Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +421 376 511 194 nebo na e‑mailu penzionzoborska@gmail.com – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
máme dárkový poukaz v hodnotě 2000 kč. Níkde jsem nenašla nabídku na
polopenzi a v textu je tam polopenze zmíněna. Se snídaní to vychází
1719 kč a je tam nějaká kompenzace , když v červenci a v srpnu není
wellnes
Slevomat.cz
Hezký den, Jano, děkuji Vám za dotaz. Co se týče polopenze, opravdu již
není v nabídce, děkujeme za upozornění, chybku v textu jsme již
opravili. Aktuálně máte v nabídce dostupné pouze tedy varianty se
snídaní, některé i s wellnessem. Je ale nutné počítat s tím, že
wellness tedy není možné do konce srpna využít. Voucher je ale platný až
do 22.12.2023, můžete tedy vyrazit i v jiném měsíci než v srpnu.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
David
Dobrý den,
nabízí Váš penzion i možnost ubytování pro vozíčkáře ?
Děkuji za informaci :)
Slevomat.cz
Krásný den, Davide, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale hotel není
bezbariérový. Mějte moc hezký den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máme dárkový poukaz v hodnotě 2000 kč. Níkde jsem nenašla nabídku na polopenzi a v textu je tam polopenze zmíněna. Se snídaní to vychází 1719 kč a je tam nějaká kompenzace , když v červenci a v srpnu není wellnes
Hezký den, Jano, děkuji Vám za dotaz. Co se týče polopenze, opravdu již není v nabídce, děkujeme za upozornění, chybku v textu jsme již opravili. Aktuálně máte v nabídce dostupné pouze tedy varianty se snídaní, některé i s wellnessem. Je ale nutné počítat s tím, že wellness tedy není možné do konce srpna využít. Voucher je ale platný až do 22.12.2023, můžete tedy vyrazit i v jiném měsíci než v srpnu. Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza