší skiareál je 11 km od hotelu :-) Mějte moc hezký den, Kristýna

Tomáš Langr

Dobrý den,
rádi bychom tento pobyt s polopenzí + wellness v termínu 8 – 11.3. 2023. Počet osob 2 + 2 děti ( 3 a 6 let). Tento termín u Vás nejde zadat. Kontaktoval jsem hotel a tento termín mají volný. Prosím o zaslání individuální nabídky na tento termín + podklady k platbě. Děkuji, Tomáš

Slevomat.cz

Krásný den, Tomáši, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale pokud termín nelze vybrat v online rezervačním systému, není ho již možné přes naše stránky objednat. Za zvýhodněnou cenu je možno zakoupit jen určitý počet pokojů. Děkuji za pochopení a mějte moc hezký den.

Michaela Sejkorová

Dobrý den, dalo by se prosím zjistit, jakou mají velikost rozložené gauče jako přistýlka? Děti už máme náctileté, tak aby se tam bez problému vyspaly. Děkuji. Michaela

Slevomat.cz

Dobrý den, Michaelo.

Děkuji Vám za dotaz.

Jedná se o klasický rozkládací gauč, na kterém se vyspí i dospělá osoba.

  • prostor po rozložení přibližně 170*240cm.

S přáním krásného dne, Karel

Pavla

Dobrý den, v nabídce je možnost využití fitness – nikde jsem nenašla další informaci nebo foto o tělocvičně. Pokud by nebylo přímo v komplexu, je možnost využití fitka jinde v okolí ? Děkuji za odpověď, hezký den 😊

Slevomat.cz

Hezký den, Pavlo, děkuji za Váš dotaz. Posilovna se nachází přímo v hotelu, fotografii naleznete v nabídce (28 obrázek v pořadí). :-) S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Marcel Slováček

Dobrý den, jak dlouho prosím bude ještě tato nabídka na slevomatu aktivní? Rádi bychom jeli s rodinou na tento pobyt, avšak je nyní jedno s našich dětí na léčbě v nemocnici a nechceme, aby nám voucher při nynější koupi propadl, pokud by se léčba protáhla. Chtěli jsme koupit ten březnový voucher. Děkuji předem za odpověď, případně, zda je možnost voucher stornovat, když jej koupíme nyní s termínem na konci března.

Slevomat.cz

Dobrý den, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve tedy nakoupíte, tím lépe. Vouchery s termínem se bohužel nedá stornovat ani refundovat. Přeji krásný den, Denisa ze Slevomatu.

Markéta Chačaturov

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, jak je to časově s večeří. V recenzích se píše jen do 18 hod? A v jakém čase jsou snídaně, dětský koutek a wellness?

Moc děkuji za odpověď, hezký večer.

Markéta

Slevomat.cz

Hezký den, Markéto, děkuji za Váš dotaz. Kontaktovala jsem poskytovatele služby a hned jak budu mít odpověď, ozvu se Vám. Předem děkuji za strpení a přeji hezký zbytek dne, Tereza

Slevomat.cz

Hezký den, Markéto, dostala se mi odpověď od poskytovatele služby a s večeřemi je to následovně: ve dnech neděle – čtvrtek jsou v časech 16:00–18:00, pátek – sobota jsou v časech 16:00–19:00.
Snídaně probíhají ve dnech pondělí – pátek v časech 8:00–10:00, ve dnech sobota – neděle v časech 8:00–11:00.
Otevírací doba dětského koutku je od 9:00 do 21:00. Wellness zóna je otevřena v čase 10:00–22:00 (sauny jsou otevřené od 16:00).
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Jitka

Dobrý den, jak si prosím zarezervuji parkování v tomto zařízení? Chci koupit pobyt s konkrétním termínem.
Děkuji
Hezký den
 J.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jitko.

  • Parkování: 20 PLN/den (v některých variantách je parkování zahrnuto)
  • Vždy je nezbytné, rozkliknout každou variantu a v sekci „příplatky“ jsou vedené informace o parkování.

S přáním krásného dne, Karel

Kristýna

Dobrý den, jak daleko se od apartmánů nachází bazén, který je oddělen od apartmánů? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Kristýno. Podařilo se mi získat odpověď přímo od poskytovatele služby:

„Dobré odpoledne, Apartmány se nacházejí v samostatně stojících bungalovech a jsou vzdáleny 100 až 800 m od hlavní budovy hotelu, což znamená, že hosté, kteří využívají možnost ubytování v apartmánech, chodí na jídlo a do bazénu do jiné budovy (musí se projít přes nádvoří).“

S přáním krásného dne, Karel

Sandra

Dobtý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné se se psem ubytovat pouze v apartmánu, nebo je to možné i v pokoji typu Comfort. Děkuji.

Slevomat.cz

Hezký den, Sandro, děkuji za Váš dotaz. Domácí zvířata jsou povolena pouze v apartmánech. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza

Veronika

Dobrý den,

voucher na mistní restauraci dostaneme na miste ?

Slevomat.cz

Krásný den, Veroniko, děkuji vám za dotaz. Voucher dostanete přímo od hotelu :-) Mějte moc hezký den, Kristýna

Jakub Žitný

Dobrý den, chci to dát jako dárek rodičům a zajímá mě možnost komunikace. Dá se tam domluvit Německy? Anglicky neumí. :)

Další dotaz zní. Když vyberu termín a našim nebude sedět, dá se vyměnit?

Děkuji.

Slevomat.cz

Krásný den, Jakube, děkuji vám za dotaz. Nyní pro vás ověřuji informaci, zda je možné se v hotelu domluvit německy, poprosím vás tedy o strpení, než od hotelu získám odpověď :-) Ohledně změny termínu není problém, je pouze nutné rezervaci změnit maximálně 14 dnů před termínem, později to již možné nebude :-) Mějte moc hezký den, Kristýna

Slevomat.cz

Krásný den, Jakube, moc děkuji za strpení. Z hotelu jsem dostala informaci, že se mluví primárně anglicky, pokusí se však s rodiči domluvit i německy, není však zárukou, že se rodiče domluví německy s každým z personálu :-) Mějte moc hezký den, Kristýna

Marcela

Dobrý večer, je možné objednání 2 apartmánů pro dvě rodiny ve stejné budově? Děkuji za odpověď Marcela

Slevomat.cz

Dobrý den, Marcelo. Pokud si přejete ve Vámi vybraném termínu obdržet apartmány blízko sebe ve stejné budově, doporučím Vám, spojit se s poskytovatelem služby na rezerwacja.online@osada-sniezka.pl. Je nezbytné ověření dostupných kapacit. S přáním krásného dne, Karel

Bětka

Dobrý den,
manžel má možnost na příspěvek na dovolenou v práci, když se pošle faktura na firmu a oni jí proplatí. A já mám možnost na příspěvek FKSP. Mohu se zeptat, zda je nějaká možnost tyto příspěvky využít na tento pobyt. Jestli když jsme 4 členná rodina, šlo to rozdělit tak, abychom využili oba příspěvky?
Nevím, zda dotaz je dost srozumitelný, děkuji za odpověď!!

Slevomat.cz

Dobrý den, Bětko. Děkujeme za Váš dotaz. Vystavení FKSP faktury se týká převážně českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Více informací o využití FKSP najdete zde: www.slevomat.cz/fksp.
S přáním krásného dne Matěj, Slevomat.cz

Aneta

Dobrý den,
je v ceně polopenze zahrnuté i nealko pití (při snídaních i večeřích)? Cena parkování je zahrnuta v jaké variantě? Je vnitřní/venkovní? Kolik je tam dětských vnitřních herniček?

Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Aneto. Děkuji Vám za dotaz. Nápoje jako je například káva, čaj či džus, jsou v ceně bufetové snídaně nebo snídaně. Informaci o parkování, naleznete vždy u dané varianty v sekci „příplatky“. Venku je multifunkční hřiště, uvnitř herna a dětský koutek, k zapůjčení je veškeré vybavení pro nejmenší (dětská postýlka, dětská vana, vysoké židle, nočníky). S přáním krásného dne, Karel

Jana

Dobrý den,nevíte,jestli ty masažní vany jsou funkční a v případě,jestli k nim je nějaký návod? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano. Nemějte obavy, k dispozici je Vám hotelový personál, který Vám s radostí ukáže, jak vanu zprovoznit. :) S přáním krásného dne, Karel

Katka Leblová

Dobrý den, nohy se zeptat v kolik hodin je check-in a check-out?

Slevomat.cz

Dobrý den, Katko. Děkujeme za Váš dotaz. Check in je od 16:00 a check out do 11:00. :) Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Zuzana

Dobry den, nejde mi prosim rezervovat termín 17.11.-20.11 pro 2dospele a 2deti, přitom termíny vidím jako volné. Můžete mi, prosim pomoci? Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Zuzano. Děkujeme za Váš dotaz. 17. 11. není nástupní den. Lze vybrat termín od 16. 11. Světle modré jsou označené volné termíny, tmavě modré jsou nástupní termíny a bílé jsou již obsazené. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Petr A.

Dobrý den,

mohu se zeptat zda je možné využít služby Wellnes a dětského koutku i před chcek in a po check out téhož dne?

Děkuji Petr A,

Slevomat.cz

Dobrý den, Petře. Podařilo se mi získat odpověď přímo od hotelu a wellness a dětský klub můžete využívat před check-inem i po check-outu. :) S přáním krásného dne, Karel

Aneta

Dobry den, mohu se zeptat na check in a check out hotelu? Děkuji Aneta

Slevomat.cz

Dobrý den, Aneto.
Check in je v Hotelu od 16:00 a Check out do 11:00. Přeji hezký den, David

Eva

Dobrý den, jen bych se chtěla zeptat jak je to s cestováním do Polska s dvouletým dítětem. Potřebuje cestovní doklady (pas nebo občanský průkaz)?

Slevomat.cz

Dobrý den, Evo. Děkuji Vám za dotaz. Platí zásada, že každý občan České republiky, včetně nezletilých dětí, musí mít při cestách do jiných zemí Evropské unie svůj vlastní platný cestovní doklad, tedy cestovní pas nebo občanský průkaz. S přáním krásného dne, Karel

Katarina

Dobry den, nebol by este prosim volny silvestrovsky pobyt v tomto hoteli pre rodinu s dvoma detmi, konkretne rodinny apartman? Vsimla som si, ze je mozne zadat uz len jedno dieta do 3 rokov. Vopred dakujem za odpoved.

Slevomat.cz

Dobrý den, Katarino,

děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)

V případě individuální nabídky, kontaktujte hotel na rezerwacja.online@osada-sniezka.pl.
 

  1. zvolte variantu pobytu
  2. vyberte si termín pobytu
  3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
  4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
  5. přejděte k platbě
  6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)

poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky

S přáním krásného dne, Karel
Karolína Gasslerova

Dobrý den, je dětské brouzdaliště omezeno věkem dítěte? Např. pro děti od 1 roku nebo podobně? Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Karolíno.
Brouzdaliště pro děti není omezeno určitým věkem dítěte. Pro více informací kontaktujte přímo hotel na tel. čísle: +48 75 612 66 56 nebo přes e-mailovou adresu: rezerwacja.online@osada-sniezka.pl. Přeji hezký den, David

Petr Hurda

Dobrý den měl bych dotaz ohledně rezervace pobytu od 4.-6.11.2022.Příští středu 12.10.dostaneme v zaměstnání benefity a chtěl bych je využít na pobyt.Ale mám strach aby nebylo již obsazene ve vybraném termínu.Je možné si pobyt zarezervovat?Děkuji Petr Hurda

Slevomat.cz

Dobrý den, Petře. Děkujeme za Váš dotaz. K rezervaci termínu je potřebné objednávku zaplatit ihned, aby Vám byl vygenerovaný voucher s termínem. Je to podstatné kvůli garanci termínu od partnera. Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz

Marie

Prosím o odpověď, jestli mají pokoje balkony. Díky. Marie

Slevomat.cz

Dobrý den, Marie.
Pokoj Comfort a Rodinný apartmán disponují balkónem. Typ pokoje si můžete vybrat při vytváření objednávky. Přeji hezký den, David

Petra Petra

Dobrý den,nejde mi vybrat typ pokoje.Jelikož nas jede vic a chceme mit pokoje vedle sebe a my jediní mame male ditě (5 let)a nechceme mit rodinny apartman nekde mimo hlavní budovu.Jde se domluvit s hotelem?

Slevomat.cz

Dobrý den, Petro.
Váš požadavek připište do poznámky při vytváření objednávky nebo kontaktujte poskytovatele na tel. čísle:+48 75 612 66 56 nebo přes e-mailovou adresu: rezerwacja.online@osada-sniezka.pl. Přeji hezký den, David

Bára

Dobrý den, je, prosím, venkovní nafukovací hrad se skluzavkou nafouknutý ještě i v půlce října? Nebo se to odvíjí od aktuálního počasí? Díky Bára

Slevomat.cz

Dobrý den, Báro. Děkuji Vám za dotaz. Záleží na počasí. :) S přáním krásného dne, Karel

Filip Kubík

Dobrý den,

Chceme cestovat se psem a chci se zeptat, zda máte dog friendly restaurant a můžeme se psem na snídani i večeři prosím?

Děkuji, Filip.

Slevomat.cz

Dobrý den, Filipe.
Kontaktoval jsem hotel a vstup se psem není možný přímo do prostor restaurace, nicméně hotel má dedikované místo pro hosty s domácími mazlíčky, kde můžete posedět a vychutnat si snídaní nebo večeři. Přeji hezký den, David

Míša

Dobrý den. Nelze nastavit období od 28.9–2.10.2022. Nevím jestli je chyba u vás nebo v rezervačním sytému. Chceme 2dospělí,1 dí­tě. Díky

Slevomat.cz

Dobrý den, Míšo. Tento termín není možné nastavit z důvodu plných kapacit v hotelu ve Vámi požadovaném termínu. Termín lze nastavit do 1.10.2022. Online rezervační kalendář, jež je součástí nabídky, je propojený s rezervačním systémem hotelu. Věřím, že si z nabídky vyberete jiný termín a pobyt si tak užijete. S přáním krásného dne, Karel

Simona Krobová

Dobrý den,
prosím, zda je možné prověřit u hotelu časy snídaní a večeří. V recenzích si lidé stěžují na večeře v časech 16–18h, což je nestandardní a velmi brzo. V tuto dobu ani nestihneme do hotelu dojet, takže o jednu večeři přijdeme. Děkuji. Krobová

Slevomat.cz

Dobrý den, Simono. Přeposílám Vám rovnou zprávu z hotelu:

Breakfast:
Monday – Friday – 08:00 – 10:00
Saturday – Sunday – 08:00 – 11:00 a.m.

Dinner:
Monday – Thursday – 16:00 – 18:00
Friday – Saturday – 16:00 – 19:00

S přáním krásného dne, Karel :)

Luboš Vraný

Dobrý den , měl bych zájem o termín 28.9. – 2.10. , pro 2 dospělé osoby a jedno dítě věk 9 let. Prosím o cenu a jestli je to možné.Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
 

  1. zvolte variantu pobytu
  2. vyberte si termín pobytu
  3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
  4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
  5. přejděte k platbě
  6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)

poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky

S přáním krásného dne, David

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru